Nicolai skrev:Er der ikke et andet Uncut-medlem, der har gjort brug af den avatar?
Thomsen skrev:Nu kan jeg ikke lige huske (eller også har jeg fortrængt det), men er Mordum dén, hvor de tvinger en mand til at klippe pikken af sig selv? Det var godt nok en styg scene.![]()
Fantastisk avatar i øvrigt, Anders!
Anders skrev:Angående mit avatar, det undskylder jeg. Jeg vidste ikke at der var en anden som havde det. Jeg finder straks et nyt!
Kristensen skrev:Jeg kan tilføje den argentiske film "I'll Never Die Alone" til listen over vamle film. Klassisk rape/revenge, men den går meget langt. Ikke overraskende en del piger og kærestepar som forlod biografen. Stilen er ret interessant. Guerillaagtigt og punket og han bruger det lave budget og billige kamera til sin fordel.
Anders skrev:Til de som skulle være så uheldige endnu ikke at have set den, kommer der herfra en stærk opfording om at snarligst at få set Chan-Wook Parks "Oldboy" (Hævnen, på dansk) fra 2003. Det er en koreansk film, som nok har noget ala det mest melankolske/ondskabsfulde atmosfære jeg længe har oplevet.. Filmen indeholder også nogle ret onde tortur-scener, så jeg synes den passede lige på topic!
Som bonus-info skal det siges, at den kan erhverves i Stereo-Studie for små 25 kr..
Staal skrev:Kristensen skrev:Jeg kan tilføje den argentiske film "I'll Never Die Alone" til listen over vamle film. Klassisk rape/revenge, men den går meget langt. Ikke overraskende en del piger og kærestepar som forlod biografen. Stilen er ret interessant. Guerillaagtigt og punket og han bruger det lave budget og billige kamera til sin fordel.
Hvor har du skaffet denne? Lyder interessant.Anders skrev:Til de som skulle være så uheldige endnu ikke at have set den, kommer der herfra en stærk opfording om at snarligst at få set Chan-Wook Parks "Oldboy" (Hævnen, på dansk) fra 2003. Det er en koreansk film, som nok har noget ala det mest melankolske/ondskabsfulde atmosfære jeg længe har oplevet.. Filmen indeholder også nogle ret onde tortur-scener, så jeg synes den passede lige på topic!
Som bonus-info skal det siges, at den kan erhverves i Stereo-Studie for små 25 kr..
Jeg tror jeg skal indenom Stereo-Studio efter skole.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 36 gæster