• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
1217 indlæg • Side 34 af 82 • 1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 82

Indlægaf Pondo Sinatra » tors 9. sep 2010 12:35

El Schnaflos skrev:"Måske er det fordi den seneste spil-baseret film jeg så før DOA var Uwe Boll's House of the Dead. Min hjerne rådner."

Hold nu op. House of the Dead er sgu' ikke en værre film, end så mange andre. Jeg synes sgu' den var meget underholdende (og jeg står ved det!).

Så iøvrigt Super Mario Bros. forleden... Se DET var en fucked up spil-filmatisering.

House of The Dead er super underholdende, jeg gi'r dig ret, men kun hvis man lader sig underholde af over-the-top "guns og zombier" i en latterlig historie. Jeg grinede i hvert fald, men den var ikke mere end de 20kr værd jeg gav.

Super Mario Bros. filmen er nok et af de værste eksempler. Puha for en stinker, den vil jeg slet ikke tænke på. Lige som de her film: Street Fighter (uden Sonny Chiba selvfølgelig), Resident Evil, Tomb Raider, Doom, Silent Hill, Hitman, Mortal Kombat - og det er jo kun toppen af isbjerget.

D.O.A. overraskede mig ved at være en fed aktionfilm, i samme stil som når Uwe Boll's gør det, bare langt bedre.
Brugeravatar
Pondo Sinatra

Indlægaf Pondo Sinatra » tors 9. sep 2010 12:44

Nicolai skrev:Jeg giver op... det er åbenbart ikke enhver forundt at få svar på et simpelt spørgsmål.

Jeg ved det sgu heller ikke lige... sorry.
Personligt ejer jeg kun Trilogy of The Dead, og jeg har ikke set det andet boxset inden i.
Men jeg kan varmt anbefale det boxset jeg har, det indeholder en super fed booklet og en bonus disc med Dario Argentos cut af Dawn of The Dead, plus dokumentaren Document of The Dead (63min.)

Håber at du finder svaret :)
Brugeravatar
Pondo Sinatra

Indlægaf Nicolai » tors 9. sep 2010 13:51

Tak Jack & Pondo Sinatra. Jeg har bare indtryk af, at folk ikke altid gider at svare... og så bliver jeg lidt grå og gnaven. Jeg ønsker Midget-boksen hen hvor peberet gror og prøver fremover så vidt muligt at holde mig til Uncuts dvdtjek.

Hehe... har lige fundet ud af, hvor dit navn stammer fra:
Party Animal - Drug Scene
Ah, de gode gamle firsere... :lol:
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Pondo Sinatra » tors 9. sep 2010 14:53

Nicolai skrev:Tak Jack & Pondo Sinatra. Jeg har bare indtryk af, at folk ikke altid gider at svare... og så bliver jeg lidt grå og gnaven. Jeg ønsker Midget-boksen hen hvor peberet gror og prøver fremover så vidt muligt at holde mig til Uncuts dvdtjek.

Hehe... har lige fundet ud af, hvor dit navn stammer fra:
Party Animal - Drug Scene
Ah, de gode gamle firsere... :lol:

Ja for helvede, The Party Animal er fantastisk! Der går ikke en eneste dag i mit liv uden at jeg tænker på den film eller snakker om den!
Mit yndlings VHS-bånd i min samling. Fandt den ved et tilfælde en regnvejrs dag på Jagtvej i Accord, og den ændrede mit liv. Jeg har vist den til i hvert fald 20 drenge igennem tiden, og næsten dem alle har senere sagt at det var en dag de aldrig vil glemme.

Her er scenen hvor pedellen Elbow (spillet af Jerry Jones fra Dolemite) underviser Pondo.

http://www.youtube.com/watch?v=Nt9t-t_38ws

Og her er et fint lille sammenklip af scener, bl.a. med forklaringen på hvad "aphrodisiac" betyder. Fantastisk!!

http://www.youtube.com/watch?v=Ql91Keog8XM&NR=1
Brugeravatar
Pondo Sinatra

Indlægaf Pondo Sinatra » tors 9. sep 2010 14:59

Og her er lige et dårligt billede af min VHS. Et must køb hvis man finder den!

Billede
Brugeravatar
Pondo Sinatra

Indlægaf Staal » man 13. sep 2010 14:54

The Last Excorcism.
- Rimelig skuffende, hvilket kan skyldes alt den hype der har været.

Donnie Darko
- Så fik jeg mig taget sammen til at pakke den ud af plastic'en og hold da op, det skulle jeg have gjort for længst! :D
Staal

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Pondo Sinatra » ons 15. sep 2010 15:35

Last Exorcism var alt for meget retssag og for lidt djævel :?

Donnie Darko er fed i hvert fald de første 5 gange man ser den. Men jeg tror at jeg er ved at ha fået nok af den... Men jeg kan godt huske følelsen af lige at ha set den for første gang :D Fedt at du fik set den Staal!

Jeg så Jaws 4: The Revenge igår... Holy fuck! I det mindste var den underholdende, Elsker at Michael Cain har udtalt det her:

When Michael Caine was asked about this movie in an interview, he answered, "I have never seen it, but by all accounts it is terrible. However, I have seen the house that it built, and it is terrific."

Så også The Amazing Colossal Man (1957) på ex-rental VHS. En meget fed 50'er sci-fi drive-in flick, men jeg holder stadigvæk mine penge på The Incredible Shrinking Man fra det samme år.

Lige nu sidder jeg og ser Run! Bitch Run! fra 2009. Massere af full-frontal nudity og de to bibel-sælgende hovedpersoner er lækre nok i deres korte skørter. Men umiddelbart (15min. inde) er den et mislykkedes forsøg på at være med på Grindouse bølgen.
Brugeravatar
Pondo Sinatra

Indlægaf Jack J » ons 15. sep 2010 16:05

Pondo Sinatra skrev:e år.

Lige nu sidder jeg og ser Run! Bitch Run! fra 2009. Massere af full-frontal nudity og de to bibel-sælgende hovedpersoner er lækre nok i deres korte skørter. Men umiddelbart (15min. inde) er den et mislykkedes forsøg på at være med på Grindouse bølgen.

Tja, hvis du kan sidde og skrive uncutforum-indlæg, mens den kører, så må den givetvis ikke trække meget i din opmærksomhed! :lol:
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Pondo Sinatra » ons 15. sep 2010 16:12

Hahaha, du har så meget ret!
Jeg er ved at gi' op på den... Lige før brugte de et stykke af musikken fra Planet Terror fuldstændig skam-løst. Direkte copy paste af musikken. Nåh, 20kr hos Blockbuster, det kunne være værre.

Hvad med dig Jack J - arbejder du aldrig, eller hvordan kan du altid være den første med en dum bemærkning :lol:
Brugeravatar
Pondo Sinatra

Indlægaf Jack J » ons 15. sep 2010 16:20

Haha, jeg tror ikke, jeg har været logget ind siden i går, så det er en ren tilfældighed, når jeg er først ude. Men nej, jeg laver ikke noget for tiden. Jeg leder, ahm, efter et arbejde, der er til at holde ud. 8)
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Anders » fre 17. sep 2010 08:27

Staal skrev:The Last Excorcism.
- Rimelig skuffende, hvilket kan skyldes alt den hype der har været.

Donnie Darko
- Så fik jeg mig taget sammen til at pakke den ud af plastic'en og hold da op, det skulle jeg have gjort for længst! :D

Donnie Darko er min absolutte yndlingsfilm. Der gjorde du dig selv en tjeneste Staal ;)

Last Exorcism har jeg nu glædet mig til at se...
Do you serve food here?
- Best in mexico!
.. I kinda' doubt that!
Anders

Indlægaf Staal » fre 17. sep 2010 21:45

Anders, jeg ved snart ikke. Jeg tror sgu jeg er nødt til at se den igen - jeg sad tilbage og var en blanding af forvirret og imponeret. Jeg satser lidt på at brikkerne falder lidt bedre på plads næste gang.
Staal

Indlægaf Anders » man 20. sep 2010 08:34

Pondo Sinatra skrev:
El Schnaflos skrev:"Måske er det fordi den seneste spil-baseret film jeg så før DOA var Uwe Boll's House of the Dead. Min hjerne rådner."

Hold nu op. House of the Dead er sgu' ikke en værre film, end så mange andre. Jeg synes sgu' den var meget underholdende (og jeg står ved det!).

Så iøvrigt Super Mario Bros. forleden... Se DET var en fucked up spil-filmatisering.

House of The Dead er super underholdende, jeg gi'r dig ret, men kun hvis man lader sig underholde af over-the-top "guns og zombier" i en latterlig historie. Jeg grinede i hvert fald, men den var ikke mere end de 20kr værd jeg gav.

Super Mario Bros. filmen er nok et af de værste eksempler. Puha for en stinker, den vil jeg slet ikke tænke på. Lige som de her film: Street Fighter (uden Sonny Chiba selvfølgelig), Resident Evil, Tomb Raider, Doom, Silent Hill, Hitman, Mortal Kombat - og det er jo kun toppen af isbjerget.

D.O.A. overraskede mig ved at være en fed aktionfilm, i samme stil som når Uwe Boll's gør det, bare langt bedre.

What, what, what!? D.O.A er en ok film, men Resident Evil og Mortal Kombat er da udødelige klassikere?
Jeg glæder mig personligt meget til Resident Evil 4, er stor fan af franchisen.

@Staal > Don't count on it. Bare bid mærke i hvor sej Frank han er..
Do you serve food here?
- Best in mexico!
.. I kinda' doubt that!
Anders

Indlægaf Vi Har Sjov » man 20. sep 2010 13:00

Anders skrev:

Er lidt loren ved Resident Evil 4, synes traileren ser lidt Luc Besson-agtig ud på en flad måde. Men holdt meget af de tidligere. Hvemer eegentlig instruktøren på den nye...??
Brugeravatar
Vi Har Sjov

Geografisk sted: www.movieboxen.blogspot.com
  • Hjemmeside

Indlægaf Goodbyte » man 20. sep 2010 14:14

Vi Har Sjov skrev:
Anders skrev:

Er lidt loren ved Resident Evil 4, synes traileren ser lidt Luc Besson-agtig ud på en flad måde. Men holdt meget af de tidligere. Hvemer eegentlig instruktøren på den nye...??

Paul W.S. Anderson, som også instruerede den første. :)
Mine DVD'er
Brugeravatar
Goodbyte

Geografisk sted: Odense

ForegåendeNæste

Skriv et svar
1217 indlæg • Side 34 af 82 • 1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 82

Tilbage til Genrefilm