• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
47 indlæg • Side 4 af 4 • 1, 2, 3, 4

Indlægaf Tommy » tirs 1. sep 2009 01:02

Selvjustitsminister skrev:I øvrigt, hvis det er for uhyggens skyld bør du nok holde dig væk fra August Underground filmene. Spild af penge - der er ikke tale uhyggelige film, eller for den sags skyld chokerende film, men derimod kedeligt drama med nogle trailer trash personers kedelige samtaler. Lidt gore men heller ikke der, synes jeg det var noget specielt.

Uenig, jeg fandt sgu Agust Underground ret chokerende. Og der er da masser gore, som også er lavet ret realistisk, især i August Underground's Mordum (toeren).

Billede
There is a secret song at the center of the world, and its sound is like razors through flesh.
Brugeravatar
Tommy

Indlægaf Anders » tirs 1. sep 2009 07:44

Tommy skrev:
Selvjustitsminister skrev:I øvrigt, hvis det er for uhyggens skyld bør du nok holde dig væk fra August Underground filmene. Spild af penge - der er ikke tale uhyggelige film, eller for den sags skyld chokerende film, men derimod kedeligt drama med nogle trailer trash personers kedelige samtaler. Lidt gore men heller ikke der, synes jeg det var noget specielt.

Uenig, jeg fandt sgu Agust Underground ret chokerende. Og der er da masser gore, som også er lavet ret realistisk, især i August Underground's Mordum (toeren).

Billede

Jeg er fuldstændig enig. Meget vild og grænseoverskridende film for mit vedkommende.
Do you serve food here?
- Best in mexico!
.. I kinda' doubt that!
Anders

Geografisk sted: Århus

Foregående

Skriv et svar
47 indlæg • Side 4 af 4 • 1, 2, 3, 4

Tilbage til Genrefilm