• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
47 indlæg • Side 3 af 4 • 1, 2, 3, 4

Indlægaf Nicolai » man 18. maj 2009 14:13

TCM skrev:Havde fået en plads ved sceeningen her til morgen... lucky me 8) Ja Grand er vist godt booket...

Herligt. Kommer der så en anmeldelse fra din hånd?

Jeg vil dog se den om aftenen, når mørket er faldet på, så jeg bagefter kan flakke nervøst rundt i Københavns mørkelagte gader, mens Trier og "Antichrist" grådigt gnaver i hjernebarken.
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf TCM » man 18. maj 2009 14:15

Nicolai skrev:Jeg vil dog se den om aftenen, når mørket er faldet på, så jeg bagefter kan flakke nervøst rundt i Københavns mørkelagte gader, mens Trier og "Antichrist" grådigt gnaver i hjernebarken.

ja, tror bestemt den gør sig bedst efter mørkets frembrud. Det var ret kontrastfyldt at komme ud af mørket til strålende solskin... :?
Mit filmsite, Filmskribenten - også med skrækfilm: www.filmskribenten.dk
Brugeravatar
TCM

Geografisk sted: København

Re: Anbefal mig nogle chokerende flicks!

Indlægaf Nicolai » man 18. maj 2009 16:03

Skøtt skrev:Det skal man nemlig! I AFTEN! Woooooooo!

Bliver det så dig, der anmelder den på Uncut Skøtt?
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Jack J » man 18. maj 2009 16:06

Gizmo skrev:Det lyder som om du måske skulle udsætte dig selv for Lars von Triers nye værk, som min gode kollega Kim Kastrup har set nede i Cannes. Her er hans (spoiler-fyldte !!!) omtale:

http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/f ... 169107.ece

Jeg tror, jeg venter lidt med at læse dén anmeldelse, hvis den er så spoiler-fyldt. Har du selv set den, Søren?
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Skøtt » man 18. maj 2009 16:10

Nicolai skrev:
Skøtt skrev:Det skal man nemlig! I AFTEN! Woooooooo!

Bliver det så dig, der anmelder den på Uncut Skøtt?

Næh, det har jeg nok ikke tid til. Eller... Tror bare jeg vil synke hen i den, men det kan da godt være at det presser sig på med at skrive nogle ord om den. Men den lyst har ikke meldt sig det sidste stykke tid, selvom jeg har set nogle gode film. Nok fordi der har stået speciale og tonsvis af andet arbejde på programmet. Men det gør der ikke længere. Så måske?
When the Going gets Weird, the Weird Turn Pro!
Brugeravatar
Skøtt

Geografisk sted: Top-a-the world, ma
  • Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » man 18. maj 2009 16:24

Ja, lysten til at skrive om filmen skal naturligvis være til stede.
Men god fornøjelse i aften. Jeg er slet ikke misundelig...
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Anders » man 18. maj 2009 17:20

Nicolai skrev:Ja, lysten til at skrive om filmen skal naturligvis være til stede.
Men god fornøjelse i aften. Jeg er slet ikke misundelig...

What he said ^^
Do you serve food here?
- Best in mexico!
.. I kinda' doubt that!
Anders

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Gizmo » man 18. maj 2009 17:49

Jack J skrev:Jeg tror, jeg venter lidt med at læse dén anmeldelse, hvis den er så spoiler-fyldt. Har du selv set den, Søren?

Nix, har ikke set den endnu. Der var en presseforestilling i morges, men det er sjældent noget, jeg benytter mig af.
Brugeravatar
Gizmo

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » man 18. maj 2009 18:06

Gizmo skrev:
Jack J skrev:Jeg tror, jeg venter lidt med at læse dén anmeldelse, hvis den er så spoiler-fyldt. Har du selv set den, Søren?

Nix, har ikke set den endnu. Der var en presseforestilling i morges, men det er sjældent noget, jeg benytter mig af.

Virkelig? Kunne du så ikke et par gange om måneden tage og sende dine gratisbilletter til Slagelse? :D
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Gizmo » tirs 19. maj 2009 20:17

Jack J skrev:Virkelig? Kunne du så ikke et par gange om måneden tage og sende dine gratisbilletter til Slagelse?

Indrømmet, det er lidt længe siden, jeg sidst var til en presseforestilling, men dengang var billetter ikke nødvendige. Til gengæld er det selvfølgelig lidt af en fordel at være ansat på et medie, der bringer filmstof.

Gallaforestillinger og den slags kræver billetter - det er jo forestillinger, folk bliver inviteret til.
Brugeravatar
Gizmo

• Hjemmeside

Indlægaf Selvjustitsminister » lør 29. aug 2009 13:02

Det chokerende i Antichrist udeblev for mig. Jeg kan måske have hørt lidt for meget om den før jeg så den, men jeg synes nu problemet ligger i at den slet ikke var så ekstrem som visse kritikere ville gøre den til - specielt ham der ville have en undskyldning på pressekonferencen - hold da op en tudeprins.
Det samme var gældende for Passion of the Christ. Uha den skulle være så brutal, men det faldt jo helt fra hinanden, da jeg bestemt har set noget jeg mener er meget værre.

Nå nok om det. Skal det være chok baseret på volds effekter kan jeg foreslå Men Behind the Sun. 2'eren og 3'eren har jeg ikke fået set, men de skulle ikke være lige så hårde som 1'eren.
Nogle af Guinea Pig filmene kan vidst også bruges i den henseende. Flowers of Flesh and Blood, tror jeg den hedder den mest voldsomme (som jeg husker dem).

Skal det være mere i retning af ond stemning, kan jeg foreslå Los Sin Nombre. Udgivet på dansk AWE dvd ("De Navnløse" tror jeg).

Spøgelsesuhygge synes jeg er vist bedst med The Haunting (den originale fra 60'erne). En fantastisk film.
Skal det være nyere spøgelse, må jeg sige at Nacho Cerda's The Abandoned fungerede helt perfekt for mig.
Brugeravatar
Selvjustitsminister

Indlægaf Staal » lør 29. aug 2009 18:32

Selvjustitsminister skrev:Skal det være mere i retning af ond stemning, kan jeg foreslå Los Sin Nombre. Udgivet på dansk AWE dvd ("De Navnløse" tror jeg).

Är du ful?

Los Sin Nombre står på hylden. Hvis det er den samme, så er det den platte thriller om en tøs der forsvinder, ringer fra de døde, og så er blevet en del af en kult.

Hvor i den ser du ond stemning?
Staal

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Kristensen » lør 29. aug 2009 19:18

Selvjustitsminister skrev:Flowers of Flesh and Blood, tror jeg den hedder den mest voldsomme (som jeg husker dem).

Flowers... er nu mere komisk end den er skræmmende. Genså den for nylig og må indrømme at jeg havde svært ved at forstå at den var bleve beslaglagt som ægte snuff.
You see what happens when you have fun with a stranger in the Alps?
Brugeravatar
Kristensen

Geografisk sted: I Mørkets Hjerte (Aka Amager)
  • Hjemmeside

Indlægaf Selvjustitsminister » søn 30. aug 2009 10:42

Staal skrev:Är du ful?

Grim, nej ikke specielt, er du?

Staal skrev:Los Sin Nombre står på hylden. Hvis det er den samme, så er det den platte thriller om en tøs der forsvinder, ringer fra de døde, og så er blevet en del af en kult.

Hvor i den ser du ond stemning?

Det er jo altid en smagssag når det kommer til film. Jeg synes Los Sin Nombre er en rigtigt fed film og ikke en plat thriller. Nu forsøgte jeg at komme med nogle foreslag udfra det du havde skrevet. Der er jo helt frit valg mht om du vælger at se nogle af de foreslåede film overhovedet.

I øvrigt, hvis det er for uhyggens skyld bør du nok holde dig væk fra August Underground filmene. Spild af penge - der er ikke tale uhyggelige film, eller for den sags skyld chokerende film, men derimod kedeligt drama med nogle trailer trash personers kedelige samtaler. Lidt gore men heller ikke der, synes jeg det var noget specielt.
Brugeravatar
Selvjustitsminister

Indlægaf Selvjustitsminister » søn 30. aug 2009 10:46

Kristensen skrev:
Selvjustitsminister skrev:Flowers of Flesh and Blood, tror jeg den hedder den mest voldsomme (som jeg husker dem).

Flowers... er nu mere komisk end den er skræmmende. Genså den for nylig og må indrømme at jeg havde svært ved at forstå at den var bleve beslaglagt som ægte snuff.

Jeg så den da boxen kom ud i sin tid og syntes den var meget fed. Det kan da være, jeg skal få den set igen.
Brugeravatar
Selvjustitsminister

ForegåendeNæste

Skriv et svar
47 indlæg • Side 3 af 4 • 1, 2, 3, 4

Tilbage til Genrefilm