Hej
Jeg har i mange år fulgt med her på Uncut og til tider også på forummet. Uncut ahr været en fantastisk kilde til film inspiration og er et regulært lille guldkorn for os som ønsker mere end blot ligegyldigt mainstream.
Indtil nu har det ikke været nødvendigt for mig at benytte forummet, men nu er dagen oprindet. For selvom jeg har fulgt Uncut og forumemts anbefalinger og set rigtig mange film, mangler jeg stadig en del og der er en jeg ikke kan finde.
Som barn så jeg en film som interesserede mig, min hukommelse er desværre så elendig at jeg ikke længere husker hvad filmen hed eller ret meget mere end slutningen.
Filmen slutter nemlig med at hovedpersonen står i et springvand mens en masse mennesker springer på ham. Jeg troede måske først det var en zombie-film, men jeg må indrømme at jeg ikke er helt så sikker på dette mere.
Så når alt kommer til alt husker jeg blot at filmen ender med en person som står i et springvand, formentlig i et indkøbscenter, men han bliver angrebet/overfaldet.
Er det noget der får nogle klokker til at ringe, eller har min hukommelse mon spillet mig et puds?