Mads Jensen skrev:DDDhouse har nu fået friske forsyninger af mange af de IVL titler der hidtil har været out-of-print: bl.a. THE ANGRY GUEST, IRON BODYGUARD, THE BASTARD, INTIMATE CONFESSIONS OF A CHINESE COURTESAN, HOLY FLAME OF THE MARTIAL WORLD, SHAOLIN PRINCE, SECRET SERVICE OF THE IMPERIAL COURT, KILLER SNAKES, KISS OF DEATH og mange flere..
Mads Jensen skrev:Mærkeligt at de ikke har den alligevel, den kan vel ikke være blevet udsolgt i løbet af et par dage..
Mads Jensen skrev:Kan på det varmeste anbefale samtlige af de ovennævnte titler, men det kommer jo lidt an på om du er mest til kung fu, wuxia eller sleaze/action. Et par af titlerne er udkommet i USA eller andre steder, andre af dem skulle være på vej. HOLY FLAME OF THE MARTIAL WORLD er nok det største scoop, i den forstand at det er en superunderholdende film der har været ret svær at få fat på, og såvidt jeg ved er der ikke planer om en reg. 1 udgivelse af den.
Nicolai skrev:Ja, men til min store ærgrelse kom de til at skrive, at de havde fået The Flying Guillotine "back on stock". Det blev hurtigt rettet... troede lige de havde fået den på dvd... *snøft*
Jack J skrev:Du kunne jo også bare købe den fra Thailand:
http://www.ethaicd.com/list.php?keyword ... uillotine+
$12,50 inkl. porto. De har også den underholdende sequel, og The One Armed Boxer vs. The Flying Guillotine, som jeg dog ikke har set.
Jeg har ikke selv prøvet at købe nogen af de thailandske udgaver, men de skulle være helt magen til de HK'ske.
Jack
Jack J skrev: De har også den underholdende sequel, og The One Armed Boxer vs. The Flying Guillotine, som jeg dog ikke har set.
Nicolai skrev:hvordan kan du vide, at toeren er underholdende, hvis du ikke har set den?
Jack J skrev:De har også den underholdende sequel, og The One Armed Boxer vs. The Flying Guillotine, som jeg dog ikke har set.
Nicolai skrev:Jack J skrev:Man bemærker og'et, hvilket antyder, The One Armed... er endnu en film udover toeren.
Æv.
Nicolai skrev:Hvis du gider, er du meget velkommen til at nævne nogle af dine yndlingsfilm (wuxia som SB i det hele taget) og evt. foretrukne udgivelser.
Ved godt det lyder som en større mundfuld men bare skyd fra hoften.
Diabolik skrev:Førstnævnte har en fantastisk scene hvori en af de 'go'e' taber en kamp mod en flok 'Earth'-ninjas, fordi han skvatter i sine egne indvolde!!!!![]()
/D
Nicolai skrev:det med lydsporene er ved at give mig grå hår i hovedet. Flere internationale udgivelser er jo, som jeg har forstået det, baseret på HK-udgaver, hvor lydsporet har tilføjede lydeffekter - er lidt af en jungle at navigere rundt i. Giver anledning til masser af tænders gnidsel.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster