hello! øhm jeg søger efter en film, problemmet er bare at jeg kender hverken titel eller skuespillere, så det eneste jeg kan gøre er at beskrive noget af handlingen selvom det også er begrændset fordi det er mange år siden jeg har set den jeg lejede den på vhs omkring 93-94 den handler om en abe med en virus (nej det er ikke braindead) og så noget med at når folk blir kradset blir de agresive zombie agtige kan huske en scene hvor nogle fyre vil voldtage en pige der er på vej hjem som har fået virusen og hun flår dem alle helt vildt hvilket gør dem til agresive zombier eller hvad de nu er endnu hurtigere, og så går fyrende ind til en kostume fest på en skole og slagter løs og til sidst i filmen er det noget med at den proffesor der har aben går amok og blir smidt ou af et vindue og lander på en haveslangevander som så vander ud af hans mund fordi den er gået igennem hans kind, og tjaaaa det er faktisk hvad jeg kan huske men det er jo ikke så meget at gå efter når man vil skaffe en film så håber der er nogen der kan hjælpe