• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
67 indlæg • Side 3 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5

Indlægaf Jack J » ons 8. apr 2009 13:48

Anders skrev:
TCM skrev:
Tommy skrev:Nu vil jeg satme snart have løn så jeg kan få købt ind!
Nacho Cerdá's Aftermath ser mega fed ud! Min ønskeliste til mere eller mindre grænseoverskridende film, der skal bestilles lyder indtil videre(bl.a. fra denne tråd): Atfermath, Irréversible, August Underground Mordum, Cannibal Holocaust og Inside. Overvejer også lidt Men Behind the Sun, husker den hvert fald som ret klam :)

- Du kan få "Cannibal Holocaust" til sølle 35 kr. (AWEs lækre udgave), Inside, DK-release til en hund og Irréversible til 30 kr. i Fona2000, hvis du da kommer i nabolaget...

Igen ærger man sig som en gal over at man IKKE bor i nabolaget. :(

Tommy - "Men Behind The Sun" er da max klam! Den skal du have med.. Og husk "Audition", eller hvad den hed..

Se på det positive; du blir ikke skudt ned på gaden fem gange i døgnet. :lol:
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » ons 8. apr 2009 14:29

For små 10 år siden så jeg den første halvdel af "Aftermath" til en privat fremvisning, før jeg forlod salen i harme, irritation og vrede. Så jeg kan ikke udtale mig om værket som helhed men sagtens bekræfte, at det er en syg, depraveret satan. Den forekom mig ekstremt prætentiøs og ubehagelig samt komplet ligegyldig og intetsigende. Det eneste positive jeg kan sige om det jeg så er, at det rent teknisk var godt lavet, og at det vitterligt føltes grænseoverskridende så god, rådden fornøjelse med den.

Jeg gider næppe stifte bekendtskab med den igen, men derimod er jeg faktisk en smule nysgerrig efter at se "Genesis".

Vang har i øvrigt anmeldt Nacho Cerdàs spillefilmsdebut "The Abandoned":
http://uncut.dk/show_review.php?review_id=1841
Er der andre blandt forumfolket, der har set den?
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Anders » ons 8. apr 2009 18:47

Jack J skrev:
Anders skrev:
TCM skrev:
Nacho Cerdá's Aftermath ser mega fed ud! Min ønskeliste til mere eller mindre grænseoverskridende film, der skal bestilles lyder indtil videre(bl.a. fra denne tråd): Atfermath, Irréversible, August Underground Mordum, Cannibal Holocaust og Inside. Overvejer også lidt Men Behind the Sun, husker den hvert fald som ret klam :)

- Du kan få "Cannibal Holocaust" til sølle 35 kr. (AWEs lækre udgave), Inside, DK-release til en hund og Irréversible til 30 kr. i Fona2000, hvis du da kommer i nabolaget...

Tommy - "Men Behind The Sun" er da max klam! Den skal du have med.. Og husk "Audition", eller hvad den hed..

Det ved jeg nu efterhånden ikke; http://www.jv.dk/artikel/641622
:D

Aftermath lyder mere og mere spændende må jeg indrømme..
Do you serve food here?
- Best in mexico!
.. I kinda' doubt that!
Anders

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Jack J » ons 8. apr 2009 19:01

Anders skrev:
Jack J skrev:
Anders skrev:
TCM skrev:

Det ved jeg nu efterhånden ikke; http://www.jv.dk/artikel/641622
:D

Aftermath lyder mere og mere spændende må jeg indrømme..

Se på det positive; hvis først skyderierne er kommet derover, så ka' det vel ikke vare længe, før de billige priser følger efter. :lol:
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf togsverd » ons 8. apr 2009 19:57

Nicolai skrev:Vang har i øvrigt anmeldt Nacho Cerdàs spillefilmsdebut "The Abandoned":

Jeg har set den, men jeg var godt nok ikke begejstret for den... Specielt slutningen var temmelig træls (som vi siger herovre). Må dog indrømme, at jeg ikke husker så meget af filmen, den gjorde simpelt hen ikke nok indtryk til at hænge ved...
Brugeravatar
togsverd

Geografisk sted: Hjørring, nord for nord

Indlægaf Dr. Humpp » tors 9. apr 2009 11:23

Salo har jeg valgt at se som absurd teater, selvom det var en klam oplevelse 1. gang, nu synes jeg bare den er vildt underholdende.

Men Behind The Sun er en hård film at komme igennem, specielt som katte ejer.

In A Glass Cage er en rimelig gusten nazi-pædo film.

Inside er sindssyg hård, har ikke set Martyrs endnu, den skulle være endnu mere ekstrem forstår jeg.

Den russiske The Chekist husker jeg som meget rå, Nils har vist lige fået den på dvd. Det er hans gamle VideoVortex vhs jeg har set.

De første 20 min. af Bad Boy Bubby er rimelig syge.

Ved ikke om Happiness er klam, men absolut en af de mest foruroligende film jeg har set. Pædofile svin fucker altså mere med min hjerne end kannibaler.

Gad vide hvad kvinder tænker om samurai rape epos som Bohachi Bushido: Code of the Forgotten Eight og Hanzo The Razor...
http://devilution.dk/ (House Of Franco)
Dr. Humpp

Geografisk sted: Olga's House Of Shame aka Amar

Indlægaf Anders » fre 10. apr 2009 01:29

Det lyder som meget spændende bud! Det vil jeg kigge videre på..
Do you serve food here?
- Best in mexico!
.. I kinda' doubt that!
Anders

Indlægaf Tommy » lør 11. apr 2009 12:08

Nicolai skrev:For små 10 år siden så jeg den første halvdel af "Aftermath" til en privat fremvisning, før jeg forlod salen i harme, irritation og vrede. Så jeg kan ikke udtale mig om værket som helhed men sagtens bekræfte, at det er en syg, depraveret satan. Den forekom mig ekstremt prætentiøs og ubehagelig samt komplet ligegyldig og intetsigende. Det eneste positive jeg kan sige om det jeg så er, at det rent teknisk var godt lavet, og at det vitterligt føltes grænseoverskridende så god, rådden fornøjelse med den.

Jeg gider næppe stifte bekendtskab med den igen, men derimod er jeg faktisk en smule nysgerrig efter at se "Genesis".

Har set den, og må tilslutte mig Togsverds indlæg. Den startede ud som en lovende film, men det hele blev på en måde lidt for meget i sidste ende, hvor uhyggen også faldt til jorden.
"How did you get to Russia? - I walked."

Men Behind the Sun skal sgu også med i bestillingen, men må indrømme jeg ikke er vild med kat-vs-rotte scenen.
There is a secret song at the center of the world, and its sound is like razors through flesh.
Brugeravatar
Tommy

Indlægaf Anders » søn 12. apr 2009 18:11

Tommy skrev:
Nicolai skrev:For små 10 år siden så jeg den første halvdel af "Aftermath" til en privat fremvisning, før jeg forlod salen i harme, irritation og vrede. Så jeg kan ikke udtale mig om værket som helhed men sagtens bekræfte, at det er en syg, depraveret satan. Den forekom mig ekstremt prætentiøs og ubehagelig samt komplet ligegyldig og intetsigende. Det eneste positive jeg kan sige om det jeg så er, at det rent teknisk var godt lavet, og at det vitterligt føltes grænseoverskridende så god, rådden fornøjelse med den.

Har set den, og må tilslutte mig Togsverds indlæg. Den startede ud som en lovende film, men det hele blev på en måde lidt for meget i sidste ende, hvor uhyggen også faldt til jorden.
"How did you get to Russia? - I walked."

Men Behind the Sun skal sgu også med i bestillingen, men må indrømme jeg ikke er vild med kat-vs-rotte scenen.

Det er jeg tilgengæld 8)
Do you serve food here?
- Best in mexico!
.. I kinda' doubt that!
Anders

Indlægaf Diabolik » søn 12. apr 2009 19:34

Nacho Cerdá's Aftermath ser mega fed ud!

Så skal du ha' denne version... Så du rigtig kan 'lege' Quincy!!!!
http://www.cineshop-museum.com/boutique ... g_fr&num=5
/D
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf Anders » man 13. apr 2009 01:24

Til de som skulle være så uheldige endnu ikke at have set den, kommer der herfra en stærk opfording om at snarligst at få set Chan-Wook Parks "Oldboy" (Hævnen, på dansk) fra 2003. Det er en koreansk film, som nok har noget ala det mest melankolske/ondskabsfulde atmosfære jeg længe har oplevet.. Filmen indeholder også nogle ret onde tortur-scener, så jeg synes den passede lige på topic!

Som bonus-info skal det siges, at den kan erhverves i Stereo-Studie for små 25 kr..
Do you serve food here?
- Best in mexico!
.. I kinda' doubt that!
Anders

Indlægaf TCM » man 13. apr 2009 10:17

Anders skrev:Til de som skulle være så uheldige endnu ikke at have set den, kommer der herfra en stærk opfording om at snarligst at få set Chan-Wook Parks "Oldboy" (Hævnen, på dansk) fra 2003. Det er en koreansk film, som nok har noget ala det mest melankolske/ondskabsfulde atmosfære jeg længe har oplevet.. Filmen indeholder også nogle ret onde tortur-scener, så jeg synes den passede lige på topic!

Som bonus-info skal det siges, at den kan erhverves i Stereo-Studie for små 25 kr..

Hey, så tjek også de to andre film ud i Park Chan-wooks hævn-trilogi, "Sympathy for Mr. Vengeance" og "Lady Vengeance"...
Mit filmsite, Filmskribenten - også med skrækfilm: www.filmskribenten.dk
Brugeravatar
TCM

Geografisk sted: København

Indlægaf Anders » man 13. apr 2009 11:09

Dem kender jeg slet ikke, men de lyder spændende! Er de ligeså fede?
Do you serve food here?
- Best in mexico!
.. I kinda' doubt that!
Anders

Indlægaf TCM » man 13. apr 2009 11:43

Anders skrev:Dem kender jeg slet ikke, men de lyder spændende! Er de ligeså fede?

Det er de - kan dog ikke helt beslutte mig for hvilken, der er min favorit. Klart anbefalelsesværdige! Så vidt jeg ved, er de også på hylderne i SS...

Lady V:
http://uncut.dk/show_review.php?review_id=1602
http://www.imdb.com/title/tt0451094/

Sympathy...:
http://www.imdb.com/title/tt0310775/
Mit filmsite, Filmskribenten - også med skrækfilm: www.filmskribenten.dk
Brugeravatar
TCM

Geografisk sted: København

Indlægaf Anders » man 13. apr 2009 17:50

Svedigt! Det vil jeg straks opspore mig.. ;)
Do you serve food here?
- Best in mexico!
.. I kinda' doubt that!
Anders

ForegåendeNæste

Skriv et svar
67 indlæg • Side 3 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5

Tilbage til Genrefilm