• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
3 indlæg • Side 1 af 1

Rovdrift

Indlægaf Jack J » tirs 13. okt 2009 05:59

Har ROVDRIFT været nævnt her før? Jeg kunne i alt fald ikke finde en tråd om den. Det er en dansk film, som AWE netop har udsendt. Er der nogen af jer, der har set den?

Billede

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=JjfaGrq3 ... r_embedded
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Staal » lør 17. okt 2009 12:19

Den ser ret interessant ud. Måske man skulle tage spender-bukserne på, og få investeret i denne.
Staal

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Anders » man 2. nov 2009 01:55

Jeg kan tilføje at denne film -bestemt- ikke var noget at råbe hurra for. Meget middelmådigt skuespil, og en til tider fuldstændig rædselsfuld dialog, nogle dårlige effekter i de meget minimalistiske kill/gore-scenes, og en ordentlig bunke tykt, falsk blod udover gulvet, og flere gange en kameramand eller hans kamera tydeligt i billedet. Hvordan de ikke er faldet over det i redigeringsfasen går meget over min forstand.

Det eneste plus er historien, der som sådan er ambitiøs og en fed historie, men den er meget dårligt udført, og de forskellige flashbacks- og forwards- gør bare det hele mere forvirrende.

Filmen er meget langtrukken, og til tider direkte kedelig, og jeg var personligt ved at falde i søvn mindst 2 gange i filmen. Den kan hermed sagt ikke anbefales til mere end en kedelig søndag, i regn og blæst, og det skal være til meget billige penge.
Do you serve food here?
- Best in mexico!
.. I kinda' doubt that!
Anders

Geografisk sted: Århus

Skriv et svar
3 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Genrefilm