Morbid Angel skrev:Fik tilbuddet om at få ca 600 betamax film af en kammerat engang, men takkede nej og bad ham leje en container,det kun et par år sidenved dog ikke hvilke slags film han havde.
Jack J skrev:Morbid Angel skrev:Fik tilbuddet om at få ca 600 betamax film af en kammerat engang, men takkede nej og bad ham leje en container,det kun et par år sidenved dog ikke hvilke slags film han havde.
Pris dig lykkelig for, at du bor så langt væk, ellers stod den på kølledask og buksevand for det der!!!Du burde sendes i seng uden aftensmad de næste fem år!!!
![]()
Morbid Angel skrev:tænker også på hvor dumt det var da jeg solgte alle mine ca 500 vhser
for meget billige penge til en byttebørs da dvd kom, havde en del x rentals også
mest horror og kung fu
Nicolai skrev:Jack J skrev:Pris dig lykkelig for, at du bor så langt væk, ellers stod den på kølledask og buksevand for det der!!!Du burde sendes i seng uden aftensmad de næste fem år!!!
![]()
Er det ikke lidt fimset kun at daske med køllen?
Morbid Angel skrev:ja set i bakspejlet var det dumt kunne jo nok have tjent en lille skilling,
tænker også på hvor dumt det var da jeg solgte alle mine ca 500 vhser
for meget billige penge til en byttebørs da dvd kom, havde en del x rentals også
mest horror og kung fu
Mvh
MA
Nicolai skrev:Jack J skrev:Pris dig lykkelig for, at du bor så langt væk, ellers stod den på kølledask og buksevand for det der!!!Du burde sendes i seng uden aftensmad de næste fem år!!!
![]()
Er det ikke lidt fimset kun at daske med køllen?
AvatarDK skrev:Jack J skrev: Kan det passe at du have spaghetti kung fu-tingen Fighting Fists of Shanghai Joe? Mener du har nævnt den tidligere i spaghetti sammenhæng. I så fald var det mere end almindeligt dumt, den er ikke sådan at opdrive.
Morbid Angel skrev:Jeg havde den der hed Shanghai Joe med Klaus Kinski mener coveret var sort med et billede af en flyvende kineser og måske kinskis ansigt.
Jeg kan godt se at det var dumt da det nu er sådan rift efter gamle VHSér men jeg skænkede det ikke en tanke jeg regnede jo med at de kom på DVD i meget bedre udgaver.![]()
Brugere der læser dette forum: Ingen og 37 gæster