Selvjustitsminister skrev:Jeg fandt lidt action i dag
larsskive skrev:Du får da støvet en del bånd op
Selvjustitsminister skrev:larsskive skrev:Du får da støvet en del bånd op
Jeg har väret heldig og falde over nogle stykker som faktisk faldt i min smag den seneste tid. Men ellers kan der gå länge i mellem mine fund. Desvärre virker det til at en del af second hand butikkerne skrotter vhs'erne, så der går nu ikke länge för jeg ikke kan finde noget som helst.
Så må jeg snuppe billige dvd'er der i stedet for
larsskive skrev:Selvjustitsminister skrev:larsskive skrev:Du får da støvet en del bånd op
Jeg har väret heldig og falde over nogle stykker som faktisk faldt i min smag den seneste tid. Men ellers kan der gå länge i mellem mine fund. Desvärre virker det til at en del af second hand butikkerne skrotter vhs'erne, så der går nu ikke länge för jeg ikke kan finde noget som helst.
Så må jeg snuppe billige dvd'er der i stedet for
Ja sådan er det også her i Skive. de fleste genbrugs butikker er begyndt at fjerne vhs, og kun sælge disney film og tegnefilm
larsskive skrev:Ja sådan er det også her i Skive. de fleste genbrugs butikker er begyndt at fjerne vhs, og kun sælge disney film og tegnefilm
Selvjustitsminister skrev:larsskive skrev:Ja sådan er det også her i Skive. de fleste genbrugs butikker er begyndt at fjerne vhs, og kun sælge disney film og tegnefilm
Det er en skam, jeg har tidligere lavet nogle ret gode fund i Skive, men det er selvfølgelig lang tid siden - da jeg boede på de kanter
Ja sådan er det også her i Skive. de fleste genbrugs butikker er begyndt at fjerne vhs, og kun sælge disney film og tegnefilm
kent skrev:larsskive skrev:Ja sådan er det også her i Skive. de fleste genbrugs butikker er begyndt at fjerne vhs, og kun sælge disney film og tegnefilm
Lars...hvis du en dag er i Viborg burde du evt. køre forbi Genbrugsland på Gl. Skivevej. Jeg var derude for ca. 14 dage siden og nede bagerst i butikken havde de nok ca. 200 VHS-film stående på et par reoler - absolut intet revolutionerende ud fra hvad jeg lige kunne se, men man ved jo aldrig, om du kunne finde en enkelt eller to iblandt, som havde din interesse..
Olelerbaek skrev:lidt nyt
the toy box-legetøj-kino video
the ghoul-dæmonen-video international
the towering inferno-det tårnhøje helvede-warner
the devils-djævlene-warner
the omen-tegnet-cbs fox
shaft in africa-shaft i afrika-esselte
spartacus-esselte
the doll squad-meteor video
acquasanta joe-dusørjægeren-wm video
un killer per sua maesta-morderen elsker slik-cd video
house-alene hjemme-panorama video