• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
5 indlæg • Side 1 af 1

Paranormal Activity

Indlægaf Staal » lør 10. okt 2009 11:08

Natten til halloween viser BioCity i Århus en snigpremiere på filmen Paranormal Activity. Efter at have set filmens IMDB rating, var jeg simpelthen nødt til at bestille billetter.

Jeg undrer mig dog over, at IMDB oplyser denne film som værende fra 2007. Er der nogen, der har en forklaring på dette?

Og er der desuden nogen, der har hørt noget om filmen? Personligt havde jeg intet hørt om den på forhånd. Men trailer osv. ser da spændende ud.

IMDB link: http://www.imdb.com/title/tt1179904/

Så håber jeg bare, at den er bedre end Trick 'R Treat, der af en eller anden grund også får en masse ros. :?
Staal

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Kristensen » lør 10. okt 2009 11:18

Det er sandt at filmen er fra 2007 og har cirkuleret på forskellige festivaler, men har først fået distribution nu.

Jeg så filmen i tirsdags og den skam ok. Ikke noget særligt. Endnu en POV vi-lader-som-om-det-er-virkeligt a la The Blair Witch Project, REC, Cloverfield, Diary of the Dead etc. Den falder lidt ud af karakter af og til og skuespillet er ret dårligt.

/K
You see what happens when you have fun with a stranger in the Alps?
Brugeravatar
Kristensen

Geografisk sted: I Mørkets Hjerte (Aka Amager)
  • Hjemmeside

Indlægaf Thomsen » lør 10. okt 2009 13:24

Staal --> Filmen blev oprindeligt købt af Dreamworks og holdt tilbage, fordi man ønskede at lave en genindspilning med et større budget (med den samme instruktør ved roret). Den druknede i al balladen, da Dreamworks og Paramount afbrød deres samarbejde i 2008, og et par meget succesfulde testvisninger overbeviste til sidst distributøren om, at det var okay at udsende den oprindelige film i stedet for at genindspille den. Rygterne siger dog, at slutningen er blevet ændret i forhold til testvisningerne.
Brugeravatar
Thomsen

Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf Thomsen » lør 10. okt 2009 13:29

Kristensen skrev:Den falder lidt ud af karakter af og til og skuespillet er ret dårligt.

Man kan så til dens forsvar sige, at det jo egentligt *er* en amatørfilm. Instruktøren har ikke formel uddannelse, og hans budget var eftersigende på sølle $15.000. Det var derfor, Dreamworks oprindeligt ville poste penge i en genindspilning af filmen (den oprindelige film skulle så efter aftalen have været inkluderet på en dvd-udgivelse).
Brugeravatar
Thomsen

Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf Vang » søn 11. okt 2009 19:05

Read all about it... pas på SPOILERS: http://daveguzman.blogspot.com/2009/08/endings-of-paranormal-activity.html
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Skriv et svar
5 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Genrefilm