• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
4 indlæg • Side 1 af 1

Hvilken tv-serie?

Indlægaf Vang » lør 7. jun 2008 18:47

Nu har flere (andre end Nicolai) haft held med at efterlyse traumatiserende barndoms erindringer eller film her på forummet, så men ikke jeg lige skulle forsøge mig med en, der gjorde et stort indtryk.

Det drejer vistnok om et afsnit i en tv-serie, der er blevet vist på Danmarks Radio omkring 1982-1984, men jeg har ikke fundet ud af, hvilken serie, det drejer sig om, eller om det er en enkeltstående tv-film.

Handlingen udspilles omkring et ungt par, der flytter ind i en landejendom, og der foregår noget underligt i den gamle svinesti (hønsehus eller skur) ved siden af. På et tidspunkt overraskes manden af et gespenst - der ligner faderen fra Cravens The Hills Have Eyes - i en nærliggende skov, og hen mod slutningen skal han undersøge noget i svinestien, hvorefter vi hører mandens desperate skrig der inde fra.

Det er ikke meget at gå efter, men mon ikke der er andre, som har set tv-filmen? I øvrigt tror jeg at afsnittet hedder slagtehus, slagtehuset, abattoir eller noget i den retning. Hjælp!
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Re: Hvilken tv-serie?

Indlægaf Jack J » lør 7. jun 2008 19:23

Vang skrev:Nu har flere (andre end Nicolai) [...]

Ak ja, Nicolai. Vi kendte ham så godt og så gik det som det gik. Lad os bøje hovederne i et øjebliks stilhed og mindes ham (hans computerskærm er gået i stykker og han har ikke råd til en ny, så han er internet-løs nu).

Jack
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Vang » lør 7. jun 2008 22:14

Jeg har en gammel 17 tommer skærm stående i kælderen, han gerne må få. Det er vel bedre end ingenting. Ved du om han er i Odense en gang i mellem? Hans forældre bor, så vidt jeg husker i Morud lidt uden for Odense.
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » lør 7. jun 2008 23:05

Nej, det ved jeg ikke. Det er en bærbar, han har, så hvorvidt man kan slutte den til en anden skærm, ved jeg ikke. Men jeg skal prøve at kontakte ham og sige det (hvis ellers han står i telefonbogen, så sku' han være til at finde; der er ikke så mange med det efternavn).

Jack
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Skriv et svar
4 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Genrefilm