Det går rykter om at Argento filmen "Four flies......" har vært vist på dansk tv for mange år siden.
Er det noen der ute som kan bekrefte dette her? Er interessert i å komme i kontakt med noen som evt. har en kopi av visningen på tv av filmen.
Lone wolf skrev:Ok, takker så meget.
Har fått tak i en kopi fra svensk tv5 med en liten intro fra Argento. Ikke sjekket innholdet ennå, men ser formatet er i PS. Det hevdes i flg. svenskene at filmen skal være klippet.
Blir nok en nytelse å få sett filmen da ikke sett den enda enn da jeg ble Argento fan for ca 18 år siden![]()
Fortsatt god sommer til dere i nabolandet
Jack J skrev:I alt fald burde den udgives på DVD. Jeg spurgte faktisk Jan Smidt fra AWE om ikke det var noget som en fremtidig AWE-udgivelse, men tilsyneladende er det helt umuligt at få lov til at udsende den.
Gizmo skrev:Luigi Cozzi har skrevet en hel bog om det juridiske bøvl med netop denne film. Jeg har ikke selv læst den, men den ser spændende ud:
http://www.sexgoremutants.co.uk/profcozzi.html
Jack J skrev:Gizmo, du købte jo de dersens bokse: hva' er så din vurdering? Jeg husker du skrev, du ikke var Argento-fan. Er du så nu blevet konverteret, hæ hæ? Vil du ligesom det er kotyme blandt danske Argento-fans afskrive dig alle nye film og kun se gammelt italiensk, hæ hæ?
togsverd skrev:... Det er vist i øvrigt ikke tilladt at linke til den slags griseri herinde, så jeg tror gerne du må fjerne det link igen...Cheeto skrev:Hvis man har samvittighed til det, kan filmen downloades her:
Cheeto skrev:togsverd skrev:Der er en fyr der sælger filmen på dvd på Ebay. Han skriver at den er public domain, så ved ikke hvor ulovligt det er.
Der er også links til lignende torrent sites på dette forum, så regnede ikke med at var et problem. Men jeg fjerner naturligvis gerne linket hvis det ønskes.
Att Jack J: Jeg køber skam alt det musik og film mit budget kan bære, men nogen gange kan det være rart at se/høre tingene først, så man ikke ender med for mange fejlkøb
Jack J skrev:Personligt forstår jeg heller ikke hele denne download-mani, hvor folk er film- og musikentusiaster, men er ligeglade med originaludgivelser. Og ligeglade med at få et cover med. Jack
gorzelak skrev:Du har jo skrevet noget lignende før, Jack, men for mig er der helt klart stor forskel på at være samler og at være filmentusiast - det er to helt forskellige ting.
Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 9 gæster