Argh...der er nogle der kan hva'?

Reinhold skrev:"Vil prøve at kigge videoerne i gennem. Jeg tror der ligger et vhs-eksemplar i stakken i videokælderen."
Argh...der er nogle der kan hva'?
Jack J skrev:Ja, herligt. Men er det et originalbånd, der ligger i kælderen, eller en 17. gangskopi???
Mads Jensen skrev:Vang skrev: Måske nogen kan lave et rip til DVD fra kassetten?
Jeg ville give din højre arm for en kopi.
Vang skrev:Jack J skrev: Kan ikke huske om det er Ovesens bånd, men jeg mener betemt, at jeg fik det af Thure, med udmeldingen, at den kunne jeg bare beholde.
Jack J skrev:Hvis ikke andre falbyder deres hjælp, så skal jeg hjertens gerne lave en kopi til dvdr!!!
Vang skrev:Jack J skrev:Hvis ikke andre falbyder deres hjælp, så skal jeg hjertens gerne lave en kopi til dvdr!!!
Roldsgaard har lige lånt kassetten, men når jeg får den tilbage, sender jeg den til Jack, som kan lave en DVD-R. Så tager vi den derfra.
Jack J skrev:Vang skrev:Roldsgaard har lige lånt kassetten, men når jeg får den tilbage, sender jeg den til Jack, som kan lave en DVD-R. Så tager vi den derfra.
Så mangler vi bare Roldsgaard kværner den i vhs'en.
Nicolai skrev:Jack J skrev:Vang skrev:Roldsgaard har lige lånt kassetten, men når jeg får den tilbage, sender jeg den til Jack, som kan lave en DVD-R. Så tager vi den derfra.
Så mangler vi bare Roldsgaard kværner den i vhs'en.
Eller at den går tabt i posten eller forsvinder i Jacks tårnhøje bunker af videobånd...
Jack J skrev:Eller at den lille hund tar den (som så derefter blir taget af bunkerne).
Vang skrev:Jack J skrev:Hvis ikke andre falbyder deres hjælp, så skal jeg hjertens gerne lave en kopi til dvdr!!!
Roldsgaard har lige lånt kassetten, men når jeg får den tilbage, sender jeg den til Jack, som kan lave en DVD-R. Så tager vi den derfra.
Vang skrev:Hvad! Har du ikke fået den endnu? Jeg sendte den til dig for over en måned siden...
Just kiddin. PM mig lige din adresse, så sender jeg den til dig.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 41 gæster