Der må være skrevet mindst én artikel om fænomenet her på sitet eller på 16-9...
En hurtig top 3 af mine yndlings-sne-genrefilm...:
The Thing - duh...!

30 days and 30 nights

X-Files - I want to believe

Hvad med jer???
Især TV-filmen Snowbeast underholder i næsten lige så høj grad som Creature. Her er Bo Svenson i stramt ski-outfit på jagt efter en Sasquatch, Big Foot, Den Afskyelige Snemand, eller hvad man nu kalder den hvide Chewbacca. Især stuntscenerne er ufatteligt trashy. Ingen timing, klip eller lyd der stemmer overens med det, der skal forestille at foregå, og skuespillerne ser en smule irriterede ud, når de sætter sig ned i sneen for at lave vilde fald-og-rul-stunts. Det absolutte klimaks er, da yetien med sin store gummifod sparker til et bundt træstammer, der herefter ganske roligt ruller ned imod Svenson og kompagnis campingvogn. Efter at have kigget forbavset op ad bjerget en pæn rum tid KASTER skuespillerne sig til siden og når lige akkurat at undslippe de langsomme stammer. Svenson nakker bæstet, The End - en fullblown turkey af en film, der gerne må ses som dobbelt feature med Creature og med seriøse mængder alkohol i blodet.
gorzelak skrev:Eller hvad med isscenerne i DRACULA HAS RISEN FROM THE GRAVE (mener jeg det er)?
Skøtt skrev:En ret hyggelig sag er SNOWBEAST - som dog på ingen måder er uhyggelig - et lille minireview fra min Creature-anmeldelse:Især TV-filmen Snowbeast underholder i næsten lige så høj grad som Creature. Her er Bo Svenson i stramt ski-outfit på jagt efter en Sasquatch, Big Foot, Den Afskyelige Snemand, eller hvad man nu kalder den hvide Chewbacca. Især stuntscenerne er ufatteligt trashy. Ingen timing, klip eller lyd der stemmer overens med det, der skal forestille at foregå, og skuespillerne ser en smule irriterede ud, når de sætter sig ned i sneen for at lave vilde fald-og-rul-stunts. Det absolutte klimaks er, da yetien med sin store gummifod sparker til et bundt træstammer, der herefter ganske roligt ruller ned imod Svenson og kompagnis campingvogn. Efter at have kigget forbavset op ad bjerget en pæn rum tid KASTER skuespillerne sig til siden og når lige akkurat at undslippe de langsomme stammer. Svenson nakker bæstet, The End - en fullblown turkey af en film, der gerne må ses som dobbelt feature med Creature og med seriøse mængder alkohol i blodet.
Mikkel Harris skrev:gorzelak skrev:Eller hvad med isscenerne i DRACULA HAS RISEN FROM THE GRAVE (mener jeg det er)?
Dracula: Prince of Darkness ?
Vi Har Sjov skrev:
Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster