Frontier(s)?
Nicolai skrev:Jack J skrev:... du vil ende hos Belzebub.
Han skal være hjerteligt velkommen.![]()
Nå, men nu var jeg ellers ved at få store forventninger til den film. Lægger en lille dæmper på dem. Håber den snart bliver anmeldt på Uncut.
Jack J skrev:Du behøver ikke lægge dæmper på dine forventninger bare pga. sådan en udtalelse fra sådan en... musiker!!
Skøtt skrev:Jeg tør dog ikke skrive en anmeldelse af den, eftersom jeg ikke en sen juleaften vil have en mørkklødt herre stående udenfor mit vindue med en pose over hovedet.
Skøtt skrev:Jeg tør dog ikke skrive en anmeldelse af den, eftersom jeg ikke en sen juleaften vil have en mørkklødt herre stående udenfor mit vindue med en pose over hovedet.
Bemærkede andre, at hun boede i hus nr 666? Eller var det bare min nedstigning til Belzebub der allerede der var påbegyndt?
Nicolai skrev:Og var det sidste du skrev en spoiler?
Skøtt skrev:Nope. Det var bare sjovt i forhold til det Jack skrev om djævlen.
Jack J skrev:Tja, Switchblade Romance is a good sted at starte. Og det endda på trods af, Béatrice Dalle ikke er med.
Jack J skrev:Og hvis det så iø kan snige sig med som værende fransk, så er de to instruktørers remake af Slagterbanden også rigtig god. Det er sjældent, man kan sige det her om en remake, men den er en del bedre end originalen.
Nicolai skrev:Men Jack, der er nu kun tale om en instruktør; Alexandre Aja. Mon ikke du tænker på instruktørerne af Ils.
Nicolai skrev:Men hvordan er den danske udgivelse? Der er ikke noget dvdtjek her på Uncut.
Men Jack, der er nu kun tale om en instruktør; Alexandre Aja. Mon ikke du tænker på instruktørerne af Ils?
Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster