Er der nogen med kendskab til branchen (Thure e.l.), der ved nogen om, hvorvidt Universal har lukket dén afdeling, og om det betyder, man ikke længere vil satse på orientaler-film.

Jack
Jack J skrev:Jeg ville lige checke Asian Visions udgave af DEAD OR ALIVE ud på deres hjemmeside, men opdager til min overraskelse, at siden er taget ned. Nu jeg tænker over det er det også længe siden, jeg har set nye udgivelser.
Er der nogen med kendskab til branchen (Thure e.l.), der ved nogen om, hvorvidt Universal har lukket dén afdeling, og om det betyder, man ikke længere vil satse på orientaler-film.![]()
Jack
Nicolai skrev:når det så er sagt, synes jeg bestemt heller ikke, at de har været alt for smarte med hensyn til hvilke film de satsede på... har været langt mellem snapsene!
Jack J skrev:Nicolai skrev:når det så er sagt, synes jeg bestemt heller ikke, at de har været alt for smarte med hensyn til hvilke film de satsede på... har været langt mellem snapsene!
Hvilke film brød du dig måske ikke om?
Ovesen skrev:Jack J skrev:Nicolai skrev:når det så er sagt, synes jeg bestemt heller ikke, at de har været alt for smarte med hensyn til hvilke film de satsede på... har været langt mellem snapsene!
Det virkede ærlig talt lidt tilfældigt hvad de udgav. der var mange ligegyldigheder, men da oagså enkelte perler. Mon ikke de har købt rettigheder til det billigste?
Jack J skrev:Hmm, negative ytringer, som man ikke gider bakke op med en forklaring, kan måske virke lettere useriøse
Jack J skrev:Måske var alle filmene i serien i virkeligheden fantastiske
Jack
Ovesen skrev:Jack J skrev:Nicolai skrev:når det så er sagt, synes jeg bestemt heller ikke, at de har været alt for smarte med hensyn til hvilke film de satsede på... har været langt mellem snapsene!
Det virkede ærlig talt lidt tilfældigt hvad de udgav. der var mange ligegyldigheder, men da oagså enkelte perler. Mon ikke de har købt rettigheder til det billigste?
Nicolai skrev:Ja Jack, jeg er sgu ked af at skuffe dig, men jeg er altså ret enig med Ovesen. Det virkede bestemt som om Asian Vision fandt frem til de billige køb, rystede titlerne godt sammen og så ellers i ny og næ trak en skævøjet kanin op af hatten...
men jo, der var da enkelte gode film iblandt dem...
Blandt de film jeg SLET IKKE brød mig om er følgende:
2009 - Lost Memories
Azumi
Forbandelsen: The Grudge
De knapt så dårlige film - men stadig ikke ligefrem gode:
Sword in the Moon
Tell Me Something
Volcano High
Into the Mirror
The Uninvited
(hvoraf de to sidste klart er de mest interessante og vellykkede blandt de 8 nævnte titler)
Derudover pisser det mig virkelig meget af, at de tillod sig at udgive både Fulltime Killer og When the Last Sword is Drawn i 4:3-format!!!
On Air gik dem for øvrigt i bedene med den tåbelige, stærkt overvurderede My Wife is a Gangster.
Forresten Jack. Nu vi er i gang: hvad med om du skrev hvilke af deres titler du brød dig (mest) om? Kan jo være der er en overset, usleben perle blandt dem jeg endnu ikke har set
henschjell skrev:Nu er smag og behag er jo som bekendt forskellig, og
fordi film kommer fra øst, er de jo per automatik, ikke
nødvendigvis gode. Men jeg synes at alle initiativer hvor
der udgives film fra andre steder end US og V. EU, er værd at
støtte. Folk kan jo bare gå 4-5 år tilbage i tiden, og tænke på udvalget.
Jack J skrev:Ha ha, du' så sjov.![]()
Men for at gøre det klart; Jeg ved ikke, om de udgav en masse godt eller ej. Jeg har ikke set halvdelen af det, der kom i Asian Vision-serien (jeg har købt det, men det er som bekendt ikke det samme, som at have set det!). Det irriterer mig bare, at når man har tænkt sig at checke noget ud og andre så siger, det er noget lort, men ikke gider forklare hvorfor! Det er da meget muligt at mange af Asian Vision-titlerne var dårlige.
Af de gode ting, som jeg rent faktisk har set: Well, først og fremmest THE GRUDGE (hæ hæ). Faktisk kan jeg lide både originalen og den amerikanske! THE LAST WITNESS var også god. Nå ja, og så var der jo ONG-BAK og SYMPATHY FOR MR VENGEANCE, men det er de fleste vist enige om.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster