• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
1217 indlæg • Side 37 af 82 • 1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 82

Indlægaf Jack J » tors 30. sep 2010 08:17

Ed Larsen skrev:Blood Money (1974) aka The Stranger and the Gunfighter. Total tossefilm. Rart at se den i widescreen, men dvd'en fra Videoasia har nogle grimme digitale artifacts - er der mon tale om (dårlig) portering fra anden kilde?

VideoAsia er et velkendt bootlegselskab! De fleste af deres "udgivelser" stammer fra japanske videobånd.

Check mit screengrab fra WILD TEAM her:
http://trashy-filipino-war-movies.blogs ... -this.html

:lol:
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf AvatarDK » tors 30. sep 2010 09:55

Jeg har også set danske tekster på een af deres 'udgivelser' :) Mener det var Highway Racer.

Video Asia stjæler som sagt med arme og ben.

Netop The Stranger and the Gunfighter kan dog nemt være 'lånt' fra den franske dvd fra Se7en der kom ud for et par år siden i 2.35:1 og med valgfrit engelsk dub.

Det er iøvrigt den bedste spaghetti western martial arts film i min bog. Meget fornøjelig.
Brugeravatar

Indlægaf Jack J » tors 30. sep 2010 10:10

AvatarDK skrev:Det er iøvrigt den bedste spaghetti western martial arts film i min bog. Meget fornøjelig.

Nu er spagehttiwestern-martialarts-genren vel heller ikke så forfærdelig stor. :lol:

Mht. VideoAsia, så er en af deres udgivelser THE DOG, men da jeg sammenlignede med mit græske bånd, var båndet cirka 97 gange bedre! :mrgreen: Billedet på dvd'en så ud, som om det var blevet smurt i vaseline! :shock:

Een udgivelse, som jeg dog ærgrer mig over, at de ikke fik udsendt, var THE BIG BOSS, som de havde planlagt. De havde fået fat på et print med det originale afviste engelske dub, som aldrig er udsendt! Men der spekuleres i, at de nok blev "kontaktet" af folk med rettigheder i baghånden, som bad dem om at lade være. Lidt trist, må man sige. Jeg er bestemt ikke nogen stor ynder af karatefilm med engelsk dub, men i dette tilfælde kunne det have været sjovt at se den, netop fordi den blev afvist (sikkert fordi amerikanerne i sin tid syntes, det var for dårligt).

Der findes et par klip fra dette print på YouTube:
http://enlejemordersertilbage.blogspot. ... cted%20dub

Edit: bemærker netop, at det først klip ikke længere virker, men de andre gør!!
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf AvatarDK » tors 30. sep 2010 10:42

Jack J skrev:
AvatarDK skrev:Det er iøvrigt den bedste spaghetti western martial arts film i min bog. Meget fornøjelig.

Nu er spagehttiwestern-martialarts-genren vel heller ikke så forfærdelig stor. :lol:

Nej, der kan vel max. være et par håndfulde der kvalificerer.

Jeg har heller ikke set alle endnu så min kåring af den bedste er måske lidt tidlig.

Har udover den nævnte, vistnok kun fået, Samurai (aka Il bianco, il giallo, il nero), Stranger in Japan og Shanghai Joe kørt igennem. Men den bedste ud af 4, det er da også noget :)
Brugeravatar

Indlægaf Ed Larsen » tors 30. sep 2010 15:44

Jack J skrev:
Ed Larsen skrev:Blood Money (1974) aka The Stranger and the Gunfighter. Total tossefilm. Rart at se den i widescreen, men dvd'en fra Videoasia har nogle grimme digitale artifacts - er der mon tale om (dårlig) portering fra anden kilde?

VideoAsia er et velkendt bootlegselskab! De fleste af deres "udgivelser" stammer fra japanske videobånd.

Check mit screengrab fra WILD TEAM her:
http://trashy-filipino-war-movies.blogs ... -this.html

:lol:

Hmm, det anede mig. I det mindste var printet faktisk widescreen, modsat den skandinaviske dvd udgave (The Golden Collection) som er en boot af et fullscreen vhs print. En eller anden tåbe sælger den for 22 dollars på eBay...
Brugeravatar
Ed Larsen

Geografisk sted: Jyderup
  • Hjemmeside

Indlægaf Ed Larsen » tors 30. sep 2010 15:52

AvatarDK skrev:Jeg har også set danske tekster på een af deres 'udgivelser' :) Mener det var Highway Racer.

Video Asia stjæler som sagt med arme og ben.

Netop The Stranger and the Gunfighter kan dog nemt være 'lånt' fra den franske dvd fra Se7en der kom ud for et par år siden i 2.35:1 og med valgfrit engelsk dub.

Det er iøvrigt den bedste spaghetti western martial arts film i min bog. Meget fornøjelig.

Tak for tippet. Jeg har flux bestilt den franske dvd (La Brute, le colt et le karaté) fra fransk Amazon.

Franske euro udgivelser på dvd har generelt flotte prints, men sjældent engelsk lyd/tekst. Er der andre af Se7en (eller andre labels) med dette du kan anbefale?
Brugeravatar
Ed Larsen

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » tors 30. sep 2010 15:57

Ja, suk. Frankrig har rigtig mange flotte, flotte Hong Kong-udgivelser, men de fleste uden engelske tekster. Den lange Taiwan-udgave af THE KILLER er ude på fransk DVD (som bonus på dvd'en med den alm. udgave... der ikke har tekster, argh!).

Som det eneste sted i verden findes MS. 45 uklippet og med engelsk lydspor i Frankrig.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Ed Larsen » tors 30. sep 2010 16:08

Jack J skrev:Ja, suk. Frankrig har rigtig mange flotte, flotte Hong Kong-udgivelser, men de fleste uden engelske tekster. Den lange Taiwan-udgave af THE KILLER er ude på fransk DVD (som bonus på dvd'en med den alm. udgave... der ikke har tekster, argh!).

Som det eneste sted i verden findes MS. 45 uklippet og med engelsk lydspor i Frankrig.

Deres peplum udgivelser er ligeledes fabelagtige - mange "sjældne" titler, flotte prints og omslag. Meeen der er jo lige sprogproblemet. Jeg har nærmest opgivet at samle genren på dvd, så lang som der er mellem engelskvenlige udgivelser i god kvalitet (der er ganske vist en syndflod af amerikanske boots i lousy kvalitet, men det kan sgu være det samme).
Brugeravatar
Ed Larsen

• Hjemmeside

Indlægaf Ynz » tors 30. sep 2010 19:36

Ed Larsen skrev:Caltiki - The Immortal Monster (1959). Instrueret af Riccardo Freda og Mario Bava. Kæmpeamøbe fra urtiden går amok! Essentielt en italiensk version af Quatermass/Quatermass II/X - The Unknown. Atmosfærisk filmet s/h, i nydelig widescreen fra NoShame. Eneste anke ved dvd udgivelsen er de manglende engelske undertekster til det italienske lydspor. Heldigvis er et engelsk lydspor inkluderet.

Wau! Godt psykotrinisk tip!!! Hvor køber du NoShame-titler?
LASERDISC: THE FUTURE OF SOUND AND VISION
Brugeravatar
Ynz

Indlægaf Ed Larsen » tors 30. sep 2010 20:17

Ynz skrev:
Ed Larsen skrev:Caltiki - The Immortal Monster (1959). Instrueret af Riccardo Freda og Mario Bava. Kæmpeamøbe fra urtiden går amok! Essentielt en italiensk version af Quatermass/Quatermass II/X - The Unknown. Atmosfærisk filmet s/h, i nydelig widescreen fra NoShame. Eneste anke ved dvd udgivelsen er de manglende engelske undertekster til det italienske lydspor. Heldigvis er et engelsk lydspor inkluderet.

Jeg købte dvd'en for over et år siden. I dag er den vist uopdrivelig.
Brugeravatar
Ed Larsen

• Hjemmeside

Indlægaf Ynz » tors 30. sep 2010 21:04

Ed Larsen skrev:
Ynz skrev:

Mit liv i en nøddeska! :evil: - men så'n generelt; hvor køber du NoShames DVDer?
Brugeravatar
Ynz

Indlægaf Ed Larsen » tors 30. sep 2010 21:34

Ynz skrev:
Ed Larsen skrev:
Ynz skrev:

Mit liv i en nøddeska! :evil: - men så'n generelt; hvor køber du NoShames DVDer?

Tja, det er et stykke tid siden efterhånden. Jeg købte løs, dengang dollaren var under en femmer og NoShame titlerne flød i rigelige mængder på eBay. Købte også nogen på axelmusic.com. Det var dengang. I dag kan jeg godt ærgre mig over de titler jeg ignorerede såsom I Vampiri, der koster kassen, hvis man overhovedet kan finde et eks.
Brugeravatar
Ed Larsen

• Hjemmeside

Indlægaf Ynz » tors 30. sep 2010 22:09

Tja, det er et stykke tid siden efterhånden. Jeg købte løs, dengang dollaren var under en femmer og NoShame titlerne flød i rigelige mængder på eBay.

Ok. Good ole' eBay så. Jeg købte fo flere år siden lidt NoShame ved DVDpacific for ingen penge. Man skulle have købt løs ja!
Brugeravatar
Ynz

Indlægaf AvatarDK » fre 1. okt 2010 08:06

Ed Larsen skrev:Franske euro udgivelser på dvd har generelt flotte prints, men sjældent engelsk lyd/tekst. Er der andre af Se7en (eller andre labels) med dette du kan anbefale?

Jeg er ikke så ferm ud i de franske udgivelser, men her har du en oversigt over ihvertfald spaghetti-western udgivelserne fra Se7en:

http://www.spaghetti-western.net/index. ... VD_catalog

Som du kan se er der ikke meget at hente ellers medmindre man er ferm til det franske.

Ellers er den eneste franske udgivelse jeg har i samlingen vist Neo Publishings double feature Killer Crocodile 1 & 2. Men den står også flot og har engelsk dub, så kan anbefales.
Brugeravatar

Indlægaf Jack J » fre 1. okt 2010 23:35

Men KILLER CROC 1 + 2 er vel dyre på fransk dvd? Jeg har dem på billig thai-dvd, $20 så vidt jeg husker for begge film (eller deromkring).
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

ForegåendeNæste

Skriv et svar
1217 indlæg • Side 37 af 82 • 1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 82

Tilbage til Genrefilm