Nogen, der kender noget til den her???
http://www.dddhouse.com/v3/product_deta ... uctID=7769
Ser lidt interessant ud.
Jack
Modern day Yakuza, med sin "Line" serie. Jeg har de 3 "Black Line" "Sexy Line" og "Flesh Pier" derudover var der "Yellow line"
Dr. Humpp skrev:Starman serien er sjov (er den ikke fra 60erne?), var den ikke inspiration for Inframan filmen? Blind Woman's Curse er fremragende.Modern day Yakuza, med sin "Line" serie. Jeg har de 3 "Black Line" "Sexy Line" og "Flesh Pier" derudover var der "Yellow line"
Jeg har set hans Yakuza's Law (1969), har den noget at gøre med de film?
Mads Jensen skrev:Den udgave af THE EXECUTIONER der findes i KILL CHIBA boxen er Crash Cinema's version. Den må du få ganske gratis af mig hvs du bare er ude efter at se filmen, den er ikke i særlig god kvalitet.
Dr. Humpp skrev:Jamen det er en aftale, så får du bare en pils til HIGH ON FIRE koncerten, okay?
Starman, eller Super Giant som den oprindeligt hed, var den første japanske superhelt på film, og har ganske givet været hovedinspirationen til Inframan. Tjek iøvrigt lige hvad der står på wikipedia om den 5. film i serien:Dr. Humpp skrev:Starman serien er sjov (er den ikke fra 60erne?), var den ikke inspiration for Inframan filmen?
Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster