Jeg sad i aftes og så Rosemary's Baby, og kom i den lejlighed til at tænke på en film som jeg så for en 4-5 år siden, som jeg simpelthen bare ikke kan huske navnet på. Så tænkte jeg at dette var stedet at spørge

Det jeg kan huske fra filmen, er en kvindelig hovedrolle, som bliver forført af en fin herre til en fest eller lignende, hvorefter hun i nærmest bedøvet/drømme-agtig tilstand bliver knaldet af manden på et bjerg, eller en stor bakke, og han skærer/kradser i hende, og så vidt jeg husker er der også nogle tilskuere der messer eller lignende.
Damen husker ikke episoden efter, og hun føder så, hvad der viser sig at være djævlens søn. Lyder meget som både Rosemarys og The Omen, men det er det altså ikke, det var en nyere film.
Husker også nogle scener med et skur, hvor Faren og nogle af hans "venner" trænede denne dreng, til præcist hvad husker jeg dog ikke.
Kan nogen hjælpe mig? Jeg ved godt at det ikke er meget at gå ud fra. Først tænkte jeg "Lost Souls", men det er ikke den, den er meget ringere.
En anden ting jeg også kan huske er, at uden på coveret var vist nok et kors, og så stod der noget tekst fra biblen (og Iron Maiden tracket) noget med "It's number is 666" og lignende..
Hjælp!