larsskive skrev:Men tak til Dennis for en par af disse, og tak til et par andre også![]()
Mads skrev:Godt at se at der stadigvæk dukker gode bånd op, selvom det unægteligt er svære tider for videosamlere. Personligt har jeg henover foråret og sommeren besøgt et utal af kræmmermarkeder, loppemarkeder og genbrugsbutikker, og lad mig sige det sådan, at hvis jeg kun var på udkig efter bånd, ville jeg nok kaste håndklædet i ringen nu. Det kræver ikke bare masser af tid, tålmodighed + penge til benzin at finde noget som helst - det kræver også en god portion held! Heldet har så spillet ind et par gange, og den samlede høst henover sommeren har egentlig været ganske pæn. Her er lidt udvalgte højdepunkter:
..og så lige denne her, som også er lidt sjov:
larsskive skrev:Men tak til Dennis for en par af disse, og tak til et par andre også![]()
henschjell skrev:Flotte ting der! Mads. Men du har ret. De dage hvor man specifikt kørte efter at finde VHSer er forbi. Det er simpelthen for megen tid og for mange penge, for for lidt. NU er det mere op til
heldet, om man støder på nogle kassetter, hvor man kommer frem.
Aaargh. Store Bryster. ER lige gået igennem 17 kasser med XXX titler, hvor ca. ½delen, var
BUSEN film, så jeg ved snart ikke, om jeg kan klare flere![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mads skrev:Som du kan se var jeg så hensynsfuld at dække damen lidt til. Photobucket er ikke meget for BUSEN
larsskive skrev:Det er træls at køre forgæves, men det sker jo nogen gange, hvad er det for nogle konsol spil du købte
Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster