larsskive skrev:Ja den er ret god, en god gammel en
Selvjustitsminister skrev:larsskive skrev:Ja den er ret god, en god gammel en
Jeg må indrømme jeg slet ikke kender den. Men for en svensk 5 krone, så kunne jeg ikke modstå noget der uden tvivl er en fremragende film. Jeg troede først det var Robert Ginty på coveret, så ville den jo automatisk være hævet til mesterværk
Selvjustitsminister skrev:larsskive skrev:Ja den er ret god, en god gammel en
Jeg må indrømme jeg slet ikke kender den. Men for en svensk 5 krone, så kunne jeg ikke modstå noget der uden tvivl er en fremragende film. Jeg troede først det var Robert Ginty på coveret, så ville den jo automatisk være hævet til mesterværk
Jack J skrev:Selvjustitsminister skrev:larsskive skrev:Ja den er ret god, en god gammel en
Jeg skal i den forbindelse lige nævne, at EXTERMINATOR 2 endelig er blevet udsendt uklippet på dvd, og i det org. billedformat og med kommentarspor. På reg. 1 dvd fra Shout.
larsskive skrev:Jack J skrev:Selvjustitsminister skrev:larsskive skrev:Ja den er ret god, en god gammel en
Jeg skal i den forbindelse lige nævne, at EXTERMINATOR 2 endelig er blevet udsendt uklippet på dvd, og i det org. billedformat og med kommentarspor. På reg. 1 dvd fra Shout.
Sejt nok, tak for updaten
Jack J skrev:larsskive skrev:Jack J skrev:Selvjustitsminister skrev:larsskive skrev:Ja den er ret god, en god gammel en
Sejt nok, tak for updaten
PS: Når Selvjustitsminister finder så mange svenske bånd, så hænger det sammen med at han... bor i Sverige.
Gramm skrev:Jack J skrev:Gramm skrev:det sidste stykke tids byttehandler og køb.. Undskyld men mit kamera er ikke det bedste der findes. så kvaliteten er ikke så god.
The Man Killers
Barbarian
Kvindefængslet på Djævleøen
Son Of Satan
Blodigt heppekor
Apocalyps Brigade (tysk vhs)
Cannibal Holacaust (hollandsk)
Regnskoven Mysterier
Big Man
Death Line
Bloody Bird
Jeg har sgu altid syntes, det SON OF SATAN-cover er rigtig fedt!
Hvis i ikke har set Regnskovens Mysterier så kan jeg anbefale den, det er en rigtig cool film.
jeg venter i øjeblikket på de 3 ilsa film på vhs plus rottereden. forhåbligt ankommer de idag med posten.
Diabolik skrev:
Fine sager dér!!!![]()
Vil lige knytte en enkelt kommentar eller to;
Tarantini's Regnskovens Mysterie (Massacre in Dinosaur Valley) er en fin lille film, men den er desværre ret klippet i den danske udgave!!
Hvad angår de 3 Ilse-film, så håber jeg at det er de gamle releases fra Video Copenhagen du har fået fat i... AB-Collection's genudgivelser skæmmes af, at Hunulven fra SS er en censureret udgave... De 2 andre er dog ucensurerede udgaver!!
/D
Jack J skrev:PS: Når Selvjustitsminister finder så mange svenske bånd, så hænger det sammen med at han... bor i Sverige.
Selvjustitsminister skrev:Jack J skrev:PS: Når Selvjustitsminister finder så mange svenske bånd, så hænger det sammen med at han... bor i Sverige.
Hvad Jack sagde - og smuk "..." kunstpause for at hæve spændingen før afsløringen
Gramm skrev:Jack J skrev:Gramm skrev:det sidste stykke tids byttehandler og køb.. Undskyld men mit kamera er ikke det bedste der findes. så kvaliteten er ikke så god.
The Man Killers
Barbarian
Kvindefængslet på Djævleøen
Son Of Satan
Blodigt heppekor
Apocalyps Brigade (tysk vhs)
Cannibal Holacaust (hollandsk)
Regnskoven Mysterier
Big Man
Death Line
Bloody Bird
Jeg har sgu altid syntes, det SON OF SATAN-cover er rigtig fedt!
Hvis i ikke har set Regnskovens Mysterier så kan jeg anbefale den, det er en rigtig cool film.
jeg venter i øjeblikket på de 3 ilsa film på vhs plus rottereden. forhåbligt ankommer de idag med posten.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster