DK4 viser i denne uge de bundrådne og skæppeskønne danske spekulationsfilm "Mellem venner" (tirsdag kl. 20), "Stenbroens helte" (onsdag 21:30) og "Villa Vennely" (torsdag kl. 20).
Tja, den havde jeg dælme misset, men jeg synes jo ikke at der var tale om et "tilbud", som kategorioverskriften lyder, og da Trauma lige havde været omtalt her, mente jeg jo at denne kategori var perfekt til tv. Nå, nok bortforklaringer... nyd filmene!
Vang skrev:DK4 viser i denne uge de bundrådne og skæppeskønne danske spekulationsfilm "Mellem venner" (tirsdag kl. 20), "Stenbroens helte" (onsdag 21:30) og "Villa Vennely" (torsdag kl. 20).
Og MALLORCAS SØDE LIV på lørdag kl. 21. med Nyrups faste stab.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Preben Mortensen, der var lydmand på nogle af Nyrup-filmene, har netop ovre på Danskefilm-forummet fortalt, at DK4 ikke kan vise filmene, da de har købt dem af een, der ikke havde rettighederne. Han skriver det ikke, men lur mig om ikke det nok er Leif Jedig der har solgt dem rettighederne, ha ha. Trist. Det betyder nok, at de slet ikke kommer. Jeg har hørt en fugl synge om, at de nok heller ikke kommer på dvd, da Nyrups børn har en eller anden helt sindssyg forestilling om at Nyrup var en 60'ernes Bergman og at de kan score kassen på DVD-udgivelser. Don't get me wrong; jeg æælsker Nyrup-filmene, men vi må jo nok indrømme at de ikke ville udkonkurrere Olsen Banden eller Krumme.
Jack
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!