• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
3104 indlæg • Side 36 af 207 • 1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 207

Indlægaf Ed Larsen » lør 27. aug 2011 12:46

Billede

Jeg var på loppemarked i Jyderup her til formiddag. Det foregik ude i nogle gamle gårdbygninger og der var godt besøg, vel et par hundrede mennesker eller tre. Det var en smule surrealistisk at se dem mase og puffe sig hen til bordene, da markedet åbnede klokken 10, for hovedparten af det solgte var junk! Meen jeg fandt to ex-rentals (og et par andre småting), så dagen var ikke spildt. "Farligt våben" ("The Power Within") er en obskur 1979 tv-pilot, der floppede.
Brugeravatar
Ed Larsen

Geografisk sted: Jyderup
  • Hjemmeside

Indlægaf Diabolik » lør 27. aug 2011 15:54

Ed Larsen skrev:Billede

Den Ext. 2 er et RIGTIG godt fund.... Congrats!!!!
/D
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf Jack J » søn 28. aug 2011 23:47

Ja, rygtet går jo som bekendt, at det er den eneste uklippede. Jeg ville nu godt nok ikke afskrive den hollandske exrental som også værende u/c, BUT STILL!!
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » lør 10. sep 2011 18:22

fandt lige et par småting på et indendørsmarked i dag. Specielt SATANS YNGEL (The Redeemer) er jeg rigtig glad for. Otte års søgen er hermed slut! :mrgreen:

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf El Schnaflos » lør 10. sep 2011 21:59

Kan huske jeg i tidernes morgen ene og alene lejede The Lamp fordi den havde sådan et funky cover der kunne skifte udseende, når man så det fra forskellige vinkler (hvad fanden hedder sådan noget?). Det er nu stadig en film jeg, måske som den eneste i verden, værdsætter meget højt. Underholdende skrammel...
Brugeravatar
El Schnaflos

Geografisk sted: Sønderbronx, DK
  • Hjemmeside

Indlægaf Diabolik » lør 10. sep 2011 22:29

Fine sager, Herr Jensen... Les Hommes, Shangai Joe OG især Italir (I Racconti Sensuali di Cicciolina) er fine, fine sager!!! Thumbs up!!!
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Indlægaf Mads » lør 10. sep 2011 23:02

El Schnaflos skrev:Kan huske jeg i tidernes morgen ene og alene lejede The Lamp fordi den havde sådan et funky cover der kunne skifte udseende, når man så det fra forskellige vinkler (hvad fanden hedder sådan noget?). Det er nu stadig en film jeg, måske som den eneste i verden, værdsætter meget højt. Underholdende skrammel...

Det hedder et hologram-cover. Og du er ikke den eneste i verden, der værdsætter The Lamp. Det er jo horror skrald af fineste karat!

Og ja, det er en god fangst, der blev hevet hjem til Slagelse i dag.
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Jack J » lør 10. sep 2011 23:08

Takker!! :D

Og så lod jeg endda en stak James Bond-exrentals stå, som jeg nok burde have taget, hvis jeg var helt fuldblods samler, men nu samler jeg jo ikke på hvad som helst - selvom det er sjældent. :P
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Vi Har Sjov » søn 11. sep 2011 09:41

[quote="Jack J"
Billede

Billede

Billede
[/quote]

Hold op, man føler sig jo hensat til sin ungdoms videosnask :P
Brugeravatar
Vi Har Sjov

Geografisk sted: www.movieboxen.blogspot.com
  • Hjemmeside

Indlægaf Thomsen » søn 11. sep 2011 11:51

Mads Jensen skrev:
El Schnaflos skrev:Kan huske jeg i tidernes morgen ene og alene lejede The Lamp fordi den havde sådan et funky cover der kunne skifte udseende, når man så det fra forskellige vinkler (hvad fanden hedder sådan noget?). Det er nu stadig en film jeg, måske som den eneste i verden, værdsætter meget højt. Underholdende skrammel...

Det hedder et hologram-cover. Og du er ikke den eneste i verden, der værdsætter The Lamp. Det er jo horror skrald af fineste karat!

Og ja, det er en god fangst, der blev hevet hjem til Slagelse i dag.

Jeg fik aldrig set The Lamp. Af en eller anden grund skræmte coveret mig så meget, at jeg aldrig turde at leje den. :lol:
Brugeravatar
Thomsen

Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf El Schnaflos » søn 11. sep 2011 12:32

Iøvrigt nogen der ved om der er en officiel udgivelse af The Lamp (The Outing) ude på dvd? Jeg har den britiske Midnight-udgave, men den skulle ifølge OFDB være klippet og iøvrigt være en bootleg?
Brugeravatar
El Schnaflos

Geografisk sted: Sønderbronx, DK
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » man 12. sep 2011 00:05

Jeg checkede lige mine nye gamle bånd (exrental-samlerens evige mareridt: at et eller andet kvaj har optaget fodboldt eller nyheder hen over filmene) og på Cicciolina-båndet er der i starten en trailer for bl.a. diverse Traci Lords-film. :P
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » tors 15. sep 2011 13:37

Ikke fundet på loppemarked! :roll:

Billede

Billede

A SERIOUS SHOCK! YES MADAM
ANGEL TERMINATORS 2
ANGEL ON FIRE
MISSION OF JUSTICE
THE KILLER FROM CHINA
ANGEL THE KICKBOXER
GUARDIAN ANGEL
DRUG FIGHTERS
WONDERFUL KILLER
WHO'S KILLER
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf henschjell » tirs 27. sep 2011 17:54

Har det det sidste måneds tid kørt Fyn tyndt, for bare at finde noget der lignede en hæderlig
ex-rental, uden held.
Men så lykkedes det endelig i går, at finde en. Som selvfølgelig lå i bunden
af en kasse med XXX bånd i det bagerste hjørne af butikken.

Billede
Fuck them all !!
Brugeravatar
henschjell

Geografisk sted: ude på landet

Indlægaf Diabolik » tirs 27. sep 2011 20:59

Heller ikke noget særligt herfra... Har dog lige fået denne i ad døren;
Billede
Chang-hwa Jeong's Broken Oath (Po jie) [fs]

PS. Der skulle vel ikke være en eller ander der ligger inde med Kung Fu Krigere II (Warriors II) fra Metronome som man kunne tigge et hi-res scan af?

/D
Brugeravatar
Diabolik

ForegåendeNæste

Skriv et svar
3104 indlæg • Side 36 af 207 • 1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 207

Tilbage til Genrefilm