• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
5 indlæg • Side 1 af 1

Lovecraft

Indlægaf Kilgore » ons 29. jun 2005 16:22

Hvordan ser det ud med hensyn til stedder hvor man kan erhverve sig de forskellige Lovecraft filmatiseringer?

Jeg tænker på film som The Unnamable, Nyarlathotep og The Thing On The Doorstep. Lovecraft er min yndlingsforfatter, og jeg er ved at være træt af at se de elendige versioner jeg har kunnet se indtil videre. De tre film jeg nævnte har jeg ikke set, men jeg er meget ivrig efter at se dem da jeg ikke har set nogle af dem og de 2 af dem er filmatiseringer af 2 af hans bedste historier.
How can you trust a man who wears both a belt and suspenders? The man can't even trust his own pants.
Brugeravatar
Kilgore

Geografisk sted: mælkevejen

Indlægaf gorzelak » fre 1. jul 2005 15:51

THE UNNAMABLE kan fås på en dobbelt-release med THE UNNAMABLE RETURNS fra Anchor Bay hos bl.a. www.sendit.com (se her: http://www.sendit.com/video/item/7000000094714). Udgivelsen har en pæn mængde ekstramateriale og skulle have fint billede men lettere kunstigt lydende... lyd. Jeg ved ikke, om den er klippet. Jeg ved heller ikke, om du har set nogle af de to, men ellers tror jeg ikke, du bør skrue forventningerne alt for højt op. Det er vist toeren, jeg har set, og den var temmelig rædsom, så vidt jeg husker (... den er ude på dansk salgs-vhs som SKABNINGEN - eller noget i den dur).

Disse sider kunne måske også være relevante:
http://www.lurkerfilms.com/
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/gu ... 47-7796129

Hvad med CAST A DEADLY SPELL - Lovecraft som film noir-krimi? Der er - for at sige det mildt - forskellige synspunkter mht. dens kvaliteter, men jeg kunne egentlig godt lide den.
"In the game of chess you can never let your opponent see your pieces."
Brugeravatar
gorzelak

Geografisk sted: Århus
  • Hjemmeside

Indlægaf gorzelak » fre 1. jul 2005 15:57

Af en eller anden grund virker sendit-linket ikke, når jeg klikker på det, men hvis du går ind på www.sendit.com og søger på "unnamable" dukker DVD'en op.
"In the game of chess you can never let your opponent see your pieces."
Brugeravatar
gorzelak

Geografisk sted: Århus
  • Hjemmeside

Indlægaf Kristensen » fre 1. jul 2005 17:13

gorzelak skrev:Af en eller anden grund virker sendit-linket ikke, når jeg klikker på det, .

Det er fordi du har fået punktummet og parentesen til sidst med i linket.

Kristensen
Brugeravatar
Kristensen

Geografisk sted: I Mørkets Hjerte (Aka Amager)
  • Hjemmeside

Indlægaf Kilgore » lør 2. jul 2005 01:17

takker
How can you trust a man who wears both a belt and suspenders? The man can't even trust his own pants.
Brugeravatar
Kilgore

Geografisk sted: mælkevejen

Skriv et svar
5 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Genrefilm