• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
38 indlæg • Side 3 af 3 • 1, 2, 3

Indlægaf Mikkel Harris » søn 13. feb 2005 21:49

Scorseses løsning er the way to do it. Jeg har endnu ikke set den nye Motorsavsmassakre eller Dawn of the Dead, men at genindspille et mesterværk virker temmelig idiotisk. Scorsese tager i stedet fat i en film, der stort set var forsvundet i glemsel, da han pudsede den af + han bevarede Bernhard Hermanns geniale score.
Senest rettet af Mikkel Harris tirs 15. feb 2005 21:16, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Mikkel Harris

Indlægaf Skøtt » tirs 15. feb 2005 02:15

Yousef skrev:Martin Scorsese lavede jo også et remake af Cape Fear i 1991. Jeg har ikke set originalen, men jeg synes genindspilningen var skuffende, når man nu ved hvor talentfuld en instruktør han er.

Den originale er super. Selvom Robert DeNiro uden tvivl har været en talentfuld skuespiller engang, når han ikke Robert Mitchum til sokkeholderne:

Billede

... Han var vist iøvrigt den første hvide der blev arresteret med weed på sig - et par år før Burroughs. ROCK N ROLL!
When the Going gets Weird, the Weird Turn Pro!
Brugeravatar
Skøtt

Geografisk sted: Top-a-the world, ma
  • Hjemmeside

Indlægaf Larsemand » tirs 15. feb 2005 12:45

Jeg synes ikke at nogen af de nye indspilninger har den spirit som de gamle havde; i sig selv er de da gysere/splattere i den bedre ende, men det er to forskellige verdner.
Larsemand

Indlægaf Petter » man 28. mar 2005 12:53

Jeg har set en poster for House of Wax remaket. Paris Hilton medvirker!
Jeg har på fornemmelsen at det bliver en af de dårligste film nogensinde.
"I'm not a fag! But I've heard a lot about it and read exposes. I want to try it now to see how bad it is. Just once."
Brugeravatar
Petter

Geografisk sted: København

Indlægaf Ash » fre 1. apr 2005 14:21

Ja, det tror jeg også, har godt nok ik set den originale, men efter at ha set traileren til re-maket, er jeg ikke i tvivl om at det bliver noget lort.
Brugeravatar
Ash

Geografisk sted: Ja

Indlægaf Petter » fre 29. jul 2005 08:58

Måske er problemet med genindspilninger, at det altid er klassikere, der ikke kan overgås, som der bliver genindspillet.
Måske skulle man prøve og genindspille en dårlig film, og så gøre den bedre...
"I'm not a fag! But I've heard a lot about it and read exposes. I want to try it now to see how bad it is. Just once."
Brugeravatar
Petter

Det var Drævlens!

Indlægaf Haverholm » fre 23. sep 2005 14:27

Torben Simonsen skrev:Man kan se hvor mange remakes som med sikkerhed er på vej på www.upcominghorrormovies.com - det er ret chokerende:

(...)
Baron Blood ...

Holy shit, genindspiller de den møgfilm? Min bedste erindring om den er fra den danske tekstning, der konsekvent oversatte "Schloss des Teufels" til "Drævleslottet"!
En vaskeægte stinker, man kun kan holde af :D
Haverholm

Indlægaf Petter » lør 8. okt 2005 15:49

Altså... Jeg ville bare lige se hvem det nu var der spillede Swastika Helga (kan aldrig huske det). Og se så hvad man får smidt i snotten!
http://www.imdb.com/title/tt0452608/
Katastrofe!
Brugeravatar
Petter

Foregående

Skriv et svar
38 indlæg • Side 3 af 3 • 1, 2, 3

Tilbage til Genrefilm