Jack J skrev:Arbejder du i Fona2000?![]()
Jeg har bestemt ikke noget imod butikken og hver gang, jeg er i Kbh, er jeg inde at fylde favnen med billige dvd'er. Og du har ret, den er bestemt meget bedre end de almindelige Fona'er. Den i Slagelse er en joke!
Hehe, that's for me to know and you to find out!

Egentlig opfatter jeg ikke rigtig Fona 2000's film/musik-afdeling som værende en del af de andre Fona-kæder, netop fordi det er Danmarks største kombi-film/musik-butik (større end TP Roskildevej, rent inventarmæssigt) - og så også det faktum at i Fona 2000 er der plads til *alle* titler, uanset hvor obskurt og snævert det end måtte være..
Skøtt skrev:
Ja, det kan jeg sgu godt se - det er et super logisk system! Hvem kan bruge genrer til noget, eller alfabetisk indeksering når vi har "store stjerner" som en definitivt afgrænset kategori, som alle forstår og lynhurtigt afkoder, så snart vi ser Pirates of the Carabian stå ved siden af The thing...
Nå, spøg til side. Jeg synes selvfølgeligt også at det er El Dorado at være i Fona. Men derfor må man jo gerne ønske sig MERE!
Well, der er jo sådan set også genre-indeling i visse sektioner af butikken, som jeg skrev tidligere (westerns, horror/sci-fi film, klassikere, danske film, internationale film, etc.), men det med at alfabetisere alle filmene er helt umuligt at gøre effektivt med en butik i den størrelsesorden, især når man tænker på at det tit hænder at en film UDGÅR på DVD, og der så skal findes plads til noget nyt hvor den før har stået osv.. Pirates of the Carribbean står heller ikke ved siden af The Thing, medmindre en kunde måske har smidt den der ved en fejl

(Pirates 1+2+3 står vist oppe foran i butikken med de store nyheder/best-sellere, og The Thing skulle gerne stå i horror/Sci-fi browserne lige inden tv-serie afdelingen)