• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
3104 indlæg • Side 204 af 207 • 1 ... 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207

Re: Seneste VHS-fund (hvis det interesserer nogen...)

Indlægaf Gramm » søn 23. apr 2023 19:51

Fine film. Public Enemy skulle være en god film. Mangler den i min James Cagney laserdisc samling :)
Har selv fundet en del det sidste stykke tid men ikke så meget der passer ind i min egen samling. Så det meste er blevet solgt igen.
We need to get bigger guns. Big fucking guns!
Gramm

Indlægaf Selvjustitsminister » man 24. apr 2023 17:40

Gramm skrev:Fine film. Public Enemy skulle være en god film. Mangler den i min James Cagney laserdisc samling :)
Har selv fundet en del det sidste stykke tid men ikke så meget der passer ind i min egen samling. Så det meste er blevet solgt igen.

Jeg har ikke set særligt mange Cagney film, men jeg fik da set Public Enemy igår. Jeg synes den var ok, men ikke mere end det desværre.
Mht Cagney på laserdisc, så troede jeg at Man of a 1000 Faces var i samlingen. Det må være i samlingen hos en gammel ven jeg har set den.
Brugeravatar
Selvjustitsminister

Indlægaf Gramm » man 24. apr 2023 20:26

Okay det bliver spændende at se om den er god så.
Man of 1000 faces har jeg ikke men den ser spændende ud.
Gramm

Indlægaf Gramm » tors 11. maj 2023 11:25

Lidt Poirot vhs er tilføjet til samlingen.

Billede
Gramm

Indlægaf Jack J » søn 14. maj 2023 15:20

Godt at se, at der stadig findes "sager" på video. Endda bånd fra et bibliotek (Nakskov)! Desværre tror jeg, at bibliotekerne har skilt sig af med deres vhs-samlinger. Jeg plejede i gamle dage at låne bånd og overspille - film, som man ikke kunne låne ellers, eller købe. Dokumentarfilm og den slags. Statens Filmcentral (SFC) udsendte førhen en masse interessante ting på video, både spillefilm og dokumentarfilm. Dengang kunne man også bestille hjem direkte fra Statens Filmcentral, men de dage er desværre ovre. Jeg søgte for nyligt på et par film, men selvom SFC stadig ligger inde med dem, så må man i dag kun se dem ved at tage ind på Cinemateket og se dem der. Fint nok for københavnersnuder, men ikke en brugbar løsning for os langt herude i provinsen. Københavneri af værste skuffe. :x

Jeg er godt bekendt med, at man kan streame film fra bibliotekerne, men for det første kan man kun streame et ret begrænset antal om måneden, og for det andet er det jo langt fra alt fra det gamle SFC-katalog, som man har lagt op.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Gramm » søn 14. maj 2023 15:33

Tænkte på andet med bibliotekerne, hvad skete der med alle lydbøgerne på kassettebånd , da det hele skiftet til cd'er, mp3? Jeg var ivrig lytter af diverse gyser Lydbøger som barn og det kunne være ret fedt at finde nogle af dem igen.
Gramm

Indlægaf Jack J » søn 14. maj 2023 15:38

Gramm skrev:Tænkte på andet med bibliotekerne, hvad skete der med alle lydbøgerne på kassettebånd , da det hele skiftet til cd'er, mp3? Jeg var ivrig lytter af diverse gyser Lydbøger som barn og det kunne være ret fedt at finde nogle af dem igen.

Jeg aner det faktisk ikke. Jeg har inde for det sidste 1-2 år købt noget tyskkursus på kassettebånd fra det lokale bibliotek, men om det er noget, man stadigvæk kan låne, ved jeg ikke.

Det er selvfølgelig fedt nok at kunne købe billige bøger, tegneserier, cd'er osv osv på bibliotekerne, men omvendt betyder det jo også, at de ikke længere har det. Ofte findes der nu kun et par eksemplarer, som skal bestilles hjem fra et hovedbibliotek.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Gramm » søn 14. maj 2023 15:46

Okay, det er bare underligt men jeg tænker nok de blevet solgt i de forskellige biblioteker på deres udsalg.
Jeg husker tydeligt i 90erne i mit lokale bibliotek der havde et kælder rum der en gang imellem blev fyldt op med bøger, tegneserie og cd'er der skulle sælges. Men købte jeg nået, nej :-(
Gramm

Indlægaf Jack J » søn 14. maj 2023 15:53

Gramm skrev:Okay, det er bare underligt men jeg tænker nok de blevet solgt i de forskellige biblioteker på deres udsalg.
Jeg husker tydeligt i 90erne i mit lokale bibliotek der havde et kælder rum der en gang imellem blev fyldt op med bøger, tegneserie og cd'er der skulle sælges. Men købte jeg nået, nej :-(

Her i de omliggende byer, Korsør, Slagelse, osv. kommer der stadig bogsalg fra tid til anden, både med bøger, tegneserier og cd'er. Priserne er latterligt lave, 5 kr per styk og fyld en pose for 25.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Gramm » søn 14. maj 2023 15:56

Lyder skønt,
nu når vi er kommet på plads i Bogense , må jeg da heller få tjekket det lokale bibliotek også.
Hvem ved det kan jo være de har det samme.
Gramm

Indlægaf Jack J » søn 14. maj 2023 16:43

Gramm skrev:Lyder skønt,
nu når vi er kommet på plads i Bogense , må jeg da heller få tjekket det lokale bibliotek også.
Hvem ved det kan jo være de har det samme.

Bibliotekerne har sådan en kalender-ting på de lokale hjemmesider, hvor man kan se up-coming arrangementer, inklusiv bogsalg.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Gramm » søn 14. maj 2023 16:59

Super tak :) har du ellers fundet nået spændende på vhs??
Gramm

Indlægaf potpotdk » ons 2. aug 2023 00:21

så er der nyt til samling udlejnings film så er der lavet nye billeder af filmene

[url][/url]
Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

salgskassetter

Billede
Senest rettet af potpotdk ons 2. aug 2023 21:36, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
potpotdk

Geografisk sted: thisted

Indlægaf Gramm » ons 2. aug 2023 16:23

Fine fund Claus :) .
Senest rettet af Gramm ons 2. aug 2023 23:57, rettet i alt 1 gang.
Gramm

Indlægaf Gramm » ons 2. aug 2023 16:48

Lidt nyt på VHS :)

Billede

Billede
Gramm

ForegåendeNæste

Skriv et svar
3104 indlæg • Side 204 af 207 • 1 ... 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207

Tilbage til Genrefilm