• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
29 indlæg • Side 2 af 2 • 1, 2

Indlægaf Reinhold » fre 5. dec 2008 10:57

"Vil prøve at kigge videoerne i gennem. Jeg tror der ligger et vhs-eksemplar i stakken i videokælderen."

Argh...der er nogle der kan hva'? :D
Reinhold

Geografisk sted: Herning

Indlægaf Jack J » fre 5. dec 2008 15:10

Reinhold skrev:"Vil prøve at kigge videoerne i gennem. Jeg tror der ligger et vhs-eksemplar i stakken i videokælderen."

Argh...der er nogle der kan hva'? :D

Ja, herligt. Men er det et originalbånd, der ligger i kælderen, eller en 17. gangskopi???
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Vang » man 3. aug 2009 20:19

Jack J skrev:Ja, herligt. Men er det et originalbånd, der ligger i kælderen, eller en 17. gangskopi???

Fandt det. En originalkassette. Minus omslag. der blev vist aldrig lavet et. Kan ikke huske om det er Ovesens bånd, men jeg mener betemt, at jeg fik det af Thure, med udmeldingen, at den kunne jeg bare beholde. Eller måske var det en anden kassette. husker det ikke. Måske nogen kan lave et rip til DVD fra kassetten?
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Indlægaf Mads » man 3. aug 2009 20:59

Vang skrev: Måske nogen kan lave et rip til DVD fra kassetten?

Jeg ville give din højre arm for en kopi.
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Jack J » man 3. aug 2009 23:39

Mads Jensen skrev:
Vang skrev: Måske nogen kan lave et rip til DVD fra kassetten?

Jeg ville give din højre arm for en kopi.

Det samme her!!!

Hvis ikke andre falbyder deres hjælp, så skal jeg hjertens gerne lave en kopi til dvdr!!!

Der blev rent faktisk lavet et omslag. Til det første træf i Slagtehallen fortalte Jesper Moerch mig, at han havde en original med omslag.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Ovesen » tirs 4. aug 2009 08:37

Vang skrev:
Jack J skrev: Kan ikke huske om det er Ovesens bånd, men jeg mener betemt, at jeg fik det af Thure, med udmeldingen, at den kunne jeg bare beholde.

Det er ikke mit bånd!
"The boat can leave now. Tell the crew"
Brugeravatar
Ovesen

Geografisk sted: Interzone
  • Hjemmeside

Indlægaf Vang » tirs 4. aug 2009 09:04

Jack J skrev:Hvis ikke andre falbyder deres hjælp, så skal jeg hjertens gerne lave en kopi til dvdr!!!

Roldsgaard har lige lånt kassetten, men når jeg får den tilbage, sender jeg den til Jack, som kan lave en DVD-R. Så tager vi den derfra.
Brugeravatar
Vang

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » tirs 4. aug 2009 19:10

Vang skrev:
Jack J skrev:Hvis ikke andre falbyder deres hjælp, så skal jeg hjertens gerne lave en kopi til dvdr!!!

Roldsgaard har lige lånt kassetten, men når jeg får den tilbage, sender jeg den til Jack, som kan lave en DVD-R. Så tager vi den derfra.

Så mangler vi bare Roldsgaard kværner den i vhs'en. :lol:
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » tirs 4. aug 2009 19:38

Jack J skrev:
Vang skrev:Roldsgaard har lige lånt kassetten, men når jeg får den tilbage, sender jeg den til Jack, som kan lave en DVD-R. Så tager vi den derfra.

Eller at den går tabt i posten eller forsvinder i Jacks tårnhøje bunker af videobånd...
Senest rettet af Nicolai tirs 4. aug 2009 19:40, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Jack J » tirs 4. aug 2009 19:39

Nicolai skrev:
Jack J skrev:
Vang skrev:Roldsgaard har lige lånt kassetten, men når jeg får den tilbage, sender jeg den til Jack, som kan lave en DVD-R. Så tager vi den derfra.

Eller at den går tabt i posten eller forsvinder i Jacks tårnhøje bunker af videobånd...

Eller at den lille hund tar den (som så derefter blir taget af bunkerne). :twisted:
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » tirs 4. aug 2009 19:43

Jack J skrev:Eller at den lille hund tar den (som så derefter blir taget af bunkerne).

Hvis den nogensinde bliver fundet, er jeg sikker på, at en dissektion vil afsløre et livslangt forbrug af båndsalat - det meste af det bestående af film du aldrig fik set.
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Jack J » fre 9. okt 2009 04:14

Vang skrev:

Billede

Åh, den stilhed. :( Du piner os, Vang.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Vang » lør 10. okt 2009 20:46

Hvad! Har du ikke fået den endnu? Jeg sendte den til dig for over en måned siden...

Just kiddin. PM mig lige din adresse, så sender jeg den til dig.
Brugeravatar
Vang

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » lør 10. okt 2009 20:58

Vang skrev:Hvad! Har du ikke fået den endnu? Jeg sendte den til dig for over en måned siden...

Just kiddin. PM mig lige din adresse, så sender jeg den til dig.

Og tænke sig, at der er folk, der siger, du ikke har humor. :shock:
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Foregående

Skriv et svar
29 indlæg • Side 2 af 2 • 1, 2

Tilbage til Genrefilm