Tilbage til Irréversible, så jeg den her den anden dag i selskab Anders. Synes sgu det var en fed film, den gjorde hvert fald indtryk

Tommy skrev:Er August Underground filmene udgivet som region 2? Tænker mest på Mordum.
A HEADS UP TO ALL YOU AUGUST UNDERGROUND FANS!!
We are looking for die-hard August Underground fans to send in video footage, music, artwork, or anything else you can think of to express your love for these films. These submissions will be featured in the upcoming August Underground Box Set. This is our way of giving YOU the fans a chance to be part of the DVD. We know there are some fans out there with AU and TOETAG Tattoos…send in photos or video. Anything you can think of that shows your devotion of the movies send it on in. You have helped these movies thrive in the underground; now reward yourself by being part of the DVD.
Tommy skrev:Tilbage til Irréversible, så jeg den her den anden dag i selskab Anders. Synes sgu det var en fed film, den gjorde hvert fald indtryk
Ovesen skrev:Tommy skrev:Tilbage til Irréversible, så jeg den her den anden dag i selskab Anders. Synes sgu det var en fed film, den gjorde hvert fald indtryk
Jeg viste den til et elevhold på ungdomsskolen hvor jeg underviste i film. En af eleverne måtte op og gå rundt i lokalet, fordi introens kameraarbejde gav ham kvalme!
Vi Har Sjov skrev:Vanilly Sky var ret klam.
A woman dies tragically in an automobile accident but the true horror awaits her after death. What happens to the body after the spirit has moved on and the corpse is at the mercy of those who manhandle the dead? What manner of creature is it that tears our bodies apart only to put them back together again? Whether we like it or not, we are all at the mercy of the coroners knife and the abuse and indignities we suffer are strictly up to him.
Nacho Cerda's vision of horror after death culminates in a viscous, unrelenting showcase of true terror that has disturbed and repulsed viewers worldwide.
Ovesen skrev:Tommy skrev:Tilbage til Irréversible, så jeg den her den anden dag i selskab Anders. Synes sgu det var en fed film, den gjorde hvert fald indtryk
Jeg viste den til et elevhold på ungdomsskolen hvor jeg underviste i film. En af eleverne måtte op og gå rundt i lokalet, fordi introens kameraarbejde gav ham kvalme!
Alle eleverne var iøvrigt meget begejstret for filmen.
Tommy skrev:Nu vil jeg satme snart have løn så jeg kan få købt ind!
Nacho Cerdá's Aftermath ser mega fed ud! Min ønskeliste til mere eller mindre grænseoverskridende film, der skal bestilles lyder indtil videre(bl.a. fra denne tråd): Atfermath, Irréversible, August Underground Mordum, Cannibal Holocaust og Inside. Overvejer også lidt Men Behind the Sun, husker den hvert fald som ret klam
TCM skrev:Tommy skrev:Nu vil jeg satme snart have løn så jeg kan få købt ind!
Nacho Cerdá's Aftermath ser mega fed ud! Min ønskeliste til mere eller mindre grænseoverskridende film, der skal bestilles lyder indtil videre(bl.a. fra denne tråd): Atfermath, Irréversible, August Underground Mordum, Cannibal Holocaust og Inside. Overvejer også lidt Men Behind the Sun, husker den hvert fald som ret klam
- Du kan få "Cannibal Holocaust" til sølle 35 kr. (AWEs lækre udgave), Inside, DK-release til en hund og Irréversible til 30 kr. i Fona2000, hvis du da kommer i nabolaget...
Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 33 gæster