Jack J skrev:Virkelig cool!Du skal måske til at gå Uncuts gamle redaktør Thure Munkholm i bedene med at samle på 16mm-film? Har du en fremviser?
Well, en enkelt 16mm-film kan vel dårligt kaldes en samling. Og nej, jeg har ingen fremviser.
Jack J skrev:Virkelig cool!Du skal måske til at gå Uncuts gamle redaktør Thure Munkholm i bedene med at samle på 16mm-film? Har du en fremviser?
Diabolik skrev:larsskive skrev:Jeg har ellers gennem gået mine to versioner af Death Ship igennem, den ene er fra S.T.V.P og den anden er Kavans salgskasette, og har fundet ud af den fra S.T.V.P er uncut, og har mere og længere scener, af de grumme ting
Gider du at poste de eksakte spilletider op for de 2 versioner, please?![]()
/D
Mads skrev:Jack J skrev:Virkelig cool!Du skal måske til at gå Uncuts gamle redaktør Thure Munkholm i bedene med at samle på 16mm-film? Har du en fremviser?
Well, en enkelt 16mm-film kan vel dårligt kaldes en samling. Og nej, jeg har ingen fremviser.
Mads skrev:Det har du selvfølgelig ret i. Fedt med både Amigaen og Sega Master System i øvrigt! Sådan et par har jeg også haft en gang for længe siden.
larsskive skrev:Så fik jeg samlet de Fredag den 13 film jeg havde som knægtDe var nogle af de første film, jeg fik af min far, og han er her desværre ikke mere. Så der er nogle minder forbundet med dem, og så synes jeg også de har pænere covers end dvd udgivelserne.
Jack J skrev:larsskive skrev:Så fik jeg samlet de Fredag den 13 film jeg havde som knægtDe var nogle af de første film, jeg fik af min far, og han er her desværre ikke mere. Så der er nogle minder forbundet med dem, og så synes jeg også de har pænere covers end dvd udgivelserne.
Fedt nok, Lars, at du har fundet dem! Ja, nogle gange kan den slags minder fastgøre sig til helt almindelige ting.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster