Til næste år kan man jo så håbe, de følger op med at udsende den mexikanske Santa Claus fra '59, hvor (ifølge Psychotronic-bogen) ingen ringere end Fanden selv er med!
http://www.dr.dk/presse/Article.asp?articleID=22507

Jack
Nicolai skrev:Hehe... er det dig, der er SaO Jack?![]()
Når man går ind på dr.dk/presse står der "HackeD By SaO Fuck Denmark" over det hele!
Nicolai skrev:Fedt Lars, tak.![]()
Men jeg har nu været inde på siden en del gange i dag, og i modsætning til hvad TV2 skriver, så har den ikke efterfølgende været ude af drift.
Jack J skrev:Til næste år kan man jo så håbe, de følger op med at udsende den mexikanske Santa Claus fra '59, hvor (ifølge Psychotronic-bogen) ingen ringere end Fanden selv er med!
Thomsen skrev:Den er jo nærmest legendarisk (godt hjulpet af en *fantastisk* titel. Jeg forsøgte at se den, da TV2 viste den sidste år (?) - må dog indrømme, at jeg slukkede igen. Jeg synes ikke engang, den havde den formildende ubehjælpsomhed som Ed Wood Jr.'s film gerne besidder. Den var bare kedelig. Men måske man skulle give den et nyt forsøg, godt påvirket af brunkager og gløgg?
Thomsen skrev:Den er jo nærmest legendarisk (godt hjulpet af en *fantastisk* titel. Jeg forsøgte at se den, da TV2 viste den sidste år (?) - må dog indrømme, at jeg slukkede igen. Jeg synes ikke engang, den havde den formildende ubehjælpsomhed som Ed Wood Jr.'s film gerne besidder. Den var bare kedelig. Men måske man skulle give den et nyt forsøg, godt påvirket af brunkager og gløgg?
Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster