• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
37 indlæg • Side 3 af 3 • 1, 2, 3

Indlægaf Jack J » tors 10. apr 2008 13:51

Nej, hvad han mener, er, at hvis du kritiserer ham, bør du ikke være anmelder.

Jack
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Boobman » tirs 15. apr 2008 14:05

Dr. Humpp skrev:Jeg mener at Politiken skrev at filmen virkede som om den var optaget på en mobil telefon.

Tænk at man skulle være enig med Politiken i noget som helst, men det er jeg her, den 'film' ser rædselsfuld ud med det grønne look.
Brugeravatar
Boobman

Geografisk sted: Odense, DK

Indlægaf Reinhold » fre 2. maj 2008 16:59

"Eye For Eye" er noget af det værste der er blevet produceret i Danmark.
For mig at se er det slet ikke en film - det er en hjemmevideo der ligeså godt kunne være optaget med en mobiltelefon.

Manuskriptet er nærmest ikke-eksisterende og fuldstændig uden dramaturgisk sans, fyldt med plot huller og elendige replikker, og i bund og grund er historien jo set mange gange før.
Derudover er skuespillet SÅ utroligt amatør agtigt at det er svært at tage seriøst.

Det sjoveste er næsten at til DFI's Manus-seminar i København for en måneds tid siden, var instruktøren af "Eye For Eye" - Kaywan Moshen - inviteret til at fortælle om manuskriptet og filmen. Men da han blev spurgt hvor langt han manus til filmen var, kunne han ikke huske om det var på 25 sider, eller 48 sider. WHAT?!?!?! En spillefilm med et manus på 25 eller 48 sider? Hvordan kan man ikke vide det? Og er et spillefilmmanus ikke normalt på ca. 90 sider??? ; )

Hvorfor skal sådan noget ugennemarbejdet hjemmesjusk sættes op i 75 biografer? Og hvordan får jeg mine 75 kr. for biografbilletten tilbage?

DON'T WATCH!!!
Reinhold

Geografisk sted: Herning

Indlægaf Vang » lør 3. maj 2008 08:16

Reinhold skrev:Hvorfor skal sådan noget ugennemarbejdet hjemmesjusk sættes op i 75 biografer? Og hvordan får jeg mine 75 kr. for biografbilletten tilbage?

Det er jo fremtidens film, der skal redde nedturen i den danske filmbranche. Bare spørg Regner :wink:
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Indlægaf Reinhold » lør 10. maj 2008 14:12

Nå ja he he - havde jeg helt glemt. :D

Jamen så bliver jeg jo nød til at købe den på DVD i den Special Edition Director's Cut udgave den garanteret kommer i ha ha... :D
Reinhold

Geografisk sted: Herning

Indlægaf Jack J » lør 10. maj 2008 14:25

Jeg hører, den skal genindspilles i USA. :lol:
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Larsemand » man 12. maj 2008 21:15

Det er en lusket re-make af filmen af samme navn fra 1918!!

The daughter of an Arab sheik falls in love with a French naval officer, thus breaking the strict rule of social law of her people, as well as her religion. She follows him to France, where, torn between her love and her devotion to her own tribe, she seeks to resolve her dilemma through dangerous means

THINK ABOUT IT!!!
Larsemand

Foregående

Skriv et svar
37 indlæg • Side 3 af 3 • 1, 2, 3

Tilbage til Genrefilm