• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
47 indlæg • Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4

Indlægaf Skøtt » man 1. sep 2008 18:15

Wow! Day-sjah Woo!

Billede

Billede
When the Going gets Weird, the Weird Turn Pro!
Brugeravatar
Skøtt

Geografisk sted: Top-a-the world, ma
  • Hjemmeside

Indlægaf Dr. Humpp » man 1. sep 2008 19:52

Jack, det er noget uoveskueligt med alle de nye amok gore film fra Japan, hvilke holder? Machine Girl? Meatball Machine? Eller Tokyo Gore Police?
http://twitchfilm.net/site/view/second- ... e-trailer/
http://devilution.dk/ (House Of Franco)
Dr. Humpp

Geografisk sted: Olga's House Of Shame aka Amar

Indlægaf Kristensen » man 1. sep 2008 19:54

Jeg er simpelthen så dårlig til at huske hvad jeg har set i årets løb.

Men umiddelbart har de her brændt igennem:

Du levende
Paranoid Park
[REC]
You see what happens when you have fun with a stranger in the Alps?
Brugeravatar
Kristensen

Geografisk sted: I Mørkets Hjerte (Aka Amager)
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » man 1. sep 2008 20:06

Skøtt skrev:Wow! Day-sjah Woo!

Billede

Billede

Far!! Onkel Thomas!! Hvor har I været??? :shock:
Senest rettet af Jack J man 1. sep 2008 20:16, rettet i alt 1 gang.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » man 1. sep 2008 20:13

Dr. Humpp skrev:Jack, det er noget uoveskueligt med alle de nye amok gore film fra Japan, hvilke holder? Machine Girl? Meatball Machine? Eller Tokyo Gore Police?

Ja, det er uoverskueligt og jeg har heller ikke set nogen af de tre film dér. Swimgirl-filmen er underholdende, men på det laveste trash-plan. Den er iø del af en serie på tre film, hvor de andre to er ZOMBIE SELF DEFENSE FORCE og RIKA: The Zombie Killer (og dem har jeg heller ikke set, men har Zombie Self Defense liggende i bunken).

Billede
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Morbid Angel » tirs 2. sep 2008 00:39

Dr. Humpp skrev:Jack, det er noget uoveskueligt med alle de nye amok gore film fra Japan, hvilke holder? Machine Girl? Meatball Machine? Eller Tokyo Gore Police?

Machine Girl holder 200%, hvis man er til total overdrevet splatter og sværdslagtning, den er faktisk ret sjov til tider og minder lidt om Evil Dead 2.
Tokyo Gore Police er endnu ikke udkommet på dvd.

Mvh

MA
Morbid Angel

Indlægaf Vang » tirs 2. sep 2008 23:37

Der har været en del hæderlige film... Nogle af dem gav jeg ikke vanvittigt rosende anmeldelser, men mange, jeg troede ville være glemt, hænger nu afrysteligt fast i hjernen...

Fem hurtige fra dansk biografdistribution 2008. Lige fra hoften:

Import Export

Stille Lys

There Will Be Blood

Dark Knight

Control
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Indlægaf Skøtt » ons 3. sep 2008 09:14

Kristensen skrev:Jeg er simpelthen så dårlig til at huske hvad jeg har set i årets løb.

Men umiddelbart har de her brændt igennem:

Du levende
Paranoid Park
[REC]

Du levende var jeg skuffet over - men kom også med ret høje forventninger. Paranoid Park er helt sikkert blandt årets bedste bio-premierer! Jeg er med på Gus-vognen fra nu af! Bare Matt Damon ikke er med...
Brugeravatar
Skøtt

• Hjemmeside

Indlægaf Vang » ons 3. sep 2008 13:43

Skøtt skrev:Paranoid Park er helt sikkert blandt årets bedste bio-premierer! Jeg er med på Gus-vognen fra nu af! Bare Matt Damon ikke er med...

Den havde godt nok biopremiere i november 2007, men jo, bestemt en fed film, der sagtens kan tåle at blive set et par gange.
Brugeravatar
Vang

• Hjemmeside

Indlægaf Skøtt » ons 3. sep 2008 14:49

Vang skrev:
Skøtt skrev:Paranoid Park er helt sikkert blandt årets bedste bio-premierer! Jeg er med på Gus-vognen fra nu af! Bare Matt Damon ikke er med...

Den havde godt nok biopremiere i november 2007, men jo, bestemt en fed film, der sagtens kan tåle at blive set et par gange.

Ok. Er Control ikke også fra sidste år, så? Den havde jeg også ventet lidt mere af - men fin film.
Brugeravatar
Skøtt

• Hjemmeside

Indlægaf Vang » ons 3. sep 2008 15:28

Skøtt skrev:
Vang skrev:Ok. Er Control ikke også fra sidste år, så? Den havde jeg også ventet lidt mere af - men fin film.

Jeg tror den havde premiere i januar. Så den i hvert fald omkring min fødselsdag.
Brugeravatar
Vang

• Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » ons 3. sep 2008 16:05

Jeg må desværre indrømme, at jeg hverken fik set "There Will Be Blood" eller "Du levande". Især sidstnævnte har jeg glædet mig meget til at se.
Hvis ellers Posthus Teatret genåbner, så vil de "forsætte med at vise Roy Anderssons mesterlige film", og så skal jeg helt sikkert ind at se den.
Kilde: http://www.posthusteatret.dk/

Og lad os lige få resten af den triste historie med:
Posthus Teatret har eksisteret i 36 år som et unikt kultursted i hjertet af København med bl.a. teaterforestillinger, flere kåret som årets bedste, og desuden import og visning af kunstneriske kvalitetsfilm, flere kåret som årets bedste.

I begyndelse af november 2007, efter at have været lukket i flere perioder, blev vi tvunget til lukning på grund af støjgener fra en bar, diskotek og natklub, som åbnede ovenpå i de lokaler som tidligere var et posthus.

Vi føler, at vi i snart 1 år, er udsat for et dicideret overgreb og fatter ikke, hvordan de offentlige myndigheder uden videre kan tillade at sådant kan finde sted!

Desværre har en protest indsamling på mere en 2000 underskrifter endnu ikke hjulpet.

Vi har haft kontakt med Kulturministeriet og Københavns Kommune, har haft møde med Kulturministeriet og Københavns Kommune, har haft møde med Det Danske Filminstitut, Københavns Kommunes Kulturudvalg samt fortræde for Folketingets Kulturudvalg. Men ingenting sker. Alle parter sender blot sagen videre.

Vi har derfor bestemt os til nu at tage kampen op og ikke længere sidde og vente og være den venlige part.

Vi håber meget på, at man nu igen kan være i stand til at få store kunstneriske oplevelser ved at gå i Posthus Teatret.

Med venlig hilsen

Tine Blichmann & Carsten Brandt

-------------------------------------------------------------------------------

Hvis vi overlever i 2008 har vi premiere på følgende film:

"Terrorister" af Stefan Jarl & Lukas Moodysson. (www.imdb.com)
"Bortglömda" af Agnieszka Lukasiak, Vinder af Nordisk Panorama og Humanistprisen 2006. (www.imdb.com)
"Flickan från Auschwitz" af Stefan Jarl (www.imdb.com)
"En Italiensk Familie" (La Meglio Gioventu) af Marco Tullio Giordana. (www.imdb.com)
"La Femme de Gilles" af Frédéric Fonteyne. (www.imdb.com)
"Climates" af Nuri Bilge Ceylan. (www.imdb.com)
"Den Milde Smerte" af Carsten Brandt. (thegentlepain.com)
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Vi Har Sjov » lør 6. sep 2008 18:02

The Mist og The Happening var forresten også helt gode. The Mist var en fin stram sci-fi thriller uden dikkedarer, og jeg synes Shaymalan slap godt afsted med historien og sin særegen stemning i The Happening selvom jeg godt kan forestille mig hvorfor nogen ikke vil synes om den.

Nå ja, og Børnehjemmet. Skarp, rørende og meget uhyggelig i passager.

Cloverfield´sagde mig ikke så meget. Pan's Labyrint var visuelt betagende, men jeg er vist for gammel og konform til at gide alfer og trolde mere...
Brugeravatar
Vi Har Sjov

Geografisk sted: www.movieboxen.blogspot.com
  • Hjemmeside

Indlægaf Vang » søn 7. sep 2008 17:59

Vi Har Sjov skrev:The Mist og The Happening var forresten også helt gode.

The Happening ville jeg gerne ha' set i biffen, da jeg generelt er ret glad for hans film. Desværre kørte den kort tid, så jeg nåede den ikke :cry:
Brugeravatar
Vang

• Hjemmeside

Indlægaf Vang » lør 13. sep 2008 16:41

Jeg glemte Ang Lees "Lust, Caution" på min liste. Mesterlig.
Brugeravatar
Vang

• Hjemmeside

ForegåendeNæste

Skriv et svar
47 indlæg • Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4

Tilbage til Genrefilm