Jack J skrev:DUELLEN fra '71 synes jeg kommer ind under gyser. Han har også lavet SOMETHING EVIL, som efter sigende er en gyser (men som jeg dog ikke har set).
Jack J skrev:Jeg tror desværre, de dage er ovre for ham. Jeg mener, når en instryktør går tilbage og toner ET ned, så skal vi nok ikke forvente en ond og fæl gyserfilm fra mandens side. Men du har ret, det kunne ha været fedt.
Vi Har Sjov skrev:Jack J skrev:Jeg tror desværre, de dage er ovre for ham. Jeg mener, når en instryktør går tilbage og toner ET ned, så skal vi nok ikke forvente en ond og fæl gyserfilm fra mandens side. Men du har ret, det kunne ha været fedt.
Tja. Hvordan mener du iø at ET er tonet ned - går ud fra du henviser til de nye effekter?
Jack J skrev:Vi Har Sjov skrev:Jack J skrev:Jeg tror desværre, de dage er ovre for ham. Jeg mener, når en instryktør går tilbage og toner ET ned, så skal vi nok ikke forvente en ond og fæl gyserfilm fra mandens side. Men du har ret, det kunne ha været fedt.
Tja. Hvordan mener du iø at ET er tonet ned - går ud fra du henviser til de nye effekter?
Okay, det er måske ikke det store, men jeg har læst, at i en scene, hvor politiet stod med pistoler i den originale version, så er det nu digitalt ændret, så de står med lommelygter. Grunden skulle være, at det dermed er en mindre skræmmende film for de mindste.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 37 gæster