• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
3104 indlæg • Side 92 af 207 • 1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 207

Re: Seneste VHS-fund (hvis det interesserer nogen...)

Indlægaf HenrikL » man 24. feb 2014 07:40

larsskive skrev:Mange af de film jeg godt kan lide, har meget lave score på IMDB.

Desværre har jeg det samme problem. En klassiker som Tågen får en lav score, og det samme gør alle mine Spencer og Hill film. :(
Brugeravatar
HenrikL

Geografisk sted: Midtsjælland

Indlægaf Diabolik » man 24. feb 2014 12:15

HenrikL skrev:
larsskive skrev:Mange af de film jeg godt kan lide, har meget lave score på IMDB.

Desværre har jeg det samme problem. En klassiker som Tågen får en lav score, og det samme gør alle mine Spencer og Hill film. :(

Smag og behag er heldigvis vidt forskellig fra person til person... Et forum som dette ville da være forskrækkelig kedelig hvis vi alle kunne lide de samme film og derfor ikke kunne få en diskussion om en given films kvaliteter og især mangel på samme...
Jeg skæver så at sige aldrig til hvad Imdb's brugere synes om en film, fordi der tit og ofte bedømmes ud fra hvad man har ser før, eks. bedømmes en spaghettiwestern, så holdes den gerne op imod hvad seeren tidligere har set og så er det gerne klassikerne den bliver målt med og ikke set som et enkeltstående værk.
En anden ting er, at det sjældent fremgår om vurderinger er baseret på en komplet version af filmen eller om man har set en censureret udgave, eks. hvis jeg skulle vurdere Vi holder med flodhestene og jeg skulle basere min vurdering ud fra kun at have set den gennemklippede danske OnAir-udgave, så ville jeg da også sætte karakteren tættere på 0 end på 10, mens karaktergivningen vil være direkte modsat ifald den blev baseret ud fra de gamle danske VHS-udgivelser... Så op i måsen med hvad andre synes og glæd dig over filmen!! :)
/D
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf larsskive » man 24. feb 2014 12:45

Nej det ville da ikke være sjov hvis vi alle havde samme mening, nu har jeg ikke set Vi holder med flodhestene fra On-Air, men det er da træls den er gennemklippet, jeg går ud fra at den er komplet fra Video Action?

Diabolik
Har i grunden også tjekket spilletiden fra Hand of Death ( unmasked part 25 ) på filmlab versionen, og den løber 85 minutter, hvad løber udgaven fra IRISH?
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Diabolik » man 24. feb 2014 13:17

larsskive skrev:Nej det ville da ikke være sjov hvis vi alle havde samme mening, nu har jeg ikke set Vi holder med flodhestene fra On-Air, men det er da træls den er gennemklippet, jeg går ud fra at den er komplet fra Video Action?

Jeg kan selfølgelig ikke være 100% sikker på at Video Action-udgaven er fuldstændig uklippet, men jeg har sammenlignet den med den italienske udgave som går for at være uklippet og der har jeg ikke forskelle mellem de 2 udgivelser... Bortset fra at Video Action-udgaven jo selvfølgelig har det engelske dub og den italienske har italiensk dub...

Skandinavisk DVD-udgivelse løber ca. 91'47, mens Video Action's løber ca. 104'29...

larsskive skrev:Har i grunden også tjekket spilletiden fra Hand of Death ( unmasked part 25 ) på filmlab versionen, og den løber 85 minutter, hvad løber udgaven fra IRISH?

Irish løber ca. 84'35 minutter

/D
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf larsskive » man 24. feb 2014 13:31

Jeg tjekkede lige filmlab versionen igen, fra præcis hvor filmen startede, og stoppede brat efter rolleteksterne stoppede, og så passede tiden med IRISH udgaven, jeg har ikke gjort det så meget med at teste spilletiden før, men de er åbenbart identiske så.

Jeg skal også få sammenlignede den Death Ship vi snakkede om i sin tid. S.T.V.P udgaven mod Kavan salgskasette
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Ovesen » man 24. feb 2014 22:00

larsskive skrev: Er det en gyser eller komedie?

Gyser, men tror ikke den er så spændende.
"The boat can leave now. Tell the crew"
Brugeravatar
Ovesen

Geografisk sted: Interzone
  • Hjemmeside

Indlægaf larsskive » tirs 25. feb 2014 03:50

Ovesen skrev:
larsskive skrev: Er det en gyser eller komedie?

Gyser, men tror ikke den er så spændende.

Men alligevel det er da cool nok at finde en fra hollywood home video nu om dage :D Så du beholder den vel, og hvem ved måske er den lidt god.
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf larsskive » tirs 25. feb 2014 11:40

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf HenrikL » tirs 25. feb 2014 14:28

Mange spændende ting der. Ejer Ære blandt tyve på Wild East dvd, men savner nogle undertekster. En seværdig film. :)
Brugeravatar
HenrikL

Indlægaf larsskive » tirs 25. feb 2014 14:30

Tak Henrik, ja glæder mig også til at få den at se :D
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf HenrikL » tirs 25. feb 2014 20:02

Jeg spekulerer på, om den er med fransk tale.
Brugeravatar
HenrikL

Indlægaf Jack J » tirs 25. feb 2014 20:16

HenrikL skrev:Jeg spekulerer på, om den er med fransk tale.

Den udgave, som dansk tv viste i sin tid, var med fransk tale, men båndet kan jo sagtens have været dubbet til engelsk. Jeg undrer mig iø over, om det var Bronson selv, der dubbede sin egen stemme. Jeg har ikke set den længe, men husker, at jeg dengang tænkte, det lød som ham selv.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf larsskive » tirs 25. feb 2014 20:25

Har lige tjekket båndet, den her er med engelsk tale.
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf larsskive » tirs 25. feb 2014 20:47

Jack J skrev:

Den udgave, som dansk tv viste i sin tid, var med fransk tale, men båndet kan jo sagtens have været dubbet til engelsk. Jeg undrer mig iø over, om det var Bronson selv, der dubbede sin egen stemme. Jeg har ikke set den længe, men husker, at jeg dengang tænkte, det lød som ham selv.

Hvad med dig Jack din gamle sporhund :wink: Har du fundet/fået/købt noget fornylig? Eller er det ikke det vilde for tiden.
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Jack J » ons 26. feb 2014 00:11

larsskive skrev:
Jack J skrev:

Hvad med dig Jack din gamle sporhund :wink: Har du fundet/fået/købt noget fornylig? Eller er det ikke det vilde for tiden.

Lidt billigt dvd-stads fra Amazon er alt, hvad det har kunnet blive til det sidste stykke tid. Ingen vhs'er. Geek
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

ForegåendeNæste

Skriv et svar
3104 indlæg • Side 92 af 207 • 1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 207

Tilbage til Genrefilm