• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
30 indlæg • Side 2 af 2 • 1, 2

Indlægaf Jack J » søn 3. maj 2009 00:15

Selv i Twin Peaks var der ret uhyggelige steder, første gang man ser den.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Thomsen » søn 3. maj 2009 10:52

185 meter! Hvad putter de dog i maden i Nyborg? Substral?
Brugeravatar
Thomsen

Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf Skøtt » søn 3. maj 2009 11:27

Jack J skrev:Selv i Twin Peaks var der ret uhyggelige steder, første gang man ser den.

Ja, for satan. Killer Bob! Det var skrappe sager for en ung knøs.
When the Going gets Weird, the Weird Turn Pro!
Brugeravatar
Skøtt

Geografisk sted: Top-a-the world, ma
  • Hjemmeside

Indlægaf Morbid Angel » søn 3. maj 2009 13:28

Den eneste film jeg husker der gjorde mig skidebange var Don´t Look Now har ikke set den siden, men har den på DVD.

Mvh

MA
Morbid Angel

Indlægaf Diabolik » søn 3. maj 2009 13:46

Morbid Angel skrev:Den eneste film jeg husker der gjorde mig skidebange var Don´t Look Now har ikke set den siden[...]

Ja for fa'en... Jeg havde helt glemt slutningen!!! Scary shit!!!!!
/D
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf Nicolai » søn 3. maj 2009 21:36

Apropos filmrelaterede barndomstraumer:
http://www.kindertrauma.com/?cat=33

Måske jeg skulle skrive et indlæg om psykopatkosteskafttaxachaufføren, når nu Uncut-folket ikke kan hjælpe...
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Reinhold » man 4. maj 2009 11:34

Den seneste film hvor jeg virkelig blev skræmt var "The Strangers".
Det er virkelig nogle år siden der har været en film som jeg blev skræmt af, men "The Strangers" havde bare den der tone og stemning der gjorde mig bange.

Ellers skal vi tilbage til første ongang af "Riget" af von Trier og "Ringu"/"Ring" for at finde noget der skræmmede mig sidst.
Der går desværre alt for længe imellem...
Reinhold

Geografisk sted: Herning

Indlægaf Tommy » man 4. maj 2009 13:02

Reinhold skrev:Den seneste film hvor jeg virkelig blev skræmt var "The Strangers".
Det er virkelig nogle år siden der har været en film som jeg blev skræmt af, men "The Strangers" havde bare den der tone og stemning der gjorde mig bange.

samme her
There is a secret song at the center of the world, and its sound is like razors through flesh.
Brugeravatar
Tommy

Indlægaf Anders » man 4. maj 2009 15:03

Jeg må tilslutte mig et af de tidlige udsagn i denne debat.. Det som skræmmer mig er det åndelige. Spøgelser, ånder, overnaturlige kræfter som jeg ikke kan kontrollere eller "slå ihjel" for at sige det som det er..
Det er godt nok et stykke tid siden jeg har set noget som skræmte mig røven ud af bukserne, men første gang jeg så Exorcisten, Den Sjette Sans, Riget, The Grudge og The Ring må helt sikkert være dem som står ud.. Der er selvfølgelig også andre film hvor jeg kan få et chok under selve filmen, men i forbindelse med at være skræmt, som i; "tænker på den uhyggelige sekvens flere dage efter" så snakker vi især Exorcisten, The Grudge og The Ring.. De 2 sidstnævnte har jeg det stadigt svært med selvom jeg er fyldt 20 år. :)
Do you serve food here?
- Best in mexico!
.. I kinda' doubt that!
Anders

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Anders » tirs 5. maj 2009 01:38

Efter at filmklubben i aften fyrede op for "The Blair Witch Project", som jeg ikke har set før, så må jeg tilføje den til min liste.. Fed, creepy film!
Do you serve food here?
- Best in mexico!
.. I kinda' doubt that!
Anders

Indlægaf Staal » tirs 5. maj 2009 08:44

Anders skrev: Der er selvfølgelig også andre film hvor jeg kan få et chok under selve filmen, men i forbindelse med at være skræmt, som i; "tænker på den uhyggelige sekvens flere dage efter" så snakker vi især Exorcisten, The Grudge og The Ring.. De 2 sidstnævnte har jeg det stadigt svært med selvom jeg er fyldt 20 år. :)

The Grudge fungerede også godt for mig, da jeg som bette knøs så den i biografen. Scary shit. :lol:

Reinhold skrev:Den seneste film hvor jeg virkelig blev skræmt var "The Strangers".

The Strangers havde samme effekt på mig. Jeg tog kæresten med ind for at se den, og jeg blev godt skræmt. De høje bankelyde og den creepy stemning gik rent ind. Kæresten, som ellers er godt hærdet mht. horror, spurgte helt seriøst: "kan vi ikke tage hjem?" :D
Staal

Indlægaf Skøtt » tirs 5. maj 2009 09:27

Diabolik skrev:
Morbid Angel skrev:Den eneste film jeg husker der gjorde mig skidebange var Don´t Look Now har ikke set den siden[...]

Ja for fa'en... Jeg havde helt glemt slutningen!!! Scary shit!!!!!
/D

Jeg har sagt det før og siger det gerne igen: Små mennesker i regnfrakker er freaky. Cronenbergs The Brood dukker også frem på nethinden med jævne mellemrum.

Men Hr Diabolik - er det ikke noget med at det danske VHS-cover på mest stupide vis afslører Rødt Choks klimaks på bagsiden? Hva? Hva? HVA? Der var måske en du ikke havde i samlingen? Hva? Hva?
When the Going gets Weird, the Weird Turn Pro!
Brugeravatar
Skøtt

Geografisk sted: Top-a-the world, ma
  • Hjemmeside

Indlægaf Diabolik » tirs 5. maj 2009 09:53

Skøtt skrev:Men Hr Diabolik - er det ikke noget med at det danske VHS-cover på mest stupide vis afslører Rødt Choks klimaks på bagsiden? Hva? Hva? HVA? Der var måske en du ikke havde i samlingen? Hva? Hva?

Nej, desværre! :cry: Men jo, det er vist rigtig nok, at den danske cover ødelægger surprisen i både tekst og billede... Gorzelaks bror havde den danske udgave på et tidspunkt og jeg mener faktisk, at vi talte om hvor irriterende der var med den 'give-away'!!!!
/D
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Indlægaf Vang » tirs 5. maj 2009 10:27

Skøtt skrev:Jeg har sagt det før og siger det gerne igen: Små mennesker i regnfrakker er freaky.

Har du set Alfred Soles Hellig terror (aka Alice, Sweet Alice)?
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Indlægaf Diabolik » tirs 5. maj 2009 11:07

Vang skrev:
Skøtt skrev:Jeg har sagt det før og siger det gerne igen: Små mennesker i regnfrakker er freaky.

Har du set Alfred Soles Hellig terror (aka Alice, Sweet Alice)?

Dansk cover... uden 'give-away'! :wink:
Billede

/D
Brugeravatar
Diabolik

Foregående

Skriv et svar
30 indlæg • Side 2 af 2 • 1, 2

Tilbage til Genrefilm