larsskive skrev:Jeg har dog ikke set Near Dark endnu, men det lyder til at den er rigtig god
Ed Larsen skrev:
Det var sgu en tynd omgang i dag. Jeg tog til Kalundborg for at checke deres genbrugsbutikker, og fandt næsten intet. Røde Kors - nada (butikken solgte kun tøj). Kirkens Korshær havde en lille kasse med bånd, udelukkende mainstream biograffilm og børnefilm. En smule bedre gik det hos Mission Afrika Genbrug. De havde en hel stand med vhs-bånd ved indgangen. Desværre kun ligegyldige salgskassetter, men inde i butikken fandt jeg skam hele to bigbox lejebånd. Sjældne kan man ikke kalde dem, men det er faktisk film på min to-do liste ifm et kommende Obskuriøst indeks, så det var ok.
Jeg nappede også en He-Man kassette (lille salg). Det hele blev tre kroner.
Alt i alt en skuffelse. Jeg er mere optimistisk, når det gælder et kommende besøg i Roskilde. Dels er der flere genbrugsbutikker, dels har jeg ladet mig fortælle, at de er rimelig velassorterede (om det inkluderer vhs-bånd, melder kilden dog intet om).
Ovesen skrev:larsskive skrev:Jeg har dog ikke set Near Dark endnu, men det lyder til at den er rigtig god
Du kan roligt glæde dig! Det er efter min mening en af de bedste vampyrfilm overhovedet!
Ovesen skrev:Helt enig. Er selv gået så vidt at jeg har anskaffet soundtracket på vinyl. Tangerine Dream var ikke ligefrem stærkest i firserne, men de leverede nogle rigtig stabile soundtracks.
warlock skrev:Okay Jack, ungdoms eller ej, Whatever! (Du har måske ret!)
men det gør det vel ikke til en dårligere film af den grund ?
Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster