• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
67 indlæg • Side 2 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5

Indlægaf Tommy » tirs 31. mar 2009 13:01

Er August Underground filmene udgivet som region 2? Tænker mest på Mordum.

Tilbage til Irréversible, så jeg den her den anden dag i selskab Anders. Synes sgu det var en fed film, den gjorde hvert fald indtryk :)
There is a secret song at the center of the world, and its sound is like razors through flesh.
Brugeravatar
Tommy

Indlægaf TCM » tirs 31. mar 2009 13:24

Tommy skrev:Er August Underground filmene udgivet som region 2? Tænker mest på Mordum.

Ikke mig bekendt, men den er ude i en region 0 fra USA fra Toe Tag Pictures:
http://www.toetagpictures.com/webstore/ ... ucts_id=48

http://dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=8160
Mit filmsite, Filmskribenten - også med skrækfilm: www.filmskribenten.dk
Brugeravatar
TCM

Geografisk sted: København

Indlægaf Anders » tirs 31. mar 2009 14:20

Irréversible var hammer fed. :) Bogstaveligt talt, hah.

Angående August Underground, så tror jeg at det er her vi skal have fat i den Tommy; www.amazon.co.uk - her har de dog kun limited edition af Mordum, og den er pænt pebret.

EDIT:
Jeg faldt lige over noget spændende på ToeTag hjemmesiden, som også sælger DVD'en;

A HEADS UP TO ALL YOU AUGUST UNDERGROUND FANS!!

We are looking for die-hard August Underground fans to send in video footage, music, artwork, or anything else you can think of to express your love for these films. These submissions will be featured in the upcoming August Underground Box Set. This is our way of giving YOU the fans a chance to be part of the DVD. We know there are some fans out there with AU and TOETAG Tattoos…send in photos or video. Anything you can think of that shows your devotion of the movies send it on in. You have helped these movies thrive in the underground; now reward yourself by being part of the DVD.

^^ fra ToeTag's hjemmeside. Kan være man skulle vente på det bokssæt? Hvis det kommer til en rimelig pris..
Do you serve food here?
- Best in mexico!
.. I kinda' doubt that!
Anders

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Ovesen » tirs 31. mar 2009 16:19

Tommy skrev:Tilbage til Irréversible, så jeg den her den anden dag i selskab Anders. Synes sgu det var en fed film, den gjorde hvert fald indtryk :)

Jeg viste den til et elevhold på ungdomsskolen hvor jeg underviste i film. En af eleverne måtte op og gå rundt i lokalet, fordi introens kameraarbejde gav ham kvalme!

Alle eleverne var iøvrigt meget begejstret for filmen.
"The boat can leave now. Tell the crew"
Brugeravatar
Ovesen

Geografisk sted: Interzone
  • Hjemmeside

Indlægaf Kristensen » tirs 31. mar 2009 16:28

Ovesen skrev:
Tommy skrev:Tilbage til Irréversible, så jeg den her den anden dag i selskab Anders. Synes sgu det var en fed film, den gjorde hvert fald indtryk :)

Jeg viste den til et elevhold på ungdomsskolen hvor jeg underviste i film. En af eleverne måtte op og gå rundt i lokalet, fordi introens kameraarbejde gav ham kvalme!

De burde vise den i Planetariet en dag, det ville sgu være et hit!
You see what happens when you have fun with a stranger in the Alps?
Brugeravatar
Kristensen

Geografisk sted: I Mørkets Hjerte (Aka Amager)
  • Hjemmeside

Indlægaf Vi Har Sjov » tirs 31. mar 2009 19:11

Vanilly Sky var ret klam.
Brugeravatar
Vi Har Sjov

Geografisk sted: www.movieboxen.blogspot.com
  • Hjemmeside

Indlægaf Anders » ons 1. apr 2009 01:52

Vi Har Sjov skrev:Vanilly Sky var ret klam.

Det synes jeg nu på ingen måde? Fed film, men der var da intet klamt eller grænseoverskridende i den. Tommy og Jeg så "Eden Lake" her til aften, og den var tilgengæld rigtigt fed, og på visse tidspunkter også rimeligt ubehagelig.
Do you serve food here?
- Best in mexico!
.. I kinda' doubt that!
Anders

Indlægaf togsverd » tors 2. apr 2009 23:59

Kortfilmen "Cutting Moments" er rimelig gusten...
Brugeravatar
togsverd

Geografisk sted: Hjørring, nord for nord

Indlægaf Jack J » fre 3. apr 2009 00:14

Den eneste film, jeg næsten ikke kunne klare at se til ende, er Brian Yuznas THE DENTIST/Tandlægen!! No kidding!!! Dén er for meget!!! Arghh :shock:
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Diabolik » fre 3. apr 2009 08:04

Nacho Cerdá's Aftermath!!!
Billede

A woman dies tragically in an automobile accident but the true horror awaits her after death. What happens to the body after the spirit has moved on and the corpse is at the mercy of those who manhandle the dead? What manner of creature is it that tears our bodies apart only to put them back together again? Whether we like it or not, we are all at the mercy of the coroners knife and the abuse and indignities we suffer are strictly up to him.

Nacho Cerda's vision of horror after death culminates in a viscous, unrelenting showcase of true terror that has disturbed and repulsed viewers worldwide.

Enhver nekrofil's drømmejob!!!! :shock:
/D
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf Vi Har Sjov » fre 3. apr 2009 10:07

Så Frederick Wiseman's Direct Cinema-klassiker TITICUT FOLLIES i Cinemeatket forleden. Den var grum. Den systematiske fornedring af de indsatte i et fængsel, bl.a. tvangsfodring gennem næsen, var slem.
Brugeravatar
Vi Har Sjov

Geografisk sted: www.movieboxen.blogspot.com
  • Hjemmeside

Indlægaf Giordani » fre 3. apr 2009 22:42

Ovesen skrev:

Alle eleverne var iøvrigt meget begejstret for filmen.

Jeg så den i biffen, lige da den udkom. Vi startede med at være ca. 20-25 mennesker i salen, men undervejs tyndede det kraftigt ud. Da filmen sluttede sad vi 8 hoveder tilbage :-) Husker specielt et kærestepar der nærmest løb ud, da voldtægtsmanden fik smadret hovedet med brandslukkeren..

Fed film.
Brugeravatar
Giordani

Geografisk sted: kbh. v.

Indlægaf Tommy » ons 8. apr 2009 12:42

Nu vil jeg satme snart have løn så jeg kan få købt ind!
Nacho Cerdá's Aftermath ser mega fed ud! Min ønskeliste til mere eller mindre grænseoverskridende film, der skal bestilles lyder indtil videre(bl.a. fra denne tråd): Atfermath, Irréversible, August Underground Mordum, Cannibal Holocaust og Inside. Overvejer også lidt Men Behind the Sun, husker den hvert fald som ret klam :)
There is a secret song at the center of the world, and its sound is like razors through flesh.
Brugeravatar
Tommy

Indlægaf TCM » ons 8. apr 2009 12:51

Tommy skrev:Nu vil jeg satme snart have løn så jeg kan få købt ind!
Nacho Cerdá's Aftermath ser mega fed ud! Min ønskeliste til mere eller mindre grænseoverskridende film, der skal bestilles lyder indtil videre(bl.a. fra denne tråd): Atfermath, Irréversible, August Underground Mordum, Cannibal Holocaust og Inside. Overvejer også lidt Men Behind the Sun, husker den hvert fald som ret klam :)

- Du kan få "Cannibal Holocaust" til sølle 35 kr. (AWEs lækre udgave), Inside, DK-release til en hund og Irréversible til 30 kr. i Fona2000, hvis du da kommer i nabolaget...
Mit filmsite, Filmskribenten - også med skrækfilm: www.filmskribenten.dk
Brugeravatar
TCM

Geografisk sted: København

Indlægaf Anders » ons 8. apr 2009 13:35

TCM skrev:
Tommy skrev:Nu vil jeg satme snart have løn så jeg kan få købt ind!

- Du kan få "Cannibal Holocaust" til sølle 35 kr. (AWEs lækre udgave), Inside, DK-release til en hund og Irréversible til 30 kr. i Fona2000, hvis du da kommer i nabolaget...

Igen ærger man sig som en gal over at man IKKE bor i nabolaget. :(

Tommy - "Men Behind The Sun" er da max klam! Den skal du have med.. Og husk "Audition", eller hvad den hed..
Do you serve food here?
- Best in mexico!
.. I kinda' doubt that!
Anders

ForegåendeNæste

Skriv et svar
67 indlæg • Side 2 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5

Tilbage til Genrefilm