Og ja, jeg er også ved at være lidt træt af alle disse serier, hvor man partout skal fange hvert eneste afsnit for at kunne følge med. Det var pissefedt i Twin Peaks men er efterhånden ved at blive en art kommerciel selvfølgelighed. Og det bliver unægteligt lidt hårdt i længden med de faste sendetidspunkter, cirkusfagterne og rodet med de gamle VHS-bånd, når noget skal optages samt stress og irritation over at være nået for langt bagud. Så kan man selvfølgelig ty til at købe dem på dvd i stedet, men det gider jeg sjældent, når nu man har mulighed for at fange dem på fjernsynet. Med blod, sved og afrevne hårtotter til følge. Og de stopper jo aldrig, når først de får begyndt!

Synes dog også Strengt fortroligt i lange perioder var bygget over den skabelon med føljetonlignende episoder og genoptagne, hidtil uafsluttede, handlingsforløb. Især til sidst.
Apropos din anmeldelse af A Tale of Two Sisters, så har det også undret mig ekstremt meget, at den ikke kom i dansk biografdistribution. Især fordi den i sin tid var en af de mest populære film på Natfilmfestivalen. Husker stadig da jeg så den i Empire for første gang. Troede fandeme jeg skulle dø! Har sjældent været så angst i en biograf!