Mvh
MA
Ovesen skrev:Bare for at få filmrummet til at føles LIDT mere som en gammel snusket udlejningsforretning fra midtfirserne....
Ovesen skrev:Jeg har aldrig helt forstået pointen med at dele samlingen op i de forskellige medier
slet ikke nogen dårlig idé. Man ku jo så osse finde en mannequin-dukke af en halvgammel stodder der ku sidde på en stol henne i hjørneten gammel snusket udlejningsforretning fra midtfirserne..
Morbid Angel skrev:Med over 3000 dvd'er så er det et værre job at finde det man vil se, har begyndt at sortere dem efter genre og igen i instruktører, men mine næsten 300 Shaw Brothers film står samlet![]()
Mvh
MA
Ovesen skrev:Jeg har aldrig helt forstået pointen med at dele samlingen op i de forskellige medier (DVD, VHS m.m.). Jeg samler trods alt på FILM, ikke kassetter... Således står mine DVD'er, VHS'er og 8-mm film blandt hinanden alfabetisk efter originaltitel.
Jack J skrev:
3000, det må jeg nok sige. Jeg har kun 7 i alt!![]()
Anyway, du bemærkede vel omtalen af lyd-probematikken på Celestial-DVD'erne i Shaw Brothers-tråden?
http://forum.uncut.dk/viewtopic.php?t=964&start=0
Jack
Jack J skrev:Jeg har det fx med at gøre gamle exrentals, jeg finder, i stand: fjerner gamle klistremærker og vasker kassetten. Og jeg fatter slet ikke, at andre ikke gør det.
mikkelsvendstrup skrev:Jeg kører efter princippet: Film vi bliver skilt over hvis du ser skat!, og film vi ikke bliver skilt over at du ser
/Mikkel
Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster