Vang skrev:Kristensen skrev:Sikke dog en tynd kop the. Jeg husker tegneserien som noget mere dyster, men Besson er en tandløs vatpik som har gjort filmen til en harmløs, fjollet og usammenhængende børnefilm.
Var dog ganske flot og havde et par gode humoristiske indslag.
Pisselort! Undertegnedes favorittegneserie kneppet i røven af folk, der kun tænker på at sælge biografbilletter til de yngste. Guillermo Del Toro skulle ha haft fingrene i den serie i stedet for Besson.
Faraos Cigarer skrev:27. September 2010
Adele Blanc-Sec kaster atter sine folder i Danmark... Vi har prøvet at give dig flere muligheder for at samle serien, har du ingen af hendes eventyr, er det rimelig "straight forward". Du kan købe hele serien i to bokse Adele boks 1 og Adele Boks 2. Derved sparer du penge og får to bokse ganske gratis. Du kan også supplere din samling med evt. huller du måtte have og så koster det 148,00 pr album.
Grafisk har vi valgt tre løsninger som er anderledes end førsteudgaverne, den ene er vores valg af forsider. Tardi havde lavet nye forsider og dem valgte vi at bruge. Vi har dog valgt nogle helt andre farver end det franske forlæg fordi vi bedre kunnelide vores egen løsning.
Den anden var vores valg af blankt papir (bestrøget) vs matt papir. Her var valget ikke helt så nemt, jeg har altid godt kunne lide det matte look, men omvendt synes jeg ikke farverne står ligeså skarpt som med bestrøget papir, så valget endte med bestrøget papir.
Den sidste løsning var at lave bokse og her kan det godt være at nogle af dem som har de gamle album måske føler sig lidt snydt over at de ikke har muligheden for at købe boksen seperat, men vi synes det ville være synd at begynde at proppe gamle albums ind i en kassette de slet ikke er lavet til, derfor er denne mulighed ikke til stede.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster