• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
11 indlæg • Side 1 af 1

Shaolin Soccer på Zulu

Indlægaf Kristensen » tirs 1. jan 2008 20:19

Slog lige ved et tilfælde over på TV2 Zulu som viser Shaolin Soccer. Men den er dubbet PÅ DANSK!

Nu gik jeg glip af indledningen, er der nogle som kender baggrunden for denne højst besynderlige beslutning?
You see what happens when you have fun with a stranger in the Alps?
Brugeravatar
Kristensen

Geografisk sted: I Mørkets Hjerte (Aka Amager)
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » tirs 1. jan 2008 20:24

Hmm, samtidig med dig ville jeg havde skrevet om det samme. Virkelig underligt at dubbe til dansk! Det må jo være, fordi man anser den for at være en barnlig film, da det jo i Danmark kun ellers er børnefilm, der synkroniseres. Jeg ser, at Zulu også vil sende asiatiske film resten af aftenen. Blir de andre også på dansk monstro???

Jack
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Mads » tirs 1. jan 2008 20:49

Haha, godt man ikke har TV! :lol:
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Kinski » tirs 1. jan 2008 20:55

Både underligt og da alt for dyrt at dubbe til dansk?! Hvorfor spendere xtra penge på det?! Så mange børn sætter sig vel heller ikke ned for at se den...
Kan I genkende nogle af de danske stemmer?
Kommende koncerter:

http://www.myspace.com/DoomedDenmark
Brugeravatar
Kinski

Geografisk sted: Amager
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » tirs 1. jan 2008 21:10

Kinski skrev:Både underligt og da alt for dyrt at dubbe til dansk?! Hvorfor spendere xtra penge på det?! Så mange børn sætter sig vel heller ikke ned for at se den...
Kan I genkende nogle af de danske stemmer?

Nu så jeg kun et minut eller to, så nej, det kunne jeg ikke. Men det lød ikke overraskende ikke godt! :x

Og da en mand skulle læse en seddel på kinesisk, som havde en vis betydning, så glemte man at oversætte den. Well done, Denmark!

Jack
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » tirs 1. jan 2008 23:02

Jack J skrev:Blir de andre også på dansk monstro???

Den næste film, DRAGONS FOREVER, var heldigvis ikke dubbet på dansk. Den var dubbed på engelsk. Bravo Zulu!

Jack :?
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » ons 2. jan 2008 11:57

Jack J skrev:Den næste film, DRAGONS FOREVER, var heldigvis ikke dubbet på dansk. Den var dubbed på engelsk. Bravo Zulu!

Jack :?

Ja, de er sgu nogle spader...
Jeg mindes ellers dengang de bl.a. viste John Woos herlige Hao xia/Last Hurrah for Chivalry. Dog med åndssvagt logo i toppen af billedet. Men i det mindste IKKE dubbet! Hmpf! :evil:
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Zypher » ons 9. jan 2008 02:25

Mads Jensen skrev:Haha, godt man ikke har TV! :lol:

Ja, jeg overvejer faktisk også om jeg overhovedet gider have en TV-pakke når jeg flytter nu her. Det er så sjældent der kommer noget man gider se, og når der så endelig gør, bliver det på den måde her. Tsk. Tror jeg vil klare mig fint med DVD, VHS og nettet.

Eller kan man få en TV-pakke bare med DR2 og Discovery? For så vil jeg egentlig godt have den... :P
Brugeravatar
Zypher

Geografisk sted: Fredericia
  • Hjemmeside

Indlægaf Mads » ons 9. jan 2008 10:39

well, jeg har ikke ejet et tv i flere år nu, der er selvf nogle kanaler som kunne være fede at have, men vil absolut ikke sige at jeg savner det.
DR2 kan man jo se på DR's hjemmeside.
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Jack J » ons 9. jan 2008 10:43

Hvad ser du dine film på? Eller de blir måske alle sammen set i Markvardsens Scala-biograf? :lol:
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Mads » ons 9. jan 2008 20:47

Nej desværre, og mit egen hjemmebio består af flg. set-up:

Billede

+

Billede

:shock: :shock: :shock:
Brugeravatar
Mads