• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
3104 indlæg • Side 21 af 207 • 1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 207

Indlægaf Nielsu » man 19. apr 2010 11:54

Jack J skrev:LOL. Ja det syns du vel. Han ville som bekendt have mindst 1500,- for Villa Vennely, og 700 for Elvis Hansen og 900 for Bananen Skræl den... (eller osse var det omvendt). Jeg kan ikke huske, hvad jeg gav Gorzelak for Vennely, men det var bestemt noget mere humant. :mrgreen:

Har hundehus nogen sinde haft Bananen til salg ?
Billede
Nielsu

Indlægaf Vi Har Sjov » man 19. apr 2010 13:22

Nielsu skrev:
Jack J skrev:
Har hundehus nogen sinde haft Bananen til salg ?

Det er også en sætning man ikke hører ofte...!
Brugeravatar
Vi Har Sjov

Geografisk sted: www.movieboxen.blogspot.com
  • Hjemmeside

Indlægaf Nielsu » man 19. apr 2010 13:32

ups :oops: :mrgreen:
Billede
Nielsu

Indlægaf Jack J » man 19. apr 2010 15:46

Tja, det må han jo ha haft (hvis ellers det ér ham, der har den QXL-side) eftersom jeg skrev det, men det kan naturligvis også være en af mine sædvanlige paranoide vrangforestillinger. :P
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Diabolik » tirs 20. apr 2010 18:37

Peter Carter's Rituals... re-release
Billede
Jürgen Goslar's The Night of the Askari (Albino)... uklippet re-release
Billede
Fred Williamson's One Down, Two to Go
Billede
Yu Wang's Beach of the War Gods (Zhan shen tan)... svagt letterbox
Billede
Per Holst's Afskedens Time
Billede
Piero Vivarelli's Black Decameron (Il Decamerone Nero)
Billede
Mario Gariazzo & Gianfranco Baldanello's Very Close Encounters of the 4th Kind (Incontri Molto... Ravvicinati del Quarto Tipo)
Billede
Marino Girolami's Sexy Sinners (Decameron Proibitissimo - Boccaccio Mio Statte Zitto... ) ... med min helt MAURIZIO MERLI... i en sexkomedie!!!!!!
Billede

En gang imellem er det tilladt at bruge ordet svineheld og dette er et af tilfældene; I lørdags tog Hr. Ibzen og undertegnede på et VHS-togt ud i det danske land for at lokalisere uopdyrket VHS-land... Et af stederne fandt vi coveret til Caligula og Messalina... Woo-Hoo, endelig en af mine wants... Men øv, Betamax... Piss'oss'!!!! Og dog, jeg kom i hu, at jeg for ca. 1 år tilbage var blevet tilbudt den af en ældre dame, men havde sagt pænt nej, da coveret var en GRIM farve-fotokopi!!! Hun havde sagt til mig, at det kunne jo være at jeg stødte på på coveret sidenhen! Jeg bedyrede overfor hende, at der ville være større chance for at jeg blev voldb*llet i r*ven af Edwige Fenech end der var for at jeg fandt coveret igen... eller noget lignende!! :lol:
Nuvel, nu havde jeg så coveret (efter den mærkværdigste kræmmerhandel jeg længe har lavet; Jeg spurtge om hvad dette bånd ville koste og gutten sagde '100 kr.' og jeg svarede så på klingende jysk; 'Så ski'e da!... 10 minutter efter spø'r han så om jeg vil gi' en 50'er for den!!... Øhhh, jo da!!!) og kom i hu den ældre dame... Jeg ringede pænt til hende og adspurgte om det var muligt at købe båndet... Hun lovede, at ringe tilbage når/hvis hun fandt kassetten... 15 min. efter... 'Jeg har fundet båndet igen'... Super, jeg kommer om en times tid eller så'n!!
1½ time efter dukker jeg op hos konen og hun rækker mig kassetten.... WHAT THE F*CK... Det er sgu' da ikke Irish/Panorama-udgaven, men den rene Panorama-re-release MED orig. cover!!! =:-0 Fik hende lokket til at kravle rundt blandt pander, lysekroner og alskens andet gammelt lort for at støve I/P-udgaven op og efter en ½ time lykkedes det!!!

I PROUDLY PRESENT... Bruno Mattei & Antonio Passalia's Caligula and Messalina (Caligula et Messaline) ... Sandsynligvis 1ste og 2en udgave... Begge er letterboxed og uklippede!!

Billede

Billede

Life is good!!!!!

/D
Senest rettet af Diabolik tirs 20. apr 2010 19:24, rettet i alt 1 gang.
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf Vi Har Sjov » tirs 20. apr 2010 18:55

Diabolik skrev:
En gang imellem er det tilladt at bruge ordet svineheld og dette er et af tilfældene; I lørdags tog Hr. Ibzen og undertegnede på et VHS-togt ud i det danske land for at lokalisere uopdyrket VHS-land... Et af stederne fandt vi coveret til Caligula og Messalina... Woo-Hoo, endelig en af mine wants... Men øv, Betamax... Piss'oss'!!!! Og dog, jeg kom i hu, at jeg for ca. 1 år tilbage var blevet tilbudt den af en ældre dame, men havde sagt pænt nej, da coveret var en GRIM farve-fotokopi!!! Hun havde sagt til mig, at det kunne jo være at jeg stødte på på coveret sidenhen! Jeg bedyrede overfor hende, at der ville være større chance for at jeg blev voldb*llet i r*ven af Edwige Fenech end der var for at jeg fandt coveret igen... eller noget lignende!! :lol:
Nuvel, nu havde jeg så coveret (efter den mærkværdigste kræmmerhandel jeg længe har lavet; Jeg spurtge om hvad dette bånd ville koste og gutten sagde '100 kr.' og jeg svarede så på klingende jysk; 'Så ski'e da!... 10 minutter efter spø'r han så om jeg vil gi' en 50'er for den!!... Øhhh, jo da!!!) og kom i hu den ældre dame... Jeg ringede pænt til hende og adspurgte om det var muligt at købe båndet... Hun lovede, at ringe tilbage når/hvis hun fandt kassetten... 15 min. efter... 'Jeg har fundet båndet igen'... Super, jeg kommer om en times tid eller så'n!!
1½ time efter dukker jeg op hos konen og hun rækker mig kassetten.... WHAT THE F*CK... Det er sgu' da ikke Irish/Panorama-udgaven, men den rene Panorama-re-release!!! =:-0 Fik hende lokket til at kravle rundt blandt pander, lysekroner og alskens andet gammelt lort for at støve I/P-udgaven op og efter en ½ time lykkedes det!!!

I PROUDLY PRESENT... Bruno Mattei & Antonio Passalia's Caligula and Messalina (Caligula et Messaline) ... Sandsynligvis 1ste og 2en udgave... Begge er letterboxed og uklippede!!

Billede

Billede

Life i good!!!!!

/D

Tillykke med fundet. I al beskedenhed mener jeg jeg fandt den - men dog ret klippet ved de frække secener - men donerede den til Frelsens Hær da jeg ikke er stor Caligula-fan.
Brugeravatar
Vi Har Sjov

Geografisk sted: www.movieboxen.blogspot.com
  • Hjemmeside

Indlægaf Diabolik » tirs 20. apr 2010 19:03

Vi Har Sjov skrev:Tillykke med fundet. I al beskedenhed mener jeg jeg fandt den - men dog ret klippet ved de frække secener - men donerede den til Frelsens Hær da jeg ikke er stor Caligula-fan.

Det er sikkert Film-Lab-udgaven du er rendt ind i... Den er dog hele 7 min. kortere end de gamle udlejnings-udgaver! :-(
/D
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Indlægaf Jack J » tirs 20. apr 2010 21:27

Diabolik skrev:Yu Wang's Beach of the War Gods (Zhan shen tan)... svagt letterbox
Billede

1½ time efter dukker jeg op hos konen og hun rækker mig kassetten.... WHAT THE F*CK... Det er sgu' da ikke Irish/Panorama-udgaven, men den rene Panorama-re-release MED orig. cover!!! =:-0 Fik hende lokket til at kravle rundt blandt pander, lysekroner og alskens andet gammelt lort for at støve I/P-udgaven op og efter en ½ time lykkedes det!!!

Billede

Billede

Life is good!!!!!

/D

Wauw, herligt!! Te'løk med dem alle sammen!! Og da specielt CALIGULA!!! Men betyder det så, at du har begge udgaverne på VHS og den ene også på Betamax?

Fedest osse med den BEACH OF THE WAR GODS!!
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf AvatarDK » tirs 20. apr 2010 21:41

Diabolik skrev:Marino Girolami's Sexy Sinners (Decameron Proibitissimo - Boccaccio Mio Statte Zitto... ) ... med min helt MAURIZIO MERLI... i en sexkomedie!!!!!!
Billede

Godt fundet omend Maurizio Merli nok ikke lige er den først jeg ville længes efter at se i en italiensk sexkomedie :)
Brugeravatar

Indlægaf Diabolik » tirs 20. apr 2010 21:47

Jack J skrev:... og den ene også på Betamax?

Yep, you want?

/D
Brugeravatar
Diabolik

Indlægaf Jack J » tirs 20. apr 2010 21:51

Diabolik skrev:
Jack J skrev:... og den ene også på Betamax?

Yep, you want?

/D

Who, me? Weeell, den ligger vel bare på gulvet og blokerer, så du ikke kan lukke døren alligevel (med andre ord: jadak). :D
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Maratonmanden » ons 21. apr 2010 22:22

Diabolik skrev:Peter Carter's Rituals... re-release
Billede
Jürgen Goslar's The Night of the Askari (Albino)... uklippet re-release
Billede
Fred Williamson's One Down, Two to Go
Billede
Yu Wang's Beach of the War Gods (Zhan shen tan)... svagt letterbox
Billede
Per Holst's Afskedens Time
Billede
Piero Vivarelli's Black Decameron (Il Decamerone Nero)
Billede
Mario Gariazzo & Gianfranco Baldanello's Very Close Encounters of the 4th Kind (Incontri Molto... Ravvicinati del Quarto Tipo)
Billede
Marino Girolami's Sexy Sinners (Decameron Proibitissimo - Boccaccio Mio Statte Zitto... ) ... med min helt MAURIZIO MERLI... i en sexkomedie!!!!!!
Billede

Billede

Billede

Life is good!!!!!

/D

Tillyk da med de Caligula bånd, wang yu og Merli med, sexkomedie eller ej.
Godt og høre der stadig er uudforsket land, myten lever endnu, og det
jo The Hunt som er feee`!!

Er selv løbet ind i lidt vhs her på det sidste, havde ellers svoret at det var slut. Lortet fylder sgu for meget, kæresten brokker sig og jeg får heller aldrig set de skii film. Det ender sgu nok med et alvorligt udsalg hend af vejen. Men end til videre kan jeg åbenbart ikke finde ud af af sige nej tak!

Demented:Arthur Jeffreys og Alex Rebar
Billede

Blackout:Douglas Hickox
Billede

Komando samber nyawa aka Daredevil Commandos:E.G. Bakker
Billede

Torment:Samson Aslanian og John Hopkins
Billede

Women in Chains: Bernard L. Kowalski
Billede

Dragon Lady aka G.I. Executioner:Joel M. Reed
Legendarisk klippe/klister cover, stor kunst :D
Billede

Skottet aka The shot:Claes Fellbom
Billede

The Iron Man:Cheung yat-woo(med Jimmy Wang Yu :D !)
Billede

Mean Johnny Barrows:Fred Williamson
Min scanner insisterer på at vise Fred overdimensioneret som han jo er 8)
Billede

Odinochnoye plavanye aka red mission:Mikhail Tumanishvili
Billede

Shark Operation:Keith Lam
Billede

Silk 2:Cirio H. Santiago
Billede

Island of Terror: Terence Fisher
Billede

Troll:John Carl Buechler
Billede

Thunderbolt angels:Godfrey Ho (probably)
Billede

Death Promise: Robert Warmflash - Kun coveret desværre, men har den
anden VI udgivelse med samme serienummer.
Billede

mikkel
Maratonmanden

Indlægaf Jack J » ons 21. apr 2010 22:46

Wauw! Mange fine, fine titler dér, Mikkel!!! :mrgreen:
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf AvatarDK » tors 22. apr 2010 08:08

Maratonmanden skrev:Lortet fylder sgu for meget, kæresten brokker sig og jeg får heller aldrig set de skii film.

Skift kæresten med en hustru and welcome to my life :) Stablede bånd og små børn er desuden en dårlig cocktail skal lige hilses.
Brugeravatar

Indlægaf Kenno » tors 22. apr 2010 08:25

Maratonmanden skrev:Lortet fylder sgu for meget, kæresten brokker sig og jeg får heller aldrig set de skii film.

Skift kæresten med en hustru and welcome to my life :) Stablede bånd og små børn er desuden en dårlig cocktail skal lige hilses.

Har fået lært min knægt på 4, at samle på videobånd. Har forsøgt at overtale ham til at smide Teletubbies ud, men han nægter.
Som han siger. "Far det kan jo være at jeg vil se dem en dag"

Så vi har vær vores stakke af bånd som fylder op..

Noget andet er at det er nogen fede film som er dukket op her i tråden på det sidste.
Brugeravatar
Kenno

Geografisk sted: Randers
  • Hjemmeside

ForegåendeNæste

Skriv et svar
3104 indlæg • Side 21 af 207 • 1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 207

Tilbage til Genrefilm