Nu har flere (andre end Nicolai) haft held med at efterlyse traumatiserende barndoms erindringer eller film her på forummet, så men ikke jeg lige skulle forsøge mig med en, der gjorde et stort indtryk.
Det drejer vistnok om et afsnit i en tv-serie, der er blevet vist på Danmarks Radio omkring 1982-1984, men jeg har ikke fundet ud af, hvilken serie, det drejer sig om, eller om det er en enkeltstående tv-film.
Handlingen udspilles omkring et ungt par, der flytter ind i en landejendom, og der foregår noget underligt i den gamle svinesti (hønsehus eller skur) ved siden af. På et tidspunkt overraskes manden af et gespenst - der ligner faderen fra Cravens The Hills Have Eyes - i en nærliggende skov, og hen mod slutningen skal han undersøge noget i svinestien, hvorefter vi hører mandens desperate skrig der inde fra.
Det er ikke meget at gå efter, men mon ikke der er andre, som har set tv-filmen? I øvrigt tror jeg at afsnittet hedder slagtehus, slagtehuset, abattoir eller noget i den retning. Hjælp!