Som sagt var det kun undren over filmvalget og mediet. Troede mest folk så obskure film på bånd der ikke var til at skrabe op på disc.
AvatarDK skrev:Kender ikke noget til laserdisc-udgaven, men den kommer jo ihvertfald til at miste noget på opløsning i forhold til blu-ray og UHD. Nej jeg plæderer ikke for at du skal udskifte alt hver gang der kommer et nyt medie (omend vi sikkert er nået til slutningen nu), men undrede mig kun over at du ville vælge at se stadset via et 35 år gammelt bånd, især hvis du er så glad for filmen
Jack J skrev:Jeg fandt en stak dvd'er i Røde Kors forleden, og en af dem var Terry Gilliams FEAR AND LOATHING IN LAS VEGAS (Terry Gilliam er iø lige gået bort, desværre). Et totalt syretrip, hvor Johnny Depp er helt i sit es.
Gizmo skrev:Jack J skrev:Jeg fandt en stak dvd'er i Røde Kors forleden, og en af dem var Terry Gilliams FEAR AND LOATHING IN LAS VEGAS (Terry Gilliam er iø lige gået bort, desværre). Et totalt syretrip, hvor Johnny Depp er helt i sit es.
Terry Gilliam skulle meget gerne stadig være blandt de levende - til gengæld er Terry Jones gået bort for ikke så længe siden.
Jack J skrev:AvatarDK skrev:betragtninger og forsvar af/om gamle medier, hver gang nogen peger fingre.![]()
Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster