• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
1217 indlæg • Side 46 af 82 • 1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 82

Indlægaf Larsemand » lør 8. jan 2011 16:33

Billede

Gehrayee (1980) - Underholdende Indisk exorcistfilm. Ikke nogen egentlige specialeffekter, men fungerede overraskende godt som drama. Ingen Bollywood skønsang.
Larsemand

Indlægaf Ovesen » man 10. jan 2011 19:25

Fik endelig taget mig sammen til at se Subconscious Cruelty og det var da godt! Rart at se, at der stadig findes kreative genier, der som Buttgereit kan føre en hvilken som helst idé succesfuldt op på lærredet, for et så godt som ikke-eksisterende budget.
"The boat can leave now. Tell the crew"
Brugeravatar
Ovesen

Geografisk sted: Interzone
  • Hjemmeside

Indlægaf El Schnaflos » man 10. jan 2011 21:03

The Last Lovecraft:
Middelmådig horror/komedie hvor ambitionerne desværre overstiger talenterne bag. Enkelte gode jokes og scener...

Big Tits Zombies:
Indrømmet... Det var titlen der umiddelbart fængede. Derudover hjalp det også at det er instruktøren bag Killer Pussy, der står bag. Pjattet (og meget billig) japansk crazy-stripper-action-splatter, hvis forbillede er Tokyo Gore Police osv. Effekterne er grinagtigt dårlige (og folkene bag, ved det) og så er det jo altid dejligt at se en zombie stripper sprøjte ild ud af fissen og folk blive angrebet af zombie-sushi.
Skrækkelig på alle punkter men tilpas anarkistisk, billig og dum, at man ikke kan lade være at holde af den.

Sharktopus:
Corman-produceret SyFy-original, der er langt bedre (underholdende) end de sidste 60-70 monsterfilm fra SyFy. Modsat mange af de forgående film, tager Sharktopus ikke sig selv specielt seriøst. Ja, effekterne og plottet er håbløse men alligevel formår Sharktopus alligevel at underholde. Især fordi den er langt mere tongue-in-cheek...
Brugeravatar
El Schnaflos

Geografisk sted: Sønderbronx, DK
  • Hjemmeside

Indlægaf Vi Har Sjov » man 10. jan 2011 21:31

El Schnaflos skrev:altid dejligt at se en zombie stripper sprøjte ild ud af fissen

Tidlig kandidat til årets citat 8)
Brugeravatar
Vi Har Sjov

Geografisk sted: www.movieboxen.blogspot.com
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » man 10. jan 2011 21:50

Jeg har tidligere set Claudio Fragassos AFTER DEATH (aka Zombie 4) på VHS, men genså den her forleden på tysk DVD. DVD'en har både det engelske og italienske lydspor (de andre DVD'er har kun det engelske) og musikken på det italienske spor er betydeligt mere zombie-uhygge-agtigt, end i det engelske dub. Filmen er naturligvis et stort, stort mesterværk med voodoo, magi, zombier der ligner dæmoner, og italiensk rockmusik med engelske vrøvletekster. :mrgreen:
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf El Schnaflos » man 10. jan 2011 22:20

Jack J skrev:Jeg har tidligere set Claudio Fragassos AFTER DEATH (aka Zombie 4) på VHS, men genså den her forleden på tysk DVD. DVD'en har både det engelske og italienske lydspor (de andre DVD'er har kun det engelske) og musikken på det italienske spor er betydeligt mere zombie-uhygge-agtigt, end i det engelske dub. Filmen er naturligvis et stort, stort mesterværk med voodoo, magi, zombier der ligner dæmoner, og italiensk rockmusik med engelske vrøvletekster. :mrgreen:

Den tror jeg sgu' da hellere jeg må få set. Mener den er en del af min tyske Zombie Survivor Set, jeg købte for nogle år siden. Havde fuldstændig glemt jeg havde den.
Så er mandag aften da forhåbentligt reddet.
Brugeravatar
El Schnaflos

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » man 10. jan 2011 22:39

Jeg kender ikke det sæt (og en hurtig søgning på tysk Amazon gav ikke noget resultat), men cool, hvis det er den. Nu er det jo ikke hverken DAWN OF THE DEAD eller ZOMBIE FLESH EATERS, vi taler om her, men jeg synes bestemt, den er væsentligt bedre end KILLING BIRDS (aka Zombie 5).
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf El Schnaflos » man 10. jan 2011 23:06

Killing birds er horribelt ringe.

Boxen jeg har er denne og After Death er heldigvis inkluderet:

http://www.lfvw.com/zombie_box_set.htm
Brugeravatar
El Schnaflos

• Hjemmeside

Indlægaf Vi Har Sjov » tirs 11. jan 2011 21:26

Så den skamroste Winter's Bone i denne uge. Måske ikke helt så fantastisk plot, men fremragende spil og fortælling.
Brugeravatar
Vi Har Sjov

Geografisk sted: www.movieboxen.blogspot.com
  • Hjemmeside

Indlægaf Gory-Glory » ons 12. jan 2011 20:30

Jag såg precis på

Supersonic Man
Spanskt eller engelskt tal, engelsk text
Widescreen 1.85:1

Billede

Supersonic Man är en spansk superhjältefilm från år 1979 som är regisserad av den nyligen avlidne Juan Piquer Simón som är en ripoff på Superman som handlar om en skurkliga ledd av hårdingen Cameron Mitchell som stjäl radioaktivt ämne som ska all användas för att utveckla ett supervaten som ska ödelägga stora delar av världen, en professor kidnappas för att utveckla supervapnet.

Supersonic Man som bor på en avlägsen planet får uppdraget att ställa allt till rätta och skrukarna är även ute efter professorns dotter som Supersonic Man och hans alterego gillar och skyddar till varje pris.

Filmen var riktigt uinderhållande och gjord med glimtgen i ögat, en film man helt enkelt blir glad av att se och på köpet frå man påmålade laserstrålar och en stelbent robot som skjuter raketer och radiostyrda modelhelikoptrar.

Filmen är inspelad både i New York och Spanien och dom vill att vi ska tro att det är en amerikansk film. När dom är i New York så ser man World Trade Center, Brooklyn Bridge och Grindhousebiografer.

8/10
https://www.instagram.com/goryglory
https://www.tiktok.com/@g0rygl0ry
https://www.youtube.com/@g0rygl0ry
Brugeravatar
Gory-Glory

Geografisk sted: Sverige
  • Hjemmeside

Indlægaf togsverd » lør 15. jan 2011 08:52

Jeg fik endelig set War Dog efter at have den liggende længe. Jeg var faktisk positivt overrasket over filmen, som bød på action fra start til - well, næsten -slut. Anbefalelsesværdig for alle, der ikke går op i realisme, plot og special effects. Hvilket vil sige, at stort set alle bør se den :)
First you wanna kill me, now you wanna kiss me... Blow!
Brugeravatar
togsverd

Geografisk sted: Hjørring, nord for nord

Indlægaf El Schnaflos » lør 15. jan 2011 13:55

Så fik jeg endelig set Video Nasties- The Definitive Guide box-settet og ikke overraskende kan det stærkt anbefales.
Brugeravatar
El Schnaflos

• Hjemmeside

Indlægaf El Schnaflos » lør 15. jan 2011 21:06

Mutant Girls Squad:

Mutant-patter der sprøjter syre, samuraisværds-patter, dødelig anus-motorsav, en cutter der spyr ildkugler ud af sårene, tentakler, blod i kaskader, mennesker hugget halv over, langt ude plot, overgearet skuespil og plat humor... Så har du vist grundessencen af filmen. Én af de mere underholdende japanske crazy-action-splatter-komedier. På alle måder bedre end de seneste udspil i genren, som Robo-geisha og Vampire Girl vs. Frankenstein Girl...

Robo Vampire:

Hmmm...
Brugeravatar
El Schnaflos

• Hjemmeside

Indlægaf El Schnaflos » ons 19. jan 2011 23:09

Er lige blevet færdig med at glo første sæson af Frank Darabont's The Walking Dead.
5 timers glimrende zombie-fun. Pænt tempo hele vejen igennem, selvom selve zombie-volden daler i de sidste 2 afsnit. Af en serie at være er den ret blodig med masser af indvolde og mishandlede zombier. Thank god for CABLE... Ser virkelig frem til anden sæson...
Brugeravatar
El Schnaflos

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » tors 20. jan 2011 02:01

henschjell skrev:Ret underholdende low budget action, eastern style. :D

Fint lille interview med fru "Wong" som extra

Og så smed hun sgu en kommentar på Fredzillas blog i går! Den heldige rad!

http://ninjadixon.blogspot.com/2010/11/ ... -1978.html

Niiice poster!!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

ForegåendeNæste

Skriv et svar
1217 indlæg • Side 46 af 82 • 1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 82

Tilbage til Genrefilm