• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
31 indlæg • Side 1 af 3 • 1, 2, 3

Værste 2 (efterfølger) på en film?

Indlægaf stoffi » tirs 15. apr 2008 21:13

Efter min mening må The Toxic Avenger part 2 rangerer højt. Den er dog så dårlig at man kan grine af den, men lige så underholdene som den første bliver den aldrig.
Hvilke 2 til en film mener i er værst?
Brugeravatar
stoffi

Geografisk sted: Danmark

Re: Værste 2 (efterfølger) på en film?

Indlægaf Gizmo » tirs 15. apr 2008 22:59

EXORCIST II: THE HERETIC. Så bliver det nok ikke værre.
Brugeravatar
Gizmo

Geografisk sted: København
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » tirs 15. apr 2008 23:07

Undskyld, at jeg starter med straks at afspore tråden, men nu når du alligevel har nævnt den (sandt nok) megadårlige Toxic 2'er, så vil jeg lige nævne, at 4'eren er noget af det fedeste, der findes! Det er som om, de har tænkt; "hvor meget pis og lort kan vi putte ind i den her film" og så har de gjort det. Suverænt!

Men for lige at få tråden tilbage på ret kurs igen, så er mit eget bud på det værste lort af en 2'er: RETURN OF THE LIVING DEAD 2!!!

Etteren var noget af det mest underholdende med det feeeedeste coole punk-rock/rock'n'roll soundtrack med bl.a. The Cramps og Roky Erikson. Toeren var flad og havde et latterligt poprock soundtrack! Desværre fås etteren kun i originalversion på video.

Jack
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Re: Værste 2 (efterfølger) på en film?

Indlægaf Jack J » tirs 15. apr 2008 23:10

Gizmo skrev:EXORCIST II: THE HERETIC. Så bliver det nok ikke værre.

Hmm, er det mig, der husker forkert, eller skrev Sten Schapiro ikke i et Bloody Darlings engang, at den var et mesterværk? :shock:
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Skøtt » tirs 15. apr 2008 23:19

Gizmo skrev:EXORCIST II: THE HERETIC.

Jack J skrev:RETURN OF THE LIVING DEAD 2!!!

ER I SYGE I BOLDEN?!? Begge de film er mesterværker! Exorcist II er et psykotronisk mesterværk - drømme-flybescenerne, Morricone syremusik - ren saft! Return of the living Dead er netop så whacky at jeg troede du ville elske den, Jack! Hvor ham gutten får kæresten overtalt til at han må smage hendes velduftende hjerne!? Så bliver no wave 80er trash da vist ikke mere langt ude!

ARRRGH!

Billede

Kill them all
When the Going gets Weird, the Weird Turn Pro!
Brugeravatar
Skøtt

Geografisk sted: Top-a-the world, ma
  • Hjemmeside

Indlægaf stoffi » tirs 15. apr 2008 23:28

http://youtube.com/watch?v=FISdUWEWxwM&feature=related
Fandt lige videoen her op youtube med scener fra the Toxic avenger 4. Må næsten have den film efter at have set dette.
Brugeravatar
stoffi

Indlægaf Jack J » tirs 15. apr 2008 23:28

Jeg råbte og skreg, talte i vildelse, frådede om munden, hængte mig i æbletræet, blev indlagt i to måneder på den lukkede, så meget hadede jeg den film!!! Nævn den aldrig igen!!!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » tirs 15. apr 2008 23:31

stoffi skrev:http://youtube.com/watch?v=FISdUWEWxwM&feature=related
Fandt lige videoen her op youtube med scener fra the Toxic avenger 4. Må næsten have den film efter at have set dette.

Good on ya! Og den er endda ude på en dobbelt-disk:

http://www.amazon.co.uk/Citizen-Toxie-T ... 006&sr=1-1

Jack
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » tirs 15. apr 2008 23:50

Jeg spurgte lige en bekendt (Heine Sørensen), som nævnte den oprindelige THE HILLS HAVE EYES 2 (Slagterbanden 2) og det kan jeg kun skrive under på. Jeg havde den yderst tvivlsomme "fornøjelse" at gense den fornyligt. Æv! Giv mig mine 90 minutter tilbage af mit liv, som du nu skylder mig, Craven!!! :evil:

Jack
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » ons 16. apr 2008 09:31

Jack J skrev:Jeg spurgte lige en bekendt (Heine Sørensen), som nævnte den oprindelige THE HILLS HAVE EYES 2 (Slagterbanden 2) og det kan jeg kun skrive under på. Jeg havde den yderst tvivlsomme "fornøjelse" at gense den fornyligt. Æv! Giv mig mine 90 minutter tilbage af mit liv, som du nu skylder mig, Craven!!! :evil:

Skylder han dig kun 90 minutter? Mig skylder han mere...

Umiddelbart kommer jeg i tanke om Queen of the Damned, Along Came a Spider, Gamle mænd i nye biler og Men in Black II.
The Fly II burde måske også nomineres, men jeg har en stor svaghed for slutningen.
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Skøtt » ons 16. apr 2008 10:19

En 2er i mine øjne er vel altid målt udfra 1'eren?! Nicolai, Synes du virkeligt at 1eren af de film du nævner er gode?! MIB?! Lasse Spang Olsen?!

Nå, men mine dårligste toere som jeg har set for nyligt, må være Female Scorpion 701: Beast Stable, samt opfølgeren til Lady Snowblood. Eksempler på at man tager en mesterlig film, og lave en træg og potensløs opfølger.
When the Going gets Weird, the Weird Turn Pro!
Brugeravatar
Skøtt

Geografisk sted: Top-a-the world, ma
  • Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » ons 16. apr 2008 10:46

Skøtt skrev:En 2er i mine øjne er vel altid målt udfra 1'eren?! Nicolai, Synes du virkeligt at 1eren af de film du nævner er gode?! MIB?! Lasse Spang Olsen?!

Er den nu også nødvendigvis det?
Stoffi spørger jo bare, hvilken toer til en film, vi synes er værst. Dermed ikke sagt at etteren skal være god endsige bedre.

Og for at besvare dine spørgsmål...
Den første Men in Black-film synes jeg er okay men intet særligt og hurtigt glemt.
I Kina spiser de hunde er rædselsfuld og hamrende elendig. Jeg har jo tidligere udtalt mig om, hvordan Lasse Spang Olsen udmærker sig ved et fuldstændigt fravær af alt, der bare tilnærmelsesvist kan kaldes evner eller kreativitet indenfor filmverdenen, så det skal jeg ikke komme nærmere ind på her...

Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest må desuden snuppe førstepræmien, hvad angår de filmserier, hvor jeg ikke har set den første film. Og heller ikke den tredje for den sags skyld.

The Mummy Returns var også ringe men heller ikke her var etteren noget værd.

Hvad angår andre film kan jeg ikke lige komme i tanke om nogle ringe fortsættelser (som jeg har set) lige nu. Folk må hjælpe min hukommelse på gled. Jeg har det med at fortrænge den slags oplevelser.
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf stoffi » tors 17. apr 2008 08:46

Har gået og tænkt over hvilken film det var hvor zombien overtalte kæresten til at måtte spise hendes hjerne, har et minde om en zombie film jeg så på kanal 5 engang, er åbebart Return of The Living Dead 2.
Må jeg få set igen. Jeg husker den som ret god.
Brugeravatar
stoffi

Indlægaf Nicolai » tors 17. apr 2008 12:01

stoffi skrev:Har gået og tænkt over hvilken film det var hvor zombien overtalte kæresten til at måtte spise hendes hjerne, har et minde om en zombie film jeg så på kanal 5 engang, er åbebart Return of The Living Dead 2.
Må jeg få set igen. Jeg husker den som ret god.

Var det ikke ringe toere, du efterspurgte? :wink:
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf stoffi » tors 17. apr 2008 13:21

Hver sin mening ;) ja har du ret i. Husker dog scenen hvor han spiser kærestens hjerne som meget underholdene.
Brugeravatar
stoffi

Næste

Skriv et svar
31 indlæg • Side 1 af 3 • 1, 2, 3

Tilbage til Genrefilm