Morbid Angel skrev:Den eneste film jeg husker der gjorde mig skidebange var Don´t Look Now har ikke set den siden[...]
Reinhold skrev:Den seneste film hvor jeg virkelig blev skræmt var "The Strangers".
Det er virkelig nogle år siden der har været en film som jeg blev skræmt af, men "The Strangers" havde bare den der tone og stemning der gjorde mig bange.
Anders skrev: Der er selvfølgelig også andre film hvor jeg kan få et chok under selve filmen, men i forbindelse med at være skræmt, som i; "tænker på den uhyggelige sekvens flere dage efter" så snakker vi især Exorcisten, The Grudge og The Ring.. De 2 sidstnævnte har jeg det stadigt svært med selvom jeg er fyldt 20 år.
Reinhold skrev:Den seneste film hvor jeg virkelig blev skræmt var "The Strangers".
Det er virkelig nogle år siden der har været en film som jeg blev skræmt af, men "The Strangers" havde bare den der tone og stemning der gjorde mig bange.
Diabolik skrev:Morbid Angel skrev:Den eneste film jeg husker der gjorde mig skidebange var Don´t Look Now har ikke set den siden[...]
Ja for fa'en... Jeg havde helt glemt slutningen!!! Scary shit!!!!!
/D
Skøtt skrev:Men Hr Diabolik - er det ikke noget med at det danske VHS-cover på mest stupide vis afslører Rødt Choks klimaks på bagsiden? Hva? Hva? HVA? Der var måske en du ikke havde i samlingen? Hva? Hva?
Vang skrev:Skøtt skrev:Jeg har sagt det før og siger det gerne igen: Små mennesker i regnfrakker er freaky.
Har du set Alfred Soles Hellig terror (aka Alice, Sweet Alice)?
Brugere der læser dette forum: Ingen og 42 gæster