• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
1217 indlæg • Side 49 af 82 • 1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 82

Indlægaf Jack J » fre 4. mar 2011 23:59

Selvjustitsminister skrev:I weekenden blev det tid til nogle gensyn og lidt nysyn

Det er først nu, at det går op for mig, hvor din avatar er fra! :lol:
http://enlejemordersertilbage.blogspot. ... -1989.html
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Gory-Glory » lør 5. mar 2011 11:41

Rudnert hälsade på och sov över så vi såg på

Macabre
Bolag: Njutafilms - Sverige
Format: DVD PAL region 2

Billede

http://www.njutafilms.com
http://www.imdb.com/title/tt0080764/

Engelskt tal, DK/FI/NO/SE text
Widescreen 1.85:1

Macabre är en italiensk giallo från år 1980 som är regisserad av Lambero Bava som handla rom en kvinna vars man dör i en bilolycka och hon flyttar in i ett hus i amerikanska södern där en blind kille bor som gilla rhnne, men hon har någon annan som hon gillar mer.

Filmen var helt klart sevärd och kvinnan var en riktig MILF som visade upp sig naken. Kul när dom har tagit scenerna utomhus i New Orleans så glor folk på stan ibland i i kameran ochd et är alltid kul.

6/10

Il Siero Della Vanita

Billede

Il Siero Della Vanita är en italiensk giallo från år 2004 som handlar om ett TV-program drä en galning kidnappar alla TV-stjärnorna för att göra sitt eget TV-pgram emd dom, vem är han och varför gör hans om han gör.

Filmen var helt okej.

5/10
https://www.instagram.com/goryglory
https://www.tiktok.com/@g0rygl0ry
https://www.youtube.com/@g0rygl0ry
Brugeravatar
Gory-Glory

Geografisk sted: Sverige
  • Hjemmeside

Indlægaf El Schnaflos » lør 5. mar 2011 16:24

Spirit Camp:

Pjattet og halv-slatten 80'er slasher homage/wannabe, der godt kunne ha' båret lidt bedre skuespillere og en nogenlunde konstant tone. Lige indtil slutningen er det meget pjattet og karikeret, det hele. Når slutningen kicker ind vender filmens tone lige 180 grader og bliver ret alvorlig og intens. Blod og effekter er der ikke meget af, desværre. Det kunne nok ha' fået det hele til at glide en smule lettere ned.
På plus-siden er der en række ganske pæne cheerleader-duller, der ofte bliver filmet op under deres nederdel. Lidt teen-babser er der da også...

Thankskilling:

Spilletiden på lidt over en time passer ganske godt til Thankskilling, der faktisk ikke har andet at byde på end en morderisk kalkun, der har set sig sur på alle hvide mennesker, der krydser dens vej. Inden mordene fyrer den lige et par wisecracks af (f.eks. Gobble, gobble... MOTHERFUCKER!), sådan lidt Freddy-agtigt. I det hele taget er kalkunen ret beskidt i sin mund... Derudover voldtager den en uskyldig tøs bagfra (dog anvender den kondom... med gravy-smag), stjæler biler, håndterer shotguns, laver en lækker salat, skræller ansigtet af en gut osv.
Humoren holder ikke altid, tekninsk er den ikke voldsomt imponerende og skuespillet er ikke-eksisterende. Kan man se igennem fingrene med det, synes jeg det var en ganske underholdende (og meget pjattet) horror-spoof.
Drik rigeligt med øl, spid Thankskilling på afspilleren og grin med, eller af, dræberkalkunen.
Brugeravatar
El Schnaflos

Geografisk sted: Sønderbronx, DK
  • Hjemmeside

Indlægaf Selvjustitsminister » ons 9. mar 2011 08:15

Jack J skrev:Det er først nu, at det går op for mig, hvor din avatar er fra! :lol:
http://enlejemordersertilbage.blogspot. ... -1989.html

Yes sir, Satanic Crystals en sand klassiker. Glem alt om Darth Vader's hjelm, Indy's hat, Jason's maske. Nej skal man have en rigtig fin ting fra en film, så skulle jeg nok vælge en af de meget smukke sataniske krystaller.

Desværre fik jeg ikke genset SC, men derimod har jeg haft et marathon med skandinaviske vikinge film i weekenden.

Vi vilde vikinger alias Här kommer bärsärkarna. Svensk vikinge komedie med Dirch Passer. Dirch gakker rundt, men det er godt nok ikke en god film.

Den røde kappe udemærket film, men den var en tand for langsom, men den får bonus for halshugninger og spyd i ryggen.

Hrafninn flýgur rigtigt god film. En grim og beskidt verden disker de op med her, nej her er sku ikke meget glans over vikingerne i denne film. Trilogien kom godt fra start

Í skugga hrafnsins næste film i trilogien er igen grim og beskidt, historien er interessant, og den er faktisk næsten så god som den første.

Hvíti víkingurinn Sidste film i trilogien overraskede mig meget. Det look jeg kunne lide fra de to første var der ikke mere, og tonen i filmen var generelt anderledes. Filmen var mere lys (på trods af handlingen), hovedpersonerne skulle pludselig være nogle kønne ansigter/kroppe og så lidt dårligt humor drysset ud over filmen. Ok film som sådan, men i en skuffelse i forhold til de andre.

Den sidste viking det første af to gensyn i marathonet. En ok film med gode præstationer, bortset fra at jeg stadig synes at kongescenen er totalt tåbelig og ikke passer i filmen (eller nogen film).

Valhalla Rising fremragende film, jeg vidste stort set hvad jeg gik ind til, så jeg blev ikke skuffet. Den tror jeg, at jeg kommer til at gense mange gange.

The 13th warrior det andet gensyn. Asbjørn Riis der ytrer "kun en araber vil ta en hund med i krig" og en god portion action, det er god underholdning

Udover vikinge filmene fik jeg også tid til
Cet obscur objet du désir
Star Runners
Deadly Prey - der er ikke så meget at sige end se den, eller gå til youtube og se de bedste scener.
Fleshburn

og en stak kortfilm
It's not just you, Murray, Le Chapeau, Los Living Dead, Out of order, Pencilface, Subway, Over the rainbow, The trick og The black cat
Brugeravatar
Selvjustitsminister

Indlægaf El Schnaflos » ons 9. mar 2011 18:02

Deadly Prey er en fantastisk film og er én af mine personlige favoritter. Den må da for helvede snart dukke op på dvd... FOLKET KRÆVER DET!

Et job for AWE?
Brugeravatar
El Schnaflos

• Hjemmeside

Indlægaf Vi Har Sjov » lør 12. mar 2011 12:00

Har lige nydt den fantastiske Starship Troopers 3. Filmens største clue er at Casper Van Dien er tilbage som actionmanden Johnny Rico, der er også en insekt-gud, en nøgenscene og en bimbo der næsten ikke kan tale engelsk, og filmholdet understreger at det skam ikke blot er en camp-film, næ nej :D

Billede
Brugeravatar
Vi Har Sjov

Geografisk sted: www.movieboxen.blogspot.com
  • Hjemmeside

Indlægaf Selvjustitsminister » søn 13. mar 2011 02:46

El Schnaflos skrev:Deadly Prey er en fantastisk film og er én af mine personlige favoritter. Den må da for helvede snart dukke op på dvd... FOLKET KRÆVER DET!

Et job for AWE?

dvd?? Det kan vel ikke gøre det, det må og skal blive en bluray udgivelse.

Jeg har lige fået set "El Macho" færdig.

Billede

Filmen var lidt længere end den havde behov for, men Carlos Monzón's slåskampe var meget fede. Jeg var ikke klar over han var bokser i virkeligheden, før jeg så filmen, men det forklarer nok kvaliteten af kampene. Kvaliteten af vhs'en af en anden historie, den er godt nok set bedre, men på den anden side har jeg set dvd'er med værre billede.
Brugeravatar
Selvjustitsminister

Indlægaf El Schnaflos » søn 13. mar 2011 13:32

dvd?? Det kan vel ikke gøre det, det må og skal blive en bluray udgivelse.

Hey, jeg er med dig hele vejen... men jeg tror at på nuværende tidspunkt ville det nok være at skyde over målet at gå efter en eksklusiv bluray-release.

Hvem fanden ligger egentligt inde med rettighederne til Deadly Prey? Kunne være man skulle punge ud og købe lortet for det virker ærligt talt ikke som om at de nuværende rettighedshavere er voldsomt interesserede i at udgive den. Forstå det hvem vil..?

Edit: Ah, det ser ud til at det er vores venner hos Sony der har rettighederne. Røvhuller...
Brugeravatar
El Schnaflos

• Hjemmeside

Indlægaf Mads » søn 13. mar 2011 14:23

For et par måneder siden skrev instruktøren David A. Prior på filmens Facebook-fanside, at der sandsynligvis er en DVD-udgivelse af Deadly Prey på vej. Tilmed en limited edition i 1000 eksemplarer - signeret af ham selv og hans bror Ted, som spiller den fantastiske hovedrolle i filmen.
Brugeravatar
Mads

Indlægaf El Schnaflos » søn 13. mar 2011 15:14

Cool. Det ser derudover ud til at der muligvis kommer en to'er:

Deadly Survivor: Screenplay Completed
This is a non-stop action piece in which a Highly Decorated Iraqi War veteran is down on his luck when he is offered a rather strange job. People want to hunt him for sport. And the money is so good he takes the job but very soon learns that these people intend to kill him and that was not part of the deal. And so Trevor Stanton is forced to use his exceptional survival and combat skills to overcome his hunters and foil a multi-million dollar scam being attempted by the same man who hired him. This is a classic case of the hunted becoming the hunter.
Brugeravatar
El Schnaflos

• Hjemmeside

Indlægaf Mads » søn 13. mar 2011 15:25

Den ville jeg godt købe for en dollar!
Brugeravatar
Mads

Indlægaf El Schnaflos » søn 13. mar 2011 16:11

David A. Prior har sendt mig en mail:

"Michael,

I have a picture called "Night Claws" that I shoot starting in a week and after that I should have a handful of the Deadly Prey DVD's together.

Night Claws features Ted Prior, David Campbell, Reb Brown, Frank Stallone and a few others.

David".

Cool Corona!
Brugeravatar
El Schnaflos

• Hjemmeside

Indlægaf Mads » søn 13. mar 2011 16:23

Fedt! Jeg må også hellere se at få fat i en Deadly Prey DVD, de må jo blive revet væk på ingen tid.

Det nystartede DVD-selskab Intervision udsender også en Prior film på DVD om nogle måneder:

http://www.killerfilm.com/articles-2/re ... sion-66172

Har aldrig set den, men det kan vel dårligt være andet end et mesterværk.
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Jack J » tors 17. mar 2011 21:22

Pondo Sinatra skrev:
Nicolai skrev:Tak Jack & Pondo Sinatra. Jeg har bare indtryk af, at folk ikke altid gider at svare... og så bliver jeg lidt grå og gnaven. Jeg ønsker Midget-boksen hen hvor peberet gror og prøver fremover så vidt muligt at holde mig til Uncuts dvdtjek.

Hehe... har lige fundet ud af, hvor dit navn stammer fra:
Party Animal - Drug Scene
Ah, de gode gamle firsere... :lol:

Ja for helvede, The Party Animal er fantastisk! Der går ikke en eneste dag i mit liv uden at jeg tænker på den film eller snakker om den!
Mit yndlings VHS-bånd i min samling. Fandt den ved et tilfælde en regnvejrs dag på Jagtvej i Accord, og den ændrede mit liv. Jeg har vist den til i hvert fald 20 drenge igennem tiden, og næsten dem alle har senere sagt at det var en dag de aldrig vil glemme.

Her er scenen hvor pedellen Elbow (spillet af Jerry Jones fra Dolemite) underviser Pondo.

http://www.youtube.com/watch?v=Nt9t-t_38ws

Og her er et fint lille sammenklip af scener, bl.a. med forklaringen på hvad "aphrodisiac" betyder. Fantastisk!!

http://www.youtube.com/watch?v=Ql91Keog8XM&NR=1

Sjovt, at du fandt THE PARTY ANIMAL ved en tilfældighed, en regnvejsdag, jeg fandt den nemlig i dag også (mildest talt) ved en tilfældighed!!! (i dag hvor det også var en let regnvejr). Jeg fandt en stak exrentals hos Røde Kors i lortebyen Korsør, og var egentligt gået ned for at betale, men tænkte, at jeg kunne lige så godt gå tilbage og tage 2 mere, så jeg havde 9 (der var ikke enhedspris, kun per 3) og tænkte, at man kan jo altid bruge nogle extra tomme kassetter og snuppede derfor bare et par store bånd. Well, guess what, da jeg smækker det ene bånd i video'en ser jeg titlen/begyndelsen af filmen og husker på dit gamle indlæg, haha. Kanon!! Nu får jeg den endelig at se.

At hensyn til andre savle-fråde-exrentalsamlere skal der lige gøres opmærksom på, at mit ex er en ex-leje-udgave fra Filmkompagniet, ikke det samme ex, som det du viser her i tråden.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf El Schnaflos » fre 18. mar 2011 19:35

Har lige set Cowboy, Indianer og Hest- filmen. Hvis man er til de 20 små kortfilm, vil man på ingen måde kede sig her (selvom tempoet er droslet en promille ned- hvilket nok i virkeligheden er en god ting, eftersom at det normale hysteriske tempo, nok ville blive lige vel meget i fuld spillefilmslængde).

Excentrisk, anarkistisk, vildt original og total bonkers.
Love that shit...
Brugeravatar
El Schnaflos

• Hjemmeside

ForegåendeNæste

Skriv et svar
1217 indlæg • Side 49 af 82 • 1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 82

Tilbage til Genrefilm