Der står ikke noget om DVD-info på AWE's hjemmeside, er der nogen, der ved noget? Lyd? Billede?

Jack
Jack J skrev:Der står ikke noget om DVD-info på AWE's hjemmeside, er der nogen, der ved noget? Lyd? Billede?
Jack J skrev:AWE udgir i august giallo'en Sotto il vestito niente aka Modelmordene aka Nothing Underneath, der som bekendt tidligere har været ude på dansk vhs. AWE's udgivelse er tilsyneladende en verdenspræmiere!
Gizmo skrev:Jack J skrev:Der står ikke noget om DVD-info på AWE's hjemmeside, er der nogen, der ved noget? Lyd? Billede?
Jeg kunne forestille mig, at der både er lyd og billede på udgivelsen, men det er selvfølgelig bare et gæt.![]()
![]()
Thomsen skrev:Jack J skrev:AWE udgir i august giallo'en Sotto il vestito niente aka Modelmordene aka Nothing Underneath, der som bekendt tidligere har været ude på dansk vhs. AWE's udgivelse er tilsyneladende en verdenspræmiere!
Jeg er næsten 100 på, at jeg har set den stående på dvd inde i Fona 2000 for noget tid siden. Muligvis under en anden titel, men med det karakteristiske billede af Renée på forsiden.
Skal ind i byen i dag, så jeg vil lige tjekke efter. Det kan selvfølgelig også have været en anden film med et næsten identisk billede.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster