Skøtt skrev:Wow! Day-sjah Woo!
Dr. Humpp skrev:Jack, det er noget uoveskueligt med alle de nye amok gore film fra Japan, hvilke holder? Machine Girl? Meatball Machine? Eller Tokyo Gore Police?
http://twitchfilm.net/site/view/second- ... e-trailer/
Dr. Humpp skrev:Jack, det er noget uoveskueligt med alle de nye amok gore film fra Japan, hvilke holder? Machine Girl? Meatball Machine? Eller Tokyo Gore Police?
http://twitchfilm.net/site/view/second- ... e-trailer/
Kristensen skrev:Jeg er simpelthen så dårlig til at huske hvad jeg har set i årets løb.
Men umiddelbart har de her brændt igennem:
Du levende
Paranoid Park
[REC]
Skøtt skrev:Paranoid Park er helt sikkert blandt årets bedste bio-premierer! Jeg er med på Gus-vognen fra nu af! Bare Matt Damon ikke er med...
Vang skrev:Skøtt skrev:Paranoid Park er helt sikkert blandt årets bedste bio-premierer! Jeg er med på Gus-vognen fra nu af! Bare Matt Damon ikke er med...
Den havde godt nok biopremiere i november 2007, men jo, bestemt en fed film, der sagtens kan tåle at blive set et par gange.
Posthus Teatret har eksisteret i 36 år som et unikt kultursted i hjertet af København med bl.a. teaterforestillinger, flere kåret som årets bedste, og desuden import og visning af kunstneriske kvalitetsfilm, flere kåret som årets bedste.
I begyndelse af november 2007, efter at have været lukket i flere perioder, blev vi tvunget til lukning på grund af støjgener fra en bar, diskotek og natklub, som åbnede ovenpå i de lokaler som tidligere var et posthus.
Vi føler, at vi i snart 1 år, er udsat for et dicideret overgreb og fatter ikke, hvordan de offentlige myndigheder uden videre kan tillade at sådant kan finde sted!
Desværre har en protest indsamling på mere en 2000 underskrifter endnu ikke hjulpet.
Vi har haft kontakt med Kulturministeriet og Københavns Kommune, har haft møde med Kulturministeriet og Københavns Kommune, har haft møde med Det Danske Filminstitut, Københavns Kommunes Kulturudvalg samt fortræde for Folketingets Kulturudvalg. Men ingenting sker. Alle parter sender blot sagen videre.
Vi har derfor bestemt os til nu at tage kampen op og ikke længere sidde og vente og være den venlige part.
Vi håber meget på, at man nu igen kan være i stand til at få store kunstneriske oplevelser ved at gå i Posthus Teatret.
Med venlig hilsen
Tine Blichmann & Carsten Brandt
-------------------------------------------------------------------------------
Hvis vi overlever i 2008 har vi premiere på følgende film:
"Terrorister" af Stefan Jarl & Lukas Moodysson. (www.imdb.com)
"Bortglömda" af Agnieszka Lukasiak, Vinder af Nordisk Panorama og Humanistprisen 2006. (www.imdb.com)
"Flickan från Auschwitz" af Stefan Jarl (www.imdb.com)
"En Italiensk Familie" (La Meglio Gioventu) af Marco Tullio Giordana. (www.imdb.com)
"La Femme de Gilles" af Frédéric Fonteyne. (www.imdb.com)
"Climates" af Nuri Bilge Ceylan. (www.imdb.com)
"Den Milde Smerte" af Carsten Brandt. (thegentlepain.com)
Brugere der læser dette forum: Ingen og 36 gæster