• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
351 indlæg • Side 6 af 24 • 1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 24

Indlægaf Jack J » fre 9. jan 2009 21:32

INFERNAL AFFAIRS 1-3:
Fra kl. 22.55 i aften viser TV2 Film alle tre Hongkong-film ud i én køre.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf gorzelak » fre 16. jan 2009 17:01

22.55 Den usynlige mands erindringer (Memoirs of an Invisible Man) DR1

02.00 Fredag den 13. - Øksemorderen (Sverige 4)

Ikke en genrefilm, men alligevel værd at notere: DR2 genudsender en af Bunuels bedste:

23.50 Frihedens spøgelse
Fransk komediedrama fra 1974.
"In the game of chess you can never let your opponent see your pieces."
Brugeravatar
gorzelak

Geografisk sted: Århus
  • Hjemmeside

Indlægaf Vang » tirs 27. jan 2009 11:10

Jack J skrev:INFERNAL AFFAIRS 1-3:
Fra kl. 22.55 i aften viser TV2 Film alle tre Hongkong-film ud i én køre.

Det var simpelthen for sent for mig, men den første vises heldigvis igen i morgen aften (28. januar kl. 19:20). Glæder mig til et gensyn med den og er ked af, at jeg missede den i de danske biografer.
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » tirs 27. jan 2009 16:44

Kunne du ikke ha' sat oldskool-videobåndoptageren til at optage? 8)
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Vang » ons 28. jan 2009 02:06

Jack J skrev:Kunne du ikke ha' sat oldskool-videobåndoptageren til at optage? 8)

Den er så old school, at den ikke kan optage med lyd længere. Heldigvis har den ingen problemer med at afspille film selvom den gennem årene er blevet udsat for lidt af hvert. Bl.a. Ovhsens skumle bånd med mug og svamp på strimlen! :oops:
Brugeravatar
Vang

• Hjemmeside

Indlægaf Vi Har Sjov » søn 1. feb 2009 10:29

SKYTTEN md Jens OK KING søndag den 1.2. kl 22.25

Ja tak!! 8)
Brugeravatar
Vi Har Sjov

Geografisk sted: www.movieboxen.blogspot.com
  • Hjemmeside

Indlægaf Vang » lør 7. feb 2009 10:35

Richard Stanleys glimrende HARDWARE på 6'eren i morgen aften (8/2) kl. 22:40. Og så må det da for helvede være på tide, at nogen tager sig sammen og udgiver den i en svineflot SE-DVD. Andre apokalyptiske sci-fi-film jeg savner, så jeg kan kylde de gamle videokassetter ud, er Dernier Combat, Damnation Alley og Road Warrior. Og der er sikkert flere, hvis jeg tænker mig godt om.
Brugeravatar
Vang

• Hjemmeside

Indlægaf Vang » tors 12. mar 2009 08:37

Fik DR2 i øvrigt nogensinde vist Darios "Trauma" eller dummede de sig igen? Den er i hvert fald programsat på DR1 i morgen aften/nat (13/3) klokken halv et. Rart at se, at vi virkelig får noget for licenspengene. I gamle dage (monopoltiden, hvor cacaomælk kom i trekantede kartoner og sodavandsflasker var meget, meget mindre) kunne vi vente årtier på en film, nu vises den mindst tre gange med et par måneders mellemrum når den først er købt hjem :?
Brugeravatar
Vang

• Hjemmeside

Indlægaf Vi Har Sjov » tors 12. mar 2009 10:18

Hvis jeg igen kommer til at tænde for Bond eller Olsen banden på fjerneren svarer jeg ikke for følgerne...!
Brugeravatar
Vi Har Sjov

Geografisk sted: www.movieboxen.blogspot.com
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » tors 12. mar 2009 21:25

Vang skrev:Fik DR2 i øvrigt nogensinde vist Darios "Trauma" eller dummede de sig igen? Den er i hvert fald programsat på DR1 i morgen aften/nat (13/3) klokken halv et. Rart at se, at vi virkelig får noget for licenspengene. I gamle dage (monopoltiden, hvor cacaomælk kom i trekantede kartoner og sodavandsflasker var meget, meget mindre) kunne vi vente årtier på en film, nu vises den mindst tre gange med et par måneders mellemrum når den først er købt hjem :?

Hvis de fucker op at vise en horrorfilm på Fredag den 13'ende, så er det næsten så grotesk, at man bør begynde at skyde mennesker fra et højt tag! :x
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » tors 12. mar 2009 23:46

Jack J skrev:Hvis de fucker op at vise en horrorfilm på Fredag den 13'ende, så er det næsten så grotesk, at man bør begynde at skyde mennesker fra et højt tag! :x

Ikke mere "Skytten" til den mand. :?
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Jack J » tors 12. mar 2009 23:57

Nicolai skrev:
Jack J skrev:Hvis de fucker op at vise en horrorfilm på Fredag den 13'ende, så er det næsten så grotesk, at man bør begynde at skyde mennesker fra et højt tag! :x

Ikke mere "Skytten" til den mand. :?

Billede
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » fre 13. mar 2009 00:02

Jack J skrev:Billede

Æh tak... sikke en høflig ung mand. :lol:

Jeg ved desværre ikke, om DR viste "Trauma" eller kvajede sig igen. Men man har da lov at håbe på, at de viser den rigtige film i morgen aften...
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Vang » fre 13. mar 2009 12:55

Kristian Levrings fremragende "The Intended" har jeg lige genset på DVD og opdager så at DR2 viser den i morgen aften (nat) d. 14/3 tyve minutter inde i heksetimen. En mørk lille fusion af Herzog og Conrad - ikke for folk, der har det med at blive deprimerede ud på de små timer - af en af vores mest interessante instruktører. Som desværre aldrig har fået det store gennembrud herhjemme.
Brugeravatar
Vang

• Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » man 6. apr 2009 23:36

Der er ikke ligefrem tale om en genrefilm, men i nat kl. 00.35 viser DR2 første afsnit af den britiske serie "Cape Wrath".

Lidt om serien:
stacilayne skrev:Mysterious little towns, first popularly used in the original Twilight Zone series and brought along with creepy effectiveness in shows like Twin Peaks and American Gothic, are almost always a place I want to visit. There's just something about these seemingly idyllic settings (which are, of course, actually teeming with evil just behind those white picket fences) that lures me in every time.

The new series from Showtime, Meadowlands, is no exception. A person can only live there by invitation, and it's one that's impossible to refuse. "Everyone is here," explains one of the characters, "because they saw something or told something. Or… did something." At first, it seems to be part of a witness relocation program, but then the line blurs.

Kilde: http://www.horror.com/php/article-1623-1.html

Brian Lowry skrev:"Meadowlands" owes a more-than-passing debt to Patrick McGoohan's paranoid 1960s classic "The Prisoner," albeit adding a family twist that won't remind anybody of "Father Knows Best." Focusing on two parents and their 17-year-old twins awkwardly sequestered in a mysterious, primary-colored English hamlet, this exceedingly dark eight-part series works largely thanks to the stellar combination of David Morrissey and Lucy Cohu as the central couple. Even after four episodes, the show's broader objectives remain fuzzy, but along the way, it provides another grimly bent view of family drama tonally reminiscent of FX's "The Riches."

Kilde: http://www.variety.com/review/VE1117933 ... 2&cs=1&p=0

------------

Æv. Det var langt fra, hvad jeg havde håbet på. :(
Brugeravatar
Nicolai

ForegåendeNæste

Skriv et svar
351 indlæg • Side 6 af 24 • 1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 24

Tilbage til Genrefilm